|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij bedoelt denk ik dat als je in zee gaat met mojo je er altijd wel bands bij doorgedrukt krijgt waar mojo nog een mogelijkheid voor zoekt om op te kunnen treden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Ze zijn er bijna, ze hebben al 79 leden!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En even ideetjes opdoen.. http://waldrockgaatdoor.hyves.nl/forum/4213076/_iUo/Iemand_idee_n/ |
|
Ik snap al die ophef niet. Het is/was maar een feestje hoor, geen man overboord. |
|
quote: Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met een stamkroeg die plots gesloten is. Boeiender |
|
En voor veel mensen die niet naar grotere buitenlandse festivals gaan was dit het enige nog overgebleven feestje van groot formaat in ons kleine landje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mojo is de organisatie achter Waldrock. Dat daar lokaal nog wat Friezen onderhangen is verder niet zo relevant natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat Waldrock in de betere jaren altijd zelfstandig was en mojo zich er pas een aantal jaar mee bemoeide. Maargoed, je zult je huiswerk wel beter hebben gedaan dan mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Volgens mij heb je wel gelijk. @ Onweerwolf, als je dat denkt, hoe kan je dan de Waldrock organisatie ergens de schuld van geven, dan is het Mojo die het verkeerd doet lijkt me.... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 20-02-2010 14:30] Boeiender |
|
quote: Volgens mij klopt dat inderdaad. Mojo, echter, heeft niet veel kaas gegeten van wat de gemiddelde Nederlandse festivalbezoekende metalhead vraagt. Het aanbod wat ze hebben is daar dus ook niet op afgestemd en dat zie je dus aan dode festivals zoals nu Waldrock. Er zijn uiteraard meer factoren, snap ik ook, maar ik dit speelt mee, dat geloof ik absoluut. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
..maar ik dit speelt mee? Ook neem ik aan? En zie mijn edit. Boeiender |
|
Dus mojo eruit. Meer samenwerking met en inbreng van TMR bookings en bijvoorbeeld EV Hands en ik zie het wel goed komen. Er vanuit gaande dat Waldrock BV nog wat kapitaal op de rekening heeft staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehe, dan kan je mooi voorspellen welke bands er staan. Maar een goed idee, als Waldrock alle rechten heeft en niet Mojo... Boeiender |
|
quote: Mojo is de waldrock organisatie. Kijk, dat daar wat Friezen rondlopen die het liever anders hadden gezien de afgelopen jaren en wellicht wel kaas hebben gegeten van metal is sneu voor die jongens, maar dat maakt de realiteit niet anders, Mojo financiert dus Mojo heeft het voor het zeggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Denk dat je daar scheef gaat, organisatie is meer dan alleen bands boeken... Boeiender |
|
Boeiender |
|
quote: Vanzelfsprekend, maar mijn punt was dat de de organisatie achter Waldrock niet genoeg marktkennis heeft en dat dat een factor is bij het aftakelen van zo'n festival. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mijn excuses, doordat je het eens was met het geblaat van Grey was dat mij niet duidelijk. Boeiender |
|
quote: Check. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nooit meer Wâldrock http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43639585 quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
Stukje op Wâldnet quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja jammer, maar geen grote verrassing natuurlijk he... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |