|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
En 21 augustus kwam ik ergens tegen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb ik ook staan! In mijn agenda is dat na de 20e 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Waldrock wordt al bevestigd op de Maiden site!!! spelfout weggehaald... |
|
Beter zo dan de manier waarop Wacken het doet. Die maken 1 dag na het festival al 10 bands voor de volgende editie bekend. Dat 8 van die 10 bands in de maanden daarop mogelijk nog een gigantische kutplaat kunnen gaan uitbrengen, daar wordt blijkbaar geen rekening mee gehouden. |
|
quote: Ach, Maiden heeft al een paar kutplaten hiervoor uitgebracht, dus wat dat betreft... Bareuh... |
|
Maiden heeft toch ook maar 1 goed album gemaakt? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Is dat zo? Bareuh... |
|
ja... een greatest hits album Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hun greatest hits-albums staat anders ook een boel troep op, hoor. Nummers van Seventh Son en van de Blaze Bayley-albums. Bareuh... |
|
Zoals horned_reaper reeds schreeuwde in een nutteloos aangemaakt 2e Waldrock 2010 topic: binnenkort nieuwe website online (tenminste: zo schat ik dat in... Iets met Coming soon enzo) Blijkbaar/ mogelijk dus toch nog een Waldrock komend jaar |
|
komend jaar is 2011 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:Nee, dat is volgend jaar |
|
Iron Maiden schijnt dus op ge-aast te worden, en dit lijkt ze ook te lukken. Alleen één van de hoofd-organisatoren heeft gezegd niet langer verder te willen gaan met de organisatie van het festival en stapt er uit. Zonder deze cruciale persoon kan het festival misschien niet eens meer van de grond komen dit jaar... Dus het blijft afwachten! |
|
quote: Bron? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wâldrock is ook het festival dat met beide benen op de grond hoort te staan. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Het kan me eigenlijk geen zak meer schelen, dat hele Wâldrock, aangezien ik in die periode toch in Noorwegen moet zijn, Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Bericht van Festivalinfo.nl quote: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=9078 |
|
quote: Zou wel chill wezen als ze kwamen, maar Wacken is in augustus geloof ik.. Denk niet dat ze dan in Juni naar NL komen voor Wâldrock, hoe zeer we het allemaal ook willen... Ik denk dat Within Temptation wel komt dit jaar, mits het doorgaat. Ze zijn al een tijdje niet meer geweest... |
|
quote: Serieus, lees het bovenstaande bericht anders even.... Wâldrock zal enkele maanden verschoven worden... waarschijnlijk naar midden Augustus! |
|
quote: Snuggere ik kwam daar ook pas net achter -_-' |
|
quote: hehe, meneer is lekker op de hoogte.... |
|
quote:Jij noemt een "Meriam" (V) "meneer"? Jij bent ook erg goed op de hoogte. Maarem, veel plezier iedereen op Waldrock! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-02-2010 13:39] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
It sil dochs net ivich oan e simmerwei bliuwe. De provinsje is al tiiden dwaande mei in grutte dyk. En sil bygelyks oer it stikje festival greide lein wurde. Dearfoar sil de organisaasje it festival ferhûzje moatte nei de sângrûnen rûn it mar. |
|
Ja heh?! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |