|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver wat lekker... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
afgelopen donderdag was er geloof ik ook een dubstep party in hedon... jezus, wat een trollen daar... I am mine own redeemer...! |
|
Waar is de tijd gebleven dat mannen met dreadlocks en een gespierde onderbuik de boel daar onveilig maakten? |
|
quote: die tied is e'wes...! I am mine own redeemer...! |
|
http://www.nu.nl/muziek/2845631/ferry-corsten-kan-niet-voeten-met-dubstep.html :') Hype bijna op / over het hoogte punt heen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kent iemand deze kerel? Niet helemaal dubstep maar genoeg invloeden. Gave shiiit imo. Bazzio Attacks!!! |
|
http://soundcloud.com/substep-infrabass/substep-infrabass-brutbienta-narkogorium-official-trailer# fo king hell signature |
|
Lekkah. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Goeie EP, die Rage Valley Faustian Spirit of the Earth |
|
Het gaat echt tever met de dubstep hype, zelfs de laatste Muse is dubstep. Zo ver is het met jumpstyle niet eens gegaan, hopelijk is het gauw voorbij. Snap echt niet meer wat mensen nog leuk/interessant vinden aan dit genre. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Muse heeft toegegeven dat Unsustainable het enige 'dubstep' nummer is op hun nieuwe album, dus dat scheelt gelukkig weer. Ik vind Unsustainable in ieder geval een kutnummer; voorspelbare structuur, en natuurlijk die dubstep invloeden waarvan ik bijna moet kotsen. Er zal ongetwijfeld dubstep zijn waar niet alleen wobblebass in zit en dat niet zoals troep ala Skrillex klinkt, en waar meer creativiteit ingestoken is, maar ik ben het door de hype in ieder geval al helemaal beu. |
|
quote: Luister even naar Skream en dan komt het wel goed Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Vind het juist wel een lekker nummertje, dubstep met een goeie Muse saus overheen. Wat ik vooral vet vind is dat er hier ook meer gebruik word gemaakt van echte instrumenten, zoals de drums die de backbone beat vormen. Vind ik echt ruig aan dubstep en mag wat mij betreft veel vaker en uitgebreider worden gebruikt. |
|
Het is sowieso het beste nummer dat Muse tot nu toe gemaakt heeft. En het is zelfs niet eens goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Glad, commercieel, maar toch retegoed. When your people matter, menstrual health matters |
|
Volledige track: When your people matter, menstrual health matters |
|
massive? na dude. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
geen idee welk genre het is, ma ik vinnet supervet signature |
|
quote:raagh signature |
|
joms [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-12-2012 14:29] signature |
|
vanaf 1.00 signature |
|
bam [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-04-2013 22:43] signature |
|
vette shizzles idd! volledig verslingerd aan dit plaatje momenteel [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 26-04-2013 23:18] |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |