IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Nederlandse les... Vorige pagina | Volgende pagina
Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 08-04-2002 11:47 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 8 april 2002 11:42 schreef Valorian666 het volgende:
als / dan , en 'hun' zijn inderdaad waarschijnlijk wel de meest gemaakte foutjes in onze taal... maar nog een veelgemaakte:

'Dit cd'tje kost duur ' ..hehehe


Precies..dat IS duur......dat kost goedkoop


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-04-2002 11:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 8 april 2002 11:28 schreef elessar het volgende:
HMM ZAL IK DAN MAAR DEGENE ZIJN DIE ALTIJD MET CAPSLOCK AAN SCHRIJFT?




Of het systematisch fout gebruiken van leestekens , zoals de komma en
punt een spatie te veel geven . Heel vervelend lezen IMHO .



Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 08-04-2002 11:50 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 8 april 2002 11:45 schreef Diabolis het volgende:
met capslock, dat leest echt VET kut....beetje offtopic, maargoed...ik maak gewoon gebruik van de functies hier.. ....

*edit* aargh ik heb echt genoeg van dat kut gelink naar meganicht joling *edit*


En Jenje bewijst maar weer eens dat hij de ergste moderator is van het hele forum..... Tenzij dit grappig bedoelt was....en ik zie nergens in de regels staan dat ik niet mag linken wat ik wil, behalve naar illegale mp3 sites!!

[Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 08-04-2002 11:51]


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh.
Volgens mij wil je gewoon anaal gepenetreerd worden door Gerard of niet dan?


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 08-04-2002 11:54 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 8 april 2002 11:45 schreef Diabolis het volgende:
met capslock, dat leest echt VET kut....beetje offtopic, maargoed...ik maak gewoon gebruik van de functies hier..


Gebruik van de functies om de functies is ook irritant! Newbies die hun eerste post volzetten met smilies... aargh.



Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 08-04-2002 11:59 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 8 april 2002 11:53 schreef Jenje het volgende:
Argh.
Volgens mij wil je gewoon anaal gepenetreerd worden door Gerard of niet dan?


JAAAA!!! Maar was het nu grappig bedoeld, of probeer je autoriteit uit te stralen door posts te wijzigen die je maar een beetje niet bevallen?


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-04-2002 12:00 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 10:46 schreef amy het volgende:
Laatst hoorde ik iemand op t.v. zeggen dat hij iets moest nachecken. Daar krijg ik dus echt de kriebels van. Ik vind zowiezo dat het voortdurend gebruik van anglicismen tot verarming van de Nederlandse taal leidt.


dat is een contaminatie -> foutieve combinatie van twee op zich correcte werkwoorden

nachecken: nakijken + checken (wat dus geen nederlands is..)




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 12:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ich bin der Übermoderator

Trek zelf je conclusie


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-04-2002 12:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 11:10 schreef Diabolis het volgende:
Oh man...finally someone finds out..bit late don't you think? Heel nederland doet dat en het is een best wel heel erg bekende fout...sorry, maar dat je daar een topic over begint vind ik echt onzin..ben je misschien een beetje een bet-weter?
Overigens is er een instantie die over dit soort dingen gaat, en heeft het bezittelijk voornaamwoord "hun" als aanwijzend voornaamwoord inmiddels goedgekeurd. Net als de woorden "als" en "dan" mogen ze ongegeneerd verwisseld worden. Een belediging voor de Nederlandse taal, zeker..maar om hier een topic over te beginnen...as in: DUH



ik zei toch al dat ik een zeikerd ben


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:01 schreef Shredhead het volgende:
ik zei toch al dat ik een zeikerd ben

Hoofdletter gebruiken bij het begin van een zin!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-04-2002 12:06 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:03 schreef Jenje het volgende:
Hoofdletter gebruiken bij het begin van een zin!


hoofdletter zo goed?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoofdletter ja hoor


Graef Paerdestaert
Usericon van Graef Paerdestaert
Posted 08-04-2002 12:13 by Graef Paerdestaert Wijzig reactieProfiel van Graef PaerdestaertQuote dit bericht

Slaat ook nergens op zo'n debiele topic, zolang men mekaar maar begrijpt, nietwaar?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 12:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo'n <b>debiel</b> topic ... zonder -e


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind dat het voor iedereen toegankelijk moet blijven. Ik krijg er zo behoorlijk de pest in


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-04-2002 12:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Heeft iedereen die nu over het topic loopt te janken een probleem met correct spellen of hoe moet ik die reacties uitleggen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je moet het zien als een aanklacht tegen het doorgedraaf over kleine foutjes.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-04-2002 12:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:23 schreef Jenje het volgende:
Je moet het zien als een aanklacht tegen het doorgedraaf over kleine foutjes.


Ah, ok. Ik begrijp


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij zijn braaf knul


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-04-2002 12:46 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

en nu weer ontopic.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 08-04-2002 12:59 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Nu weer ontopic? Alle vaak voorkomende fouten zijn nu wel langsgekomen, toch?


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-04-2002 13:00 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Vast niet. Wacht maar eens af tot Panda hier wat neerzet


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 08-04-2002 13:01 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Hmmm, tja, dan noem je er ook één....
De meester van de spellvauten.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-04-2002 13:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het een cool topic! Lekker even gal spuwen over veel gemaakte fouten. En dan heb ik het vooral over fouten die niet samenhangen met dyslexie, maar inderdaad dingen als 'kost duur', 'weegt zwaar' en dergelijke.
Om de zoveel tijd zal hij wel omhooggeschopt worden .


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 13:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dan moet er ook maar een topic komen waar mensen hun gal over spellings neukers kunnen spuwen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen