|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, maar hij is wel lekker! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Lekker hoor |
|
|
|
Erg saai. Geen lekkker wobble. Jammer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
|
toch een van mn favo's leuqe clip ook signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-01-2011 23:19] signature |
|
modderfokker [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-01-2011 23:25] signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 05-01-2011 18:23] |
|
signature |
|
Uhm, laat ik dan ook maar een lijstje van mijn favo artiesten posten.. - Nosia - Nero - Spor (eigenlijk geen dubstep) - UKF Dubstep WopWop! |
|
bruzzlebruzzle es kieken signature |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
het originele filmpje is eigenlijk anders, hoogtepunten zijn vooral het headbangen: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Komende zaterdag weer een lekker Dubstep feestje genaamd Subway. En maar wobbelen Ik luister het alleen thuis niet echt, ik vind het alleen vet om er hard op te gaan met feestjes + Het doet maar even pijn! |
|
quote: Haha, tegek dit! Wat een gast Check ook dit trouwens, mocht deze weer eens op de Dam staan blijf ik iig wel ff een poos staan en geld toegeven; Edit: @xX-C-Xx Hier komend weekend ook weer dubstep + drum n bass party ergens, dubstep luister ik zelf amper kan er wel hard los op gaan, drum n bass ben ik al jaren wel zwaar fan van dus dan nog harder los! Veel plezier iig daar bij Subway, heb kennissen die ook heengaan [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-01-2011 3:29] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Half Life 2 samples |
|
@ Argh, bedankt nog Deze wordt ook veel gedraaid bij Dubstep feestjes: Het doet maar even pijn! |
|
quote: Deze gast heeft het wel begrepen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dan moet men deze ook eens uitproberen, erg vette band uit regio Rotterdam. Nu al 2 keer gezien in de Triangel met Sneeuwpop en op 29 april in de Bosuil in het voorprogramma van Dikke Dennis. Zin in! Btw, hier den Myspace. http://www.myspace.com/sexualreproductivesystems Vooral het nummer "Woodchopper" is erg vet, vooral live! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 10-02-2011 13:19] |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
signature |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |