![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmz.. ach zolang je elkaar begrijpt is het ok toch ![]() ![]() ![]() |
|
IN de noordoostpolder heb je alles bij elkaar, fries, vooral a'dams, gronings ect.. En dat hussel je dan door elkaar en dan krijg je Emmeloords. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Tja, de ene polder is de ander niet. ![]() Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
Deur vast en los zeggen ze in Noord Holland ook, misschien komt het daar vandaan, uit het West-Fries. ![]() |
|
Hmm, ik zeg wel altijd: de deur dicht. Maar het Gelders is toch echt wel anders dan het Westfries (Nedersaksisch vs. Fries) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
misschien komt het allemaal wel weer uit het duits vandaan? ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
nee toch.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
ik ben nieuw hier,maar wees vrij mij op foutieve spelling te wijzen,daar kan ik wel tegen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door the beast op 09-04-2002 19:14] ![]() |
|
quote: Ok, om te beginnen voortaan een HOOFDLETTER aan het begin van een zin..Daarbij hoort er na elke komma, , , een spatie.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... ![]() |
|
Een beletselteken telt drie puntjes en wordt in de regel gevolgd door een spatie... ![]() ![]() |
|
En un punt agter elke sin! ![]() |
|
Dat hoeft zelfs niet; er bestaan namelijk alternatieven voor: het uitroepteken, het vraagteken, bovengenoemd beletselteken, etc. ![]() ![]() |
|
Of de combinatie van het uitroepteken en het vraagteken... WAT!?!?!? ![]() |
|
Dit topic is echt verdomd leerzaam zo. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |