|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er de ballen verstand van, maar misschien is dit geinig? Vooral dat einde klinkt erg vet, imo. http://www.flabber.nl/linkdump/video/dubstep-beatboxer-9857 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
jip signature |
|
Owwww. Ik moest even nadenken, ik dacht dat je bedoelde dat het niet mocht van dubstep. Maar ok. Had dus beter in een beatbox topic gecunt. Als dat er al is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Supervet. |
|
idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Doet me lichtelijk denken aan Baths, kenjedieband Schaep? Het is eigenlijk geen band, maar eenmansproject van een vent die alleen maar twittert over geile vaders die hij overal ter wereld tegenkomt maar dat terzijde Oja, helemaal niet meer ontopic.. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-01-2012 20:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, die kwam ik op dezelfde avond tegen als Robot Koch, toen ik wat glitch-hop aan het checken was. Heel tof inderdaad! |
|
WAT ZE TEGENWOORDIG ALLEMAAL STEP NOEMEN signature |
|
Wat een kutmuziek. |
|
heerlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Eens! Skrillex gebruikt wel vaak hetzelfde trucje, maar hij doet het wel goed.. Én best vette clips Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 06-01-2012 16:10] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
niet echt DS maar wel lekker op n party signature |
|
Da noemt men drumstep "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
ikleerbij signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 14-01-2012 11:29] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Da's drum & bass "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: vind het erg vet! |
|
quote: En bagger. |
|
Nieuwe plaat van Korn mag hier ook wel even worden genoemd. Erg vet album! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
best wel lekker, ondanks de loops signature |
|
quote: Godver, Free The Robots nu ook al overgestapt op de dubstep hype? Jammer Dit deden ze eerst; Wat een verschil haha, straks gaat Xploding PlastiX nog dubstep maken [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-02-2012 2:50] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
mag ik dit even lekker vinden? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-02-2012 23:40] signature |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |