|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, nee. Alles behalve. |
|
quote: Waar heb je ze gezien dan? |
|
De Effenaar in Eindhoven. |
|
Ok, het zal wel dan, niets van gemerkt. Vond het persoonlijk geweldig. |
|
Gelukkig maar. Dat had ik nou bij Dan San. |
|
quote: Schijnt inderdaad in 2012 uit gekomen te zijn, is mij ontgaan... ik ga zoeken. Boeiender |
|
Alvast een voorproefje: Boeiender |
|
Pink Floyd invloeden zijn erg goed terug te horen. Mooi EP'tje(?), vooral de eerste twee en het laatste nummer. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-12-2012 9:42] |
|
Ik gooi net A Love Of Shared Disasters in Winamp. Was al weer een flinke tijd geleden dat ik CBP geluisterd heb. |
|
Ah, die ep heb ik ook helemaal gemist. Moet wel zeggen dat ik die laatste plaat ook wel minder vind dan de eerste drie. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-12-2012 9:43] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Psies! Boeiender |
|
Verdomme, uit welke film komt dat riedeltje uit How We Rock ook alweer? Kom er niet op. Boeiender |
|
quote:Ik was schuldig! @Northward: Vind zelf die 'No Sadness or Farewell' (veel) beter dan (Mankind) The Crafty Ape. @Mr. N: dat vraag ik me elke keer af als ik dat nummer luister (vaak dus). [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 29-12-2012 10:04] |
|
Ook ik vind die laatste EP vele malen beter dan het laatste studioalbum. Ik hoop dan ook dat ze in die richting verder gegaan. De nieuwe plaat heet White Light Generator en zal op 17 maart verschijnen: (Black Light Side) Sweeter Than You NO! (pt1 & pt2) Let's Have An Apocalypse Now! Black Light Generator Parasites _________ (White Light Side) Northern Comfort Wake Me Up When It's Time To Sleep Caring Breeds The Horror You'll Be Murdered We Remember You A Bright Tomorrow Morgen zal de band een track online gooien. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-02-2014 15:40] |
|
Ah cool. Benieuwd. Toch al een heel pak sterke releases uitgebracht op korte tijd. Die solo-plaat van Justin Greaves (met enkele CBP nummers) was ook de moeite. Het wordt wel hoog tijd dat ze eens een Belgische show spelen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ben ook weer erg benieuwd! quote:Die ken ik nog niet. |
|
het is een soundtrack: http://www.discogs.com/Justin-Greaves-The-Devils-Business/master/535398 [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 06-02-2014 16:33] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Nieuwe track: A Brighter Tomorrow De band gaf als toelichting dat dit een van de rustigere nummers op het album is. De nieuwe zanger klinkt in ieder geval aangenaam, dat is altijd afwachten bij CBP aangezien ze zowat ieder jaar een nieuwe zanger hebben geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-02-2014 22:32] |
|
Ik ben niet echt gecharmeerd van de nieuwe, wordt nergens echt spannend. Ook de zang vind ik niet veel. No Sadness or Farewell vond ik ook maar zo-zo, op twee tracks na. De beste platen blijven de eerste drie. |
|
quote: Helemaal eens met de laatste zin, maar ik heb hem gisteren aangezet onder het nakijken, en ik vind eht een hele mooie, mellowe plaat. Niet zo goed als Ä Love of...", maar hij blijft wel hangen bij mij. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Aangenaam, dat is het eerste woord wat in mij opkomt bij White Light Generator. Geen baanbrekende muzikale prestaties, maar inderdaad lekker mellow en vooral goed gespeelde muziek. Het NO!-tweeluik sprong er tijdens de eerste luisterbeurt boven uit. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 14-03-2014 13:10] |
|
quote: Kan me hier voorlopig wel bij aansluiten. |
|
Heb de nieuwe plaat nu een paar keer beluisterd, kwaliteit zoals gewend. Al vind ik de zang wel wat minder dan voorheen. De zang doet me soms erg aan de latere Tiamat denken op de een of andere manier. Boeiender |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |