![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch maar eens checken, dee beschrijving klinkt interessant! ![]() |
|
Ze spelen op 21 oktober in de Effenaar te Eindhoven, even kijken of ik daar tegen die tijd bij kan zijn. Entree is een 10'tje. Blijft een fijn bandje ![]() ![]() |
|
Dank voor de up, is wel een bezoekje waard! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Dat dacht ik ook, ja. ![]() |
|
Hun muziek heeft af en toe zeker zn momenten. Toch luister ik er nooit naar. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ik vind het een zalige plaat, die 200 Tons Of Bad Luck. Die muziek heeft iets heel rust gevends over zich, en dat vind MH altijd fijn ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Dat eerste nummer op de myspace, 'Of a lifetime' heeft erg veel weg van de Hendrix uitvoering van All along the watchtower. Ik trek 't niet zo goed; zeer jammer van die vrouwelijke vocalen ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Cool, die zet ik in ieder geval in mijn agenda. ![]() ![]() |
|
Benieuwd naar de nieuwe, I, Vigilante. En ik denk dat ik de 21 ook richting Effenaar moet... Boeiender ![]() |
|
De nieuwe gister binnen gekregen. Opnieuw een fantastisch album ![]() ![]() |
|
Volgens mij stond het hier wel op den lijst met te bezoeken comsnerten. ![]() |
|
Ok eens aan het chekcen. Erg nice, maar heb moeite met de zang ![]() |
|
quote: Vind ik zelf, net zoals de rest van het album, ook een zeer goed nummer. Maar het is wel de enige in die stijl op het album, de rest zal je volledig meeslepen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Hmm is het neit voor mij .. ![]() |
|
quote: Barbaar. Ik ben redelijk verslaafd aan "200 tons...". Echt een geniale plaat, lekker relaxt, innovatief met een duidelijke PF connectie. ![]() Boeiender ![]() |
|
Tering wat klinkt dit lekker zeg ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Welke luister je nu? Boeiender ![]() |
|
Aanwezig in de Effenaar. ![]() ![]() |
|
Was leuk, toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ook nog naartoe geweest PostrockGnoom? Baalde best dat het mij totaal niet uit kwam. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-10-2010 17:06] ![]() |
|
Yeah, ik was er ook. Het voorprogramma vond ik niet zo goed, ik snapte niet zo goed waarom er vier mensen voor nodig waren. Dat had ook best afgekund met een akoestische gitaar en een zanger. Het was op zich niet afgrijselijk, best vol te houden in de zaal, maar beter hadden ze elders gestaan. Bijvoorbeeld op een zigeunermarkt in Boedapest of een bruiloft in Kiev, in ieder geval ergens waar ik het niet hoefde te horen. Want ik moest nu ook de trein van 23:22 hebben en toen was CBP nog niet klaar. Ik vond CBP goed, maar 8 bandleden ook wel een beetje over the top. Leuk om dat eens gezien te hebben, maar "het is goed zo" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-10-2010 17:24] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Oh ja, dat laatste heb ik ook wel een beetje. Edit: Dat over het voorprogramma dus ook ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-10-2010 17:20] ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |