|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja of kost duurder (er is er nog 1 maar daar kan ik nu niet op komen.) |
|
Laatst hoorde ik iemand op t.v. zeggen dat hij iets moest nachecken. Daar krijg ik dus echt de kriebels van. Ik vind zowiezo dat het voortdurend gebruik van anglicismen tot verarming van de Nederlandse taal leidt. [Dit bericht is gewijzigd door amy op 08-04-2002 10:47] |
|
Ik zag laatst een fragment van van Barneveld; die man is echt koning gezegdes-klutsen. In een zin drie gezegdes door elkaar gehaald. |
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Er was ooit een weervrouw op de radio en zei altijd dingen als 'de temperatuurstijging is hoog'... Ja, hebben ze dat dan in de Alpen gemeten of zo, dat hij hoog is?? Jezus. Hahaha grappig trouwens dat mensen geagiteerd raken over dit topic. Die kunnen vast niet spellen . |
|
quote: ROTFL SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dat is de druppel die mijn klomp doet scheuren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Zoiets ja... |
|
boeiuh?? Ja, het boeit wel! Natuurlijk kun je typfouten maken, dat is niet zo erg. Maar een paar simpele regeltjes toepassen zoals wanneer je bijvoorbeel d of t moet gebruiken, hoe moeilijk kan dat nu zijn? Mensen hebben er blijkbaar geen idee van hoe DOM het staat als je "er gebeurd nu niets" schrijft. |
|
Zucht, ik hoor nu een gesprek op hoog niveau naast me Ik zei... hij zei... beter als mij... Stelletje Johnnen |
|
Oh man...finally someone finds out..bit late don't you think? Heel nederland doet dat en het is een best wel heel erg bekende fout...sorry, maar dat je daar een topic over begint vind ik echt onzin..ben je misschien een beetje een bet-weter? Overigens is er een instantie die over dit soort dingen gaat, en heeft het bezittelijk voornaamwoord "hun" als aanwijzend voornaamwoord inmiddels goedgekeurd. Net als de woorden "als" en "dan" mogen ze ongegeneerd verwisseld worden. Een belediging voor de Nederlandse taal, zeker..maar om hier een topic over te beginnen...as in: DUH Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Dubbelpost.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 08-04-2002 11:14] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: |
|
IK KAN M'N POST NIET WIJZIGEN!! Oja toch wel [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 08-04-2002 11:17] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Hebben ze ook "hun" als persoonlijk voornaamwoord goedgekeurd? Daar gaat het hier om nl. Aanwijzende voornaamwoorden zijn "deze", "dit" en "dat". Wel opletten he! *zweep* |
|
quote: Idd, de originele zin is namelijk: Hij drinkt meer bier dan dat ik dat doe. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Klopt uiteraard ook. In de tweede persoon komt normaal natuurlijk een -t, maar niet als het werkwoord voor het onderwerp staat. (slechts nadere verklaring DL) Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Waarom schrijf jij altijd cursief? |
|
geef toe t staat wel leuk toch ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
HMM ZAL IK DAN MAAR DEGENE ZIJN DIE ALTIJD MET CAPSLOCK AAN SCHRIJFT? |
|
als / dan , en 'hun' zijn inderdaad waarschijnlijk wel de meest gemaakte foutjes in onze taal... maar nog een veelgemaakte: 'Dit cd'tje kost duur ' ..hehehe |
|
met capslock, dat leest echt VET kut....beetje offtopic, maargoed...ik maak gewoon gebruik van de functies hier.. .... *edit* aargh ik heb echt genoeg van dat kut gelink naar meganicht joling *edit* [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 08-04-2002 11:46] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: ik vind het maar fuck irritant. hehe, Nederlandse les: ikke pijpe voor afzuigkap. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 08-04-2002 11:47] Bazzio Attacks!!! |
|
ikke klootzakken. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 08-04-2002 11:49] Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |