|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
http://soundcloud.com/undercurve/love-superhero-undercurve-1 Dubstep-achtige remix gedaan van 'Love Superhero' van NNXT, een amerikaanse popartiest. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wel een prestatie, alle spanning en energie uit een nummer slopen. quote: Hmm, lekker! Even het origineel ook luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-09-2011 13:44] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Thanks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De extra geluiden geven wel echt een extra edge aan het nummer, netjes Het kabbelende van dubstep past ook wel bij zulke (electro)pop. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-09-2011 13:50] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben dol op de combinatie, dubstep alleen en zonder zang en zonder richting doet het niet voor mij Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Terecht! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Opzouten met die 13 in 1 dozijn wobble wobble dubstep, dit is de shit; Gaat ook mooi gepaard met deze nazomer! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Alleen is dit eigenlijk net te snel voor dubstep "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Dubstep zonder wobble wobble is geen dubstep. En Burial is hipstergedoe. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Eh, nee "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Word, fucking vette cd! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Spanning??? Energie???? gewoon de extreem gladde melodie eruit halen en de kutvulling eruit gegooid! signature |
|
quote: Hoe je het ook wendt of keert; er blijft alleen bagger over. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+1 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
signature |
|
signature |
|
Ah fijn, weer lekker die London-stijl, ben die Skrillex achtige meuk echt kotsbeu. Wob Wob,Wob Wieeeeee, W-Wob-Wob Wieeeee Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Beide albums die hij heeft gemaakt zijn erg goed! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-11-2011 22:38] |
|
Evenals die "nieuwe" EP trouwens, erg fijne deuntjes. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Even checken dan! Ik ken verder alleen Ghost Hardware. |
|
Vind die nieuwe EP het beste wat ie gemaakt heeft denk ik. Untrue was zelfs voor een gehypet album een goed album, maar zakte wel wat in richting in het eind. Street Halo bevat gewoon drie goeie tracks met een bak sfeer en klinkt gewoon iets verfijnder. Ik wacht met smart op een album. |
|
quote: wat een poepmuziek zeg. Ff handkarren/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: http://soundcloud.com/bratkilladubstep/subdog-vs-bratkilla-alpha signature |
|
signature |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |