|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, mkay. Leek me concert-van-het-jaar materiaal. Boeiender |
|
+1. Die lui maar eens naar de vleugel halen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-10-2010 17:32] |
|
Zo, heeft iemand de AC/DC cover van CBP ook geluisterd? Vind hem wel gaaf gedaan. En I Vigilante bevalt weer erg goed. Boeiender |
|
@Mr. N: vond jij David Eugene Edwards (16 Horsepower (Rip) , Woven Hand) nu ook wat of juist niet? Die zanger heeft ook een nummertje samen met CBP gedaan, staat op de vage maar best gave verzamelaar "We are only riders". NB: en Woven Hand speelt binnenkort in Hedon. |
|
quote: Ja, me likes a lot. Hmm, naar WH toe gaan dan? Boeiender |
|
Oh, en die AC/DC cover staat op de Back in Black Redux verzamelaar. Lekker album overigens. Boeiender |
|
@MR.N: WH @ He. 15 december geloof ik. Denk dat dat wel gaat lukken, laat het komende week even weten. |
|
quote: Lijkt me leuk, al is het op een woensdag. Eventueel kan je blijven crashen natuurlijk. Boeiender |
|
Bostogne Blues is toch wel een aardig kippenvel nr. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ik ben aardig onder de indruk van 't nieuwe album, (Mankind) The Crafty Ape. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
nummer klinkt erg lekker inderdaad! het was mij ontgaan dat ze een nieuw album hadden, dank voor de tip dus |
|
Mij ook ontgaan, gelijk even aanschaffen! |
|
Erg fijne ploat weer die nieuwe. Ben er aardig verslingerd aan. Boeiender |
|
Ben benieuwd. |
|
Zelfde gevoel als bij voorgaand werk. Lekkere stukjes hier en daar, maar als geheel toch "net niet". ... hoe de hazen lopen ... |
|
wow.. het eerste stuk is wel heel erg gejat van Anathema - Feel. En het tussenstukje daarna is gewoon Echoes van PF. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik hoorde dat ze dat expres hebben gedaan. Volgende maand in Vera |
|
quote: Vraag me af of de bands in kwestie het ook zo tof vinden dat ze alles zo maar even kopiëren.. Misschien toch wel even checken in Vera.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dat is scenegevoel en onzekerheid. Niks mis mee om dat te laten zien, toch? |
|
ik heb het gevraagd aan Duncan Patterson, ben benieuwd naar zijn antwoord ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: in een interview ofzo? heb je daar een link van? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: "It does a bit. Not as good though " ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Joh, gelukkig heeft Anathema nooit leentjebuur gespeeld bij Pink Floyd.... Boeiender |
|
Vera Groningen Date: Thursday, March 15, 2012 Doors: 21:00-22:30 Start: 22:00 Price: € 10,00 + maandkaart (€ 1,50) Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |