IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Depressieve black metal Vorige pagina | Volgende pagina
Svograth
Usericon van Svograth
Posted 11-01-2011 1:16 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-01-2011 1:22 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Oh ja, dat zou ik ook nog eens luisteren.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 11-01-2011 1:37 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 1:01 schreef Schaep het volgende:
Als mijn black metal depressief is zet ik hem altijd even in de zon. XD

Niet iedereen/alles wordt vrolijk in de zon.


=)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2011 1:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 11-01-2011 1:48 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht


Ik ben wel een beetje sipjes, maar van sommige DSBM- bandjes word ik juist iplv. (nog meer) depri.


Beter handelbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-01-2011 1:50]


=)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2011 1:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-01-2011 1:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 1:22 schreef Helvete het volgende:
Oh ja, dat zou ik ook nog eens luisteren.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 11-01-2011 2:00 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 1:54 schreef Schaep het volgende:


Nah dan krijg je van die lelijke kartelrandjes.


=)


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 11-01-2011 11:07 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

Niveau!!



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 11-01-2011 12:11 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 11:07 schreef Bastet het volgende:
Niveau!!
Dat is moeilijk hier (jammergenoeg).













I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 11-01-2011 14:52 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht





Verslavend..zo mooi.


=)


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 11-01-2011 15:13 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 14:52 schreef NotYourBitch het volgende:




Verslavend..zo mooi.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-01-2011 15:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Live was Nyktalgia ook wel goed te pruimen! en respect voor de WASP cover die ze deden tijdens de soundcheck!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-01-2011 17:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Die wil ik ook wel eens live zien. Luister er erg graag naar.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 11-01-2011 17:24 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

ik denk dat ik deze echt hoog in de ijst depressieve bm heb



hoewel bm niet draait om depressie


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-01-2011 17:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Argh
Usericon van Argh
Posted 11-01-2011 17:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Ook al tijden niet meer gehoord...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-01-2011 17:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 17:29 schreef Argh het volgende:
Ook al tijden niet meer gehoord...


Er is te veel goede muziek op de wereld he...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-01-2011 18:04 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 17:39 schreef BenKnuckles het volgende:
Er is te veel goede muziek op de wereld he...


Ik was op een gegeven moment wel een beetje klaar met al die suicidal/depri black metal dus ben weer verder gaan exploreren naar muziek die me persoonlijk een stuk vrolijker maakt


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-01-2011 18:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Daar kan ik inkomen. Ik moet er zelf ook erg voor in de stemming zijn, anders trek ik het echt niet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 11-01-2011 18:18 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Er kan nog altijd weinig (of niets?) tippen aan Trist in mijn ogen.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 18:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 18:04 schreef Argh het volgende:
Ik was op een gegeven moment wel een beetje klaar met al die suicidal/depri black metal dus ben weer verder gaan exploreren naar muziek die me persoonlijk een stuk vrolijker maakt
Een Wedard of Bilskirnir trek ik goed, maar die zijn dan ook eerder 'melancholisch' dan suïcidal-depressief.
Shining of 'Make a Change...', homofiele emobagger, dat is het.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-01-2011 18:59 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik vind het ook een kut-subgenre. Vrijwel allemaal Duitse eenmansprojecten van gasten met een drumcomputer op hun slaapkamertje, ja, doei!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 19:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 18:59 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik vind het ook een kut-subgenre. Vrijwel allemaal Duitse eenmansprojecten van gasten met een drumcomputer op hun slaapkamertje, ja, doei!
Jij 'Acid Witch - Stoned' al gecheckt?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 11-01-2011 19:26 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 18:59 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik vind het ook een kut-subgenre. Vrijwel allemaal Duitse eenmansprojecten van gasten met een drumcomputer op hun slaapkamertje, ja, doei!

Kut eenmans projectjes heb je in ieder subgenre, denk maar aan het Belgische vuurdood.



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen