|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook in de Effenaar. Vorige keren kon ik steeds niet, hopelijk gaat het nu wel lukken. |
|
Zo, of iemand even beter geen review had kunnen geven: http://www.zwaremetalen.com/recensie/21991/Crippled-Black-Phoenix-Mankind-The-Crafty-Ape.html?bogus=0.335277713930627#54727 Snap de hoofdredactie van ZM niet, is de nood zo hoog qua medewerkers dat iedereen mag reviewen? Boeiender |
|
Vind het vooral een poging tot leuk doen, met geen enkel inhoudelijk argument. Boeiender |
|
Exact... En eigenlijk zei ik zo ongeveer hetzelfde, behalve de poging tot leuk doen dan... |
|
Idd, verschrikkelijke review. Zulke lui moeten niet schrijven maar bij de bar van een zaal klagen tegen de barkeepers waarom een band zo kut is en het daar verder bij laten. |
|
Ik wil het nog niet eens hebben over de belachelijk lage score. Inhoudelijk heeft de review ook niets te bieden, je hebt amper tot geen idee van wat je nu eigenlijk mag verwachten. Album is naar mijn mening echt erg lekker. Ik hoor er redelijk wat hedendaagse prog invloeden in terug (zoals een porcupine tree) gecombineerd met het meer experimentele karakter van de jaren 70. Technisch erg mooi, maar nergens te zodat het niet ergerlijk wordt. |
|
normaal zou ik dit aan de kant laten liggen maar ik ben immens benieuwd nu signature |
|
haha stelletje zure pruimen...jullie zijn het allemaal eens! Waarom dan toch zo zuur? Jullie hadden deze review toch helemaal niet nodig? |
|
Ik heb de review wel nodig, en ik kan niet uit de tekst halen hoe deze CD is en/of hoe deze zich verhoudt tot het vorige werk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Deze CD is kut, lijkt mij duidelijk toch? |
|
quote: Haha, goed punt Anyway, ik kan hiermee niet inschatten waarom de reviewer het nou zo slecht vindt en of het ook op mij van toepassing zou zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Use your force, ban de reviewer! Boeiender |
|
weet iemand een Youtube van een nieuw nummer? signature |
|
quote: Ja hoor. http://www.youtube.com/watch?v=cihKxslHy2o En wat ik zelf het fijnste nummer vind van de cd: http://www.youtube.com/watch?v=SLiR_MT6toQ Boeiender |
|
niet mijn muziek eerste nummer is te hip ende funky. Die zwarte rockdynamiek met de soul van een Hendrix ligt me niet. tweede is lekkerder, zweveriger, sfeervoller de gedempte vocalen geven het een 70ies sound, fijn voor de liefhebbers. Ik vind het niet slecht, alleen slaapverwekkend op een niet storende manier signature |
|
quote: Nu heb je al meer inhoud gegeven dan in de review staat. Boeiender |
|
nou, ik heb dan ook enkel de muziek gehoord die er op staat, wellicht is er nog een half uur zachte feedback of stonede slowcore op te vinden. of niet zou me verrassen mocht het niet zo zijn, lijkt me obligatoir in dat genre welk publiek gaat hier eigenlijk op af? oudere mannen met lange haren of rokerige jongens? signature |
|
Ik vind het een erg toffe plaat, alleen was hij wellicht nog sterker geweest wanneer alle sterke momenten waren samengepakt in één album. Nu heb ik het gevoel dat er iets teveel minder boeiende stukken in zitten, die de spanning afbreken. |
|
quote: Hmm, val ik onder de eerste categorie? Boeiender |
|
ik denk jij bent buiten categorie signature |
|
quote: Gisteren de band aan het werk gezien in de Effenaar, het intro en het begin van het 1e nummer was onmogelijk vals, en onstrak, maar gelukkig trok het daarna bij en heb ik alsnog een erg lekkere liveband gezien. Boeiender |
|
Zwaar goede show |
|
Wat een beschamende kutshow. Als je er geen zin in hebt speel dan niet. Het voorprogramma was dan weer wel geweldig. |
|
quote: Que? Ben je bij een andere band geweest? Het speelplezier straalde er vanaf. Boeiender |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |