|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mein Weg is ook geniaal, daarnaast enorm ondergewaardeerd. |
|
Silencer. |
|
quote: Niet kvlt genoeg voor je zeker? |
|
Ik vind het een geweldige band, maar als je het topic even door had genomen dan begrijp je wat ik bedoel. Met je KVLT. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-07-2010 22:08] |
|
quote: Alright. Smorzando is hier nog niet genoemd denk ik. |
|
Ja ik reageerde wat overtrokken, maar ik ben geen kvlt type, integendeel |
|
quote: Ik snap hem nog steeds niet |
|
quote:Smorzando is wel leuk, alleen de vocalen zijn af en toe nogal vervelend in mijn ogen. Geen idee waarom eigenlijk. Muzikaal is het verder mijns inziens goed in orde. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Würm is ok signature |
|
Fear of Eternity Bah en dat zit dan op Moribund signature |
|
Van welk album komt dit nummer? Machtig vette productie (niet te slecht) en heerlijke vocalen. Il était une foret van Gris vind ik ook wel goed te doen. Iemand mij wat gelijkaardige albums kan geven? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Brrr, niet echt mijn genre dit....wat dingen van geluisterd, maar doe me maar liever van die normale satanische black metal. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote:Die zijn vast nog niet genoemd en enorm onbekend, dus ik durf niks aan te bevelen. |
|
Die zijn waarschijnlijk wel al vaak genoemd, maar ik heb geen zin om een stuk of vijftig namen te gaan youtube'n... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Royaume De Glace van Sombres Forêts. Verder komt het er op neer dat je talloze bands/cd's gewoon moet proberen; er zit heel veel bagger tussen maar ook muziek waar je keer op keer weer kippenvel van krijgt. In dit topic zijn in ieder geval al heel veel goede namen voorbij gekomen en LastFM is ook een prima medium ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Van de Korium / Trist split. Beide bands één nummer. Korium - Drowned in the Lake of Marble Crosses Trist - Snění Verder kan je veel werk van Trist ook uitgeproberen: Gelijke sfeer: Sebevražední andělé (album) Hypothermia / Trist (split) Trist / Kaxur / Holomráz (split) De twee splits verdienen uitleg. Beide bevatten hetzelfde nummer (Noční Olomouc) maar de Hypothermia / Trist split is a). nooit uitgebracht en b). bevat een betere (!) versie van het nummer. Verder van Trist: Zrcadlení melancholie (albun) Anderzijds: Life is Pain - Bloody Melancholy Through the Pain - Time Heals Nothing Hypothermia - Veins Wehmut - Promo 2007 Lustre - Serenity Acedi - Askese [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 22-11-2010 23:53] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Check het lijstje van Mythics op de eerste pagina anders BenKnuckles. |
|
Wat andere aanraders: Hypothermia - Köld Hypothermia - Gråtoner * Korium - The Pendulum of Sorrow Make a Change… Kill Yourself - Make a Change… Kill Yourself Lustre - Night Spirit Nae'blis - Sketches of Reality Défaillance - Contemplation Misanthropique de l'Humanité... Les Fleurs du Mal - Schattenfeuer Life Neglected - Bleeding Hope Starless Night - Demo 2009 ** Hypothermia / Durthang - Lead Yourself to Failure MRAK - Tiefe Todessehnsucht - Stillstand Nyktalgia - Nyktalgia Wigrid - Die Asche eines Lebens Wehmut - Wehmut Kyla - Glory of Negativity When Mine Eyes Blacken - When Mine Eyes Blacken Through the Pain - Time Heals Nothing Self-Inflicted Violence - A Perception of Matter and Energy *** An Autumn for Crippled Children - Lost *** * Heeft een betere geluidskwaliteit. Is eerder rustige en melancholische, doch wat minimalistische gitaargedreven muziek met de bekende vocalen van Kim Carlsson ** De demo bevat drie nummers, het gaat voornamelijk om het derde nummer. *** Is meer depressive black metal / post-metal ----------------- In ieder geval, ik kan je voldoende en (eigenlijk teveel) aanraden Punt is, ik wil de lijst nog veel langer maken, maar dat wordt alleen maar vervelend [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 22-11-2010 23:59] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Veel hiervan ken ik al wel, maar ik zal morgen eens wat meer opzoeken. |
|
Als je wilt, ik kan je nog andere bands geven, als je een zekere richting aangeeft owja Deep-pression, Impavida, Saol ("Eerie Sceneries" demo), Svedhous, Triste en zeker Funeral Mourning (doom / depressive black metal) zijn ook aan te raden. Funeral Mourning / Kilte split. Trancelike Void ook trouwens. Blutklinge en Cheerful Depression. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 23-11-2010 0:01] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Wow, indrukwekkend Ik ga wat selectief doen aangezien ik het genre toch niet veel beluister, maar momenteel ben ik hier wel een jaartje zoet mee. Bedankt! (@MH22 ook voor Sombre Forets ) En een zekere richting: liefst niet te lo-fi en de vocalen mogen opvallen. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-11-2010 0:04] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Check even de posts van Burzum en die van mij op de vorige pagina's. Samen met die van Mythics heb je dan alvast een mooie lijst van dingen die je gehoord moet hebben. edit; wil je het wat meer de (funeral)doom kant op hebben, dat moet je ook zeker bands als Funeral Mourning, Elysian Blaze, When Mine Eyes Blacken, Abyssmal Sorrow (Lament ) en co opzoeken. Zit ook erg mooie muziek tussen. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-11-2010 0:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jan heeft een een tijdje geleden (ik weet ook niet precies hoe lang, een weekje hoogstens...) een nieuwe sample online gezet op de myspace van Trist (Cz). Hij werkt momenteel traag voort aan nieuw materiaal. http://www.myspace.com/tristcz => Vabeni Pokojne Tmy Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
Leuk nummer inderdaad Ook leuk --> http://www.myspace.com/elisabethfrank Album schijnt eraan te komen. Ook leuk om even bij het 'fotoalbum' van de band te kijken I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |