IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dubstep Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2010 0:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



valt dit hieronder?


signature


daVid
Usericon van daVid
Posted 10-02-2010 0:36 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

zoo; die your demise is dik!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2010 0:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



als dit dubstep is dan is Dr Oizo dat ook




saai eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-02-2010 0:38]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2010 0:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het wordt iets leuker





deze is lekkaaah!



en ik leer bij




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-02-2010 0:50]


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-02-2010 22:59 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Heerlijk niet echt pure dubstep maar ach



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-02-2010 22:59]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-02-2010 23:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

6 juni - BENGA - Doornroosje



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-05-2010 15:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2010 0:36 schreef Cainam Ladicius het volgende:



Godverdomme!


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 21-06-2010 0:43 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2010 1:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HARDCOREANDMORE HARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMORE HARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMORE HARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMORE HARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMOREHARDCOREANDMOREHARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMOREHARDCOREANDMOREHARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMOREHARDCOREANDMOREHARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMORE HARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMORE HARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMORE HARDCOREANDMORE
HARDCOREANDMORE



signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-06-2010 13:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 30-06-2010 15:38 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Iemand bekend met Gumnaam? Ik heb hem gezien in Sneek, waar hij samen met een sitar speler een set deed.

Ik trok het iig bijzonder goed, alleen was het laag iets te overheersend / te luid om het echt lang vol te kunnen houden.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2010 23:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



dub'n'bass


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 19-07-2010 20:39 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Een maat heeft Skream op mijn computer geplempt, erg lekker, maar vermoedelijk wel een stuk rustiger dan het gemiddelde in dit topic.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-07-2010 20:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Skream is een van de toonaangevende namen in het genre, was een van de eerste ook. Niets mis mee in dit topic!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-07-2010 21:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

es slsk'en


Datsik is erg vet btw


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-07-2010 21:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zijn wel wat leuke klanken te vinden in deze topic, maar het is mij toch net iets te soft en clean allemaal.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2010 21:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dubstep, wat een trendy ellende. Duidelijk uitgevonden en populair gemaakt door lui die niet kunnen/willen dansen.

Ik waarder het concept op zich enorm. Voor vier minuten. Dan mag voor de DJ wel weer optyfen of even voor wat spanningsop- en afbouw zorgen. Precies het gebrek aan dat laatste is wat me bij redelijk veel electronische muziek enorm tegenstaat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-07-2010 21:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kan de trance van de aanhoudende basdreun wel hebben en het spelen ermee,


net als bij goa en DnB,


moet wel gevarieerd worden idd


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2010 21:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Goa kan ik ook weinig mee, hersenen nog te intact / te weinig drugs denk ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-07-2010 21:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het gebrek aan variatie, ook tussen verschillende acts, is iets dat mij, mij ook iets te snel opviel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-07-2010 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die de Ruyter,
KWel,
is dat Yves de Ruyter?



signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-07-2010 9:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 21:36 schreef ZelThoR het volgende:
Dubstep, wat een trendy ellende. Duidelijk uitgevonden en populair gemaakt door lui die niet kunnen/willen dansen.

Ik waarder het concept op zich enorm. Voor vier minuten. Dan mag voor de DJ wel weer optyfen of even voor wat spanningsop- en afbouw zorgen. Precies het gebrek aan dat laatste is wat me bij redelijk veel electronische muziek enorm tegenstaat.


Exact! Ik heb hier wel wat mp3albums liggen die ik soms eens draai; Benga, Caspa, Burial.. Maar ik heb hetzelfde als jij, er zit geen of weinig variatie in.

Wat ik wel tof vind zijn de beats en de kenmerkende wobblebas van het genre.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 9:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wobblebas? heet dat zo?

grappig woord


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-07-2010 9:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wobble bass eigenlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-07-2010 11:06 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

de wobble bass in het enige leuke element aan dubstep. Ik maak ze zelf ook wel eens met mn koass pads en dan laat ik een loop zonder beat lopen tot ik er helemaal kriegel van ben. Atleast it's not crack.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen