|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmz.. ach zolang je elkaar begrijpt is het ok toch maarruh 'de deur los doen' Ik ben zelf ook een polderboy maar dat ken ik toch niet.. Ik zeg altijd de deur open doen! |
|
IN de noordoostpolder heb je alles bij elkaar, fries, vooral a'dams, gronings ect.. En dat hussel je dan door elkaar en dan krijg je Emmeloords. Maar het komt ook door mijn opvoeding. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tja, de ene polder is de ander niet. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Deur vast en los zeggen ze in Noord Holland ook, misschien komt het daar vandaan, uit het West-Fries. |
|
Hmm, ik zeg wel altijd: de deur dicht. Maar het Gelders is toch echt wel anders dan het Westfries (Nedersaksisch vs. Fries) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
misschien komt het allemaal wel weer uit het duits vandaan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nee toch.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik ben nieuw hier,maar wees vrij mij op foutieve spelling te wijzen,daar kan ik wel tegen [Dit bericht is gewijzigd door the beast op 09-04-2002 19:14] |
|
quote: Ok, om te beginnen voortaan een HOOFDLETTER aan het begin van een zin..Daarbij hoort er na elke komma, , , een spatie.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Een beletselteken telt drie puntjes en wordt in de regel gevolgd door een spatie... |
|
En un punt agter elke sin! |
|
Dat hoeft zelfs niet; er bestaan namelijk alternatieven voor: het uitroepteken, het vraagteken, bovengenoemd beletselteken, etc. |
|
Of de combinatie van het uitroepteken en het vraagteken... WAT!?!?!? |
|
Dit topic is echt verdomd leerzaam zo. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |