|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe het was best vroeg ja en heeeeeel veel drank later, dat die tent nog half stond.. was een wonder! En ja lever mishandeling, niet alleen dat.. goddomme wat een troep was dat. |
|
quote: Ah toe, kom je mee naar beiden? Vind je vast erg leuk en gezellig, dat Party San. Hee en als meerdere mensen het zeggen, dan moet je gewoon wel luisteren. |
|
quote: Tja, je kent me op festivals; mishandeling van lichaam en geest lijkt daar centraal te staan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Het gaat dus niet door dit jaar....KUT Kan ik nog wel mijn muntjes inleveren???? Wel jammer hoor, misschien moeten ze het gewoon klein houden zoals Stonehenge fest. I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
Dikkertje dap, zat op de trap! |
|
Zou MOJO geen centen meer hebben? Geen SoniSphere, Geen Waldrock, Geen DOA... Voor Waldrock is het reuze K. Sinds 1992 was dat toch het jaarlijkse uitje. Hans, Immie, Jens, Willem, etc. sterkte! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: De line up van summerbreeze is idd wel heel vet en waarschijnlijk ga ik ook wel weer. Maar toch, als ik een van beiden moest kiezen ging ik meteen voor psoa. |
|
Misschien telt het ook nog mee dat metalheads kennelijk niet meer de wil en / of financiële mogelijkheden hebben om meer dan 25 euro neer te leggen voor een festival waar toch doorgaans nog best redelijk grote namen komen? Veel mensen snappen niet dat je bij een festival van dit formaat niet alleen op vrijwilligers MAG terugvallen maar dat voor bijvoorbeeld beveiliging al jaren gediplomeerd personeel dient te worden ingehuurd. En ja, als je die kosten gaat doorberekenen blijven de mensen weg en als je zelf die kosten gaat dragen kan het vaak weer niet uit. Hoe dan ook: klote dat het gezelligste festival der lage landen, iig dit jaar, niet meer is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Neuh. Men legt graag veel geld neer voor een festivalletje, alleen moet je er qua lineup wel wat voor terug krijgen. Daarbij is het aanbod van festivals tegenwoordig groot en kost het gewoon veel geld voor een organisatie om iets te realiseren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-02-2010 17:01] |
|
Nu het niet doorgaat zit ik me af te vragen of ik nog wel heen zal gaan. (flauwe grap, ik weet het) Het is g*dverdomme zwaar kloten. Ik kan me geen jaar voorstellen zonder Waldrock. |
|
quote: Jupzzzzzz, jammer van Waldrock, toch vanaf 1996 t/m 2007 rondgestruint daar. In 2008 viel het gelijk met Metalcamp, en in 2009, sja, weinig voor mij te zien qua bands, in combi met geld aan andere dingen spenderen. Vond toch de uitbreiding van de podia en de vrijdag erbij wel jammer. Jammer dat ze het niet proberen met relatief kleinere bands, zou best kunnen lopen denk ik. Hoop dat ze volgend jaar terug zijn. Boeiender |
|
Alle harde edities meegemaakt. Toch wel jammer. Maar ach, Summerbreeze al in de planning, maakt vast een hoop goed. spelfout weggehaald... |
|
Zonde van een altijd puik festival, maar begrijpelijk. Hopelijk weten ze in 2011 er weer iets van te maken. Verrassend triviaal |
|
Hmm, op kleinere festivals na, wat blijft er over? Zwarte Cross en Fortarock? Boeiender |
|
Sodom Open Air |
|
quote: .... "op kleine festivals na" .... Boeiender |
|
HERRIE FEST in NIJVERDAL |
|
ik zal mijn tent meenemen |
|
quote: Euh.... Boeiender |
|
quote: Echt wel! |
|
Maar even concreet, wat voor GROTERE metalfestivals blijven nu over? Boeiender |
|
quote: Stonehenge Maar wij gaan naar Brutal Assault in Tsjechie. Ik kan niet voor meer festivals vrij krijgen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Even de grens over bijvoorbeeld Graspop, Party San, Summerbreeze, Rockhard of Elsrock, Fortarock.. etc |
|
Tis jammer, maar het werd mij iig al een veels te groot festival, met die extra podia enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |