|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Elisabeth Frank is een project van een goede vriend van Jan. Svograth gaat heel misschien (hopelijk) de vocals doen. [Dit bericht is gewijzigd door Bastet op 23-11-2010 18:28] Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
Ik ga ook nog een aantal namen van Mythics opzoeken, altijd het proberen waard. |
|
Gaandeweg ben ik me meer voor dit subgenre gaan interesseren, al langer ben ik bekend met bands als Shining, maar ook bijv. Bethlehem (Dark Metal!). Nu de winterperiode weer volop zijn intrede doet, vind ik het zelf heerlijk om naar dit soort muziek te luisteren (vaak in de auto). Ik heb dus even dit topic doorgespit en een lijstje samengesteld van enkele namen die meermaals genoemd zijn. Mocht iemand mij nog van meer tips kunnen voorzien, graag! Maar ben sowieso van plan om het volgende te gaan checken: Au Sacre Des Nuits- Anti-Humain Neige et Noirceur- Crépuscule Hivernal sans Fin sur les Terres de la Guerre Austere- To Lay Like Old Ashes Abyssmal Sorrow- Lament Self Inflicted Violence- A Perception Of Matter And Energy Life is Pain- Bloody Melancholy Trist- Zrcadlení melancholie Hypothermia- Rakbladsvalsen Den Saakaldte- All Hail Pessimism Krohm- A World Through Dead Eyes Trancelike Void- Silhouettes of Misery Fornicatus- Omnium Animalis Terminus Nyktalgia- Peisithanatos Gris- Il Était une Forêt... Lamentations of the Ashen- In the Burden of the Heart's Plaint Necronoclast- Haven Make a Change… Kill Yourself- II An Autumn for Crippled Children- Lost Deep-pression- An Endless Sea Les Fleurs du Mal- Schattenfeuer an evil incarnation of DEATH! |
|
zitten paar goede bnds tussen ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik zou liever voor "Hypothermia - Köld" gaan in plaats van Rakbladsvalsen. Je kan ook Eerie Sceneries van Impavida toevoegen, evenals Sebevražední andělé van Trist. Necronoclast en Fornicatus kan je opzich wel weglaten (of de "Down Again" EP van Fornicatus beluisteren). Zes andere aanraders: Wehmut - Promo 2007 Wehmut - Wehmut Todessehnsucht - Stillstand Lustre - Serenity Lustre - Night Spirit Life Neglected - Bleeding Hope Daarbij, "An Endless Sea" van Deep-pression is geen metal. Eerder dark ambient met een deel van de zang (depressive) black metal vocalen. Je kan, om dichter bij het genre te blijven, beter voor het eerste album gaan; "I walk the life in depression". Echter, "An Endless Sea" is wel een erg goed album [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 09-12-2010 17:39] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ben de laatste tijd wel meer en meer into Managarm. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
De demo en het album zijn gaaf, de nummers op de split vind ik wat minder. Een beetje een ondergewaardeerde band vind ik I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Iemand hier het album van Lost Inside gehoord? Het voorgaande werk was niet heel interessant, maar het album is alleraardigst. Klinkt goed I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Bedankt voor de tips! Ik laat zeker weten wat mijn eigen bevindingen zijn an evil incarnation of DEATH! |
|
Todessehnsucht - Stillstand I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ars Diavoli - Clausura [2010], Fantastisch. |
|
Een nieuwe Ars Diavoli ja? Dat heb ik helemaal gemist. Pro Nihilo Esse mag ik erg graag horen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die ''Pro Nihilo Esse'' zat wekenlang in m'n cd speler. Super album. Ik vindt de nieuwe ook niet verkeerd;-) |
|
Svograth met Hypothermia Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
Bedankt! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Jammer dat er relatief weinig optredens in dit genre zijn. |
|
Goh je moet er een eindje voor rijden zeker? En dan is er natuurlijk altijd Close Your Mind Fest! Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
quote:Anders overleven ze het niet. |
|
quote:Dat was het eerste concert sinds zeer lange tijd waar ik daadwerkelijk heen wilde I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Hypothermia - Skogens Hjärta komt uit 2009? |
|
Nee, de officiële release vind dit jaar plaats. Het nummer is echter vorig jaar alvast als gratis download aangeboden. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Verwarrend, in de mp3 tag staat 2009. Ze maken het er niet simpeler op. |
|
Als mijn black metal depressief is zet ik hem altijd even in de zon. XD |
|
En werkt dat? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |