|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies..dat IS duur......dat kost goedkoop Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Of het systematisch fout gebruiken van leestekens , zoals de komma en punt een spatie te veel geven . Heel vervelend lezen IMHO . Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: En Jenje bewijst maar weer eens dat hij de ergste moderator is van het hele forum..... Tenzij dit grappig bedoelt was....en ik zie nergens in de regels staan dat ik niet mag linken wat ik wil, behalve naar illegale mp3 sites!! [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 08-04-2002 11:51] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Argh. Volgens mij wil je gewoon anaal gepenetreerd worden door Gerard of niet dan? |
|
quote: JAAAA!!! Maar was het nu grappig bedoeld, of probeer je autoriteit uit te stralen door posts te wijzigen die je maar een beetje niet bevallen? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: dat is een contaminatie -> foutieve combinatie van twee op zich correcte werkwoorden nachecken: nakijken + checken (wat dus geen nederlands is..) |
|
Ich bin der Übermoderator Trek zelf je conclusie |
|
quote: ik zei toch al dat ik een zeikerd ben |
|
quote: Hoofdletter gebruiken bij het begin van een zin! |
|
quote: hoofdletter zo goed? |
|
Hoofdletter ja hoor |
|
Slaat ook nergens op zo'n debiele topic, zolang men mekaar maar begrijpt, nietwaar? |
|
Zo'n <b>debiel</b> topic ... zonder -e |
|
Ik vind dat het voor iedereen toegankelijk moet blijven. Ik krijg er zo behoorlijk de pest in Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heeft iedereen die nu over het topic loopt te janken een probleem met correct spellen of hoe moet ik die reacties uitleggen? |
|
Je moet het zien als een aanklacht tegen het doorgedraaf over kleine foutjes. |
|
quote: Ah, ok. Ik begrijp |
|
Jij zijn braaf knul |
|
en nu weer ontopic. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nu weer ontopic? Alle vaak voorkomende fouten zijn nu wel langsgekomen, toch? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Vast niet. Wacht maar eens af tot Panda hier wat neerzet Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmmm, tja, dan noem je er ook één.... De meester van de spellvauten. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik vind het een cool topic! Lekker even gal spuwen over veel gemaakte fouten. En dan heb ik het vooral over fouten die niet samenhangen met dyslexie, maar inderdaad dingen als 'kost duur', 'weegt zwaar' en dergelijke. Om de zoveel tijd zal hij wel omhooggeschopt worden . |
|
Dan moet er ook maar een topic komen waar mensen hun gal over spellings neukers kunnen spuwen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |