|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Juist! Net als met dynamo open air vroeger. Groter is niet altijd ook beter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hij ziet meer festivals dan ik haha. 30 achter elkaar maar dan in een heel ander werelddeel. Dus ik spreek mooi voor mezelf. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Stonden er ook bij of ligt Rijssen en Nijmegen niet meer in NL tegenwoordig? Grotere NL festivals: Elsrock, Fortarock, Zwarte Cross, Dokk'em.. Kleinere festivals: Occultfest, Stonehenge, Sodom Open Air etc Eff over de grens bij de buren: Party San, Summerbreeze, Deathfeast open air, RockHard enzo [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-02-2010 22:50] |
|
quote: Nee, dat heb ik gemerkt op Wacken 2007, de tering.... Boeiender |
|
quote: Als je even opgelet had, had je gezien dat ik die op Elsrock na al genoemd had. Ik heb geen idee hoeveel mensen er op Fortarock komen, maar "groot" zoals ik bedoel begint denk ik zo bij de 5000 bezoekers. Dat red Elsrock niet toch? Boeiender |
|
quote: Gelukkig niet, afgelopen keer geweest en dat aantal bezoekers trek ik nog net (met behulp van bier). De tering, wat haat ik die grote mensenmassa's. En sowieso mensen, maar dit terzijde, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja dat zag ik, zie je ook de andere namen erbij? Aniejweej, je hebt het over 5000 bezoekers nu? Valt Elsrock ook af. Fortarock weet ik niet hoeveel bezoekers vorig jaar, maar terrein is groter dan die van Elsrock. Oja Dokk'em is er ook nog. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-02-2010 22:48] |
|
quote: Hehe, die 5000 is uit de lucht gegrepen, ik weet niet wat een definitie als "groot" festival is. Maar 1 Mojo (Zwarte Cross) evenement waar het metalpodium het ondergeschoven kind is. Hmmm. Dan toch liever een Stonehenge / Occultfest / Dokkum dinges / Sodom Open Air / Elsrock of een Herrie Fest. Boeiender |
|
quote: Het ging idd de verkeerde kant op de laatste jaren. Maar toch jammer hoor. Sinds 1992 daar heen geweest en het was toch vaak weer een gemoedelijk festival vond ik. Vorig jaar niet geweest vanwege de matige line-up, maar zelfs dan is het nog gaaf dat er zo'n festival in de buurt is. Dit jaar dan maar alleen Stonehenge en natuurlijk het ubervettofcoole Gideonfest ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Damn... Toch weer jammer allemaal... Sinds dat Mojo zich is gaan bemoeien met de grotere NL metalfestivals zijn ze op hun gat gegaan na wat jaren... Eerst Dynamo, nu weer Waldrock... Wat is de volgende??? Die festivals hadden gewoon het heft in eigen handen moeten houden. Dan had het misschien hopelijk nog bestaan! Brutal Death Metal |
|
quote: Dat is geen open air festival.. en niet eerder plaats gevonden nog. Met je reclame, deze telt niet hoor. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-02-2010 9:15] |
|
quote: Boeiender |
|
quote: ...en het organisren van een festival is ook nog eens erg leuk om te doen merk ik . |
|
quote: Organiseren is inderdaad behoorlijk leuk, maar op de grootte van een Waldrock organiseren lijkt me toch net iets anders als bv het organiseren van een Herrie fest, komt denk ik een stuk meer bij kijken. |
|
quote: Sowieso omdat bij een open air al meer komt kijken dan een indoor feestje. |
|
quote: Voor de goede orde: Zwarte Cross is geen Mojo-festival, dus ook niet de Metalweide. |
|
quote: Oh, dat dacht ik. Mijn fout. Dus Mojo heeft nu geen enkel metal festival in NL staan? Boeiender |
|
Nee, maar ze broeden er wel op. |
|
Toch wel opvallend. Boeiender |
|
quote: klopt! en we hebben natuurlijk de expertise van MFT erbij, wat het een stuk makkelijker maakt. |
|
In 2011 ga ik waarschijnlijk ook een kleine open air organiseren, concept zal een soort van zuidelijke Stonehenge worden met één buitenpodium in de achtertuin van het jongerencentrum en het binnenpodium, maar dan voorlopig met wat kleinere namen. Blij dat ik dan wel hulp ga krijgen van mensen die al 15 jaar lang een ééndaagsfestival organiseren dat tegenwoordig meer dan 8000 man trekt ieder jaar (gratis pop-rockfestival). |
|
Jammer,,, het goddelijke sund! |
|
Het is professioneel eerst niet al een datum en line up te hebben en daarna te cancelen zoals Fields of Rock deed en wel meer festivals. [Dit bericht is gewijzigd door Anna- op 19-02-2010 13:19] |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |