IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Ieperfest 2K10 13/14/15 august Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2011 10:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Swashbuckle staat inderdaad enorm verkeerd op de affiche, gewoon omdat Ieperfest een ander soort volk trekt dan de gebruikelijke Swashbuckle-fans. Aaaargh.

Dat was bij Spoil Engine twee jaar geleden net hetzelfde.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2011 12:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

SB

Exodus.. prima band... alhoewel, de laatste jaren op plaat meeuh...

maar ben, ik zou wel willen meegaan

fully skinmetalhead natuurlijk!

signature

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 25-02-2011 12:26 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2011 10:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Swashbuckle staat inderdaad enorm verkeerd op de affiche, gewoon omdat Ieperfest een ander soort volk trekt dan de gebruikelijke Swashbuckle-fans. Aaaargh.

Dat was bij Spoil Engine twee jaar geleden net hetzelfde.

Ik kan het wel waarderen dat ze zo divers boeken. Vorig jaar ook Voivod, niet helemaal op zn plek maar wel tof dat ze zoiets ook neerzetten. Van 3 dagen enkel hardcore kan ik ook niet vrolijk worden.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 25-02-2011 12:46 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Het is toch veel leuker om een band die je niet vaak ziet, dan is Swashbuckle het verkeerde voorbeeld wat die zie je ongeveer elke maand in NL, live te zien dan die bands die elk jaar festivals doen? Ik heb liever een minder voorspelbare lineup met bands die je niet vaak live ziet dan zo'n veilige geldbinnenhalende lineup.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-02-2011 13:21 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Gevarieerde line-up is ok!

Alleen idd Swashbuckle valt wel heel erg uit de toon. Vooral qua sfeer. En Lemuria - goede band - maar ook rare keuze!

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 25-02-2011 14:45 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Ik weet het nog niet, toen Dropdead als act werd genoemd was het plan om dit jaar hier maar eens naar toe te gaan, maar als ik nu al die matige bandjes zie, MEH.

Denk het eigenlijk niet zo.

quote:
Van 3 dagen enkel hardcore kan ik ook niet vrolijk worden.

Mafkees.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2011 17:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2011 13:21 schreef Ktulu het volgende:
Gevarieerde line-up is ok!

Alleen idd Swashbuckle valt wel heel erg uit de toon. Vooral qua sfeer. En Lemuria - goede band - maar ook rare keuze!

de Belgische of de Britse female

signature

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-02-2011 21:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2011 12:46 schreef holysjit het volgende:
Het is toch veel leuker om een band die je niet vaak ziet, dan is Swashbuckle het verkeerde voorbeeld wat die zie je ongeveer elke maand in NL, live te zien dan die bands die elk jaar festivals doen? Ik heb liever een minder voorspelbare lineup met bands die je niet vaak live ziet dan zo'n veilige geldbinnenhalende lineup.

En jij gaat naar Graspop?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2011 21:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2011 12:26 schreef Brent_ het volgende:
Ik kan het wel waarderen dat ze zo divers boeken. Vorig jaar ook Voivod, niet helemaal op zn plek maar wel tof dat ze zoiets ook neerzetten. Van 3 dagen enkel hardcore kan ik ook niet vrolijk worden.

Oh, ik heb zeker geen probleem met divers boeken, maar ik vrees gewoon dat er op Ieperfest geen publiek is voor Swashbuckle (en Ieperfest zal dat door die naam ook niet massaal gaan trekken, lijkt me). Je zet ook geen Madonna op Graspop.

(Laat de inkoppers maar komen... )

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2011 21:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2011 12:12 schreef Hypnos het volgende:
SB

Exodus.. prima band... alhoewel, de laatste jaren op plaat meeuh...

maar ben, ik zou wel willen meegaan

fully skinmetalhead natuurlijk!

Ik zou zelf ook wel willen meegaan, maar het hangt vooral af van de herexamens. Die vallen ook rond die tijd. Maar... moet... CDC... First Blood... Six Ft Ditch... zien...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2011 21:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

btw, ik ga nieuw topic maken!!! checken

signature

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 14:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
"Today, we are adding 18 (!!) new acts to the line-up, making the bill even more mouth watering! Ready? Here goes: ALL TEETH (USA), ANGEL CREW (BE), BLOOD FOR BLOOD (USA), CRO-MAGS (USA), DRUMS ARE FOR PARADES (BE), EXHUMED (USA), GOLDEN BULLET (BE), The IGNORED (BE), MERAUDER (USA), MESHUGGAH (SWE), MONDO GECKO (ISR), MUSTH (BE), The SECRET (IT), STICK TO YOUR GUNS (USA), STRIFE (USA), TOMBS (USA), A WILHELM SCREAM (USA) and WITHDRAWAL (CAN)! Fuck yeah? Fuck yeah!"

Heerlijk veel variatie tot nu toe. Meshuggah had ik niet zien aankomen Cro-Mags, Blood for Blood, Strife, Stick to Your Guns, Merauder en Angel Crew zijn ook fantastisch.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-03-2011 14:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Krijg de tering!!!

Blood For Blood, Exhumed, Golden Bullet, Meshuggah, Stick To Your Guns, STRIFE!! (OMGGG), A Wilhelm Scream, Cro-Mags, MERAUDER (Master Killer = goud)

Jammer dat ik hier niet bij kan zijn zeg.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 27-03-2011 14:38 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Zo, lekkere namen weer. Erg bij met Meshuggah, The Secret, Tombs, Exhumed, Merauder en Cro-Mags. Strife & Withdrawal zeer beniewd naar, snel checken.

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 27-03-2011 19:49 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

Godver, Meshuggah! Iemand enig idee of ze nog een concertje in NL gaan doen? Vorig jaar op de Zwarte Cross gezien; overweldigend. Wil ze graag nog een keer zien, maar ga er niet helemaal voor naar Zuid-Belgiƫ.

100% anti-Kvelgeest

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 20:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Noordwest-Belgiƫ is geen betere oplossing?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2011 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-03-2011 20:39 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Leuke namen, behalve Meshuggah dan, kutband. Is er een camping?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 20:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Alleen voor Meshuggah-fans.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-03-2011 20:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 20:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar je kunt ze daar nogal gemakkelijk aan het lijntje houden. Doe een Meshuggah-shirt aan en je mag direct binnen

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 20:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik denk dat ik hier aanwezig ben, GMM wordt em niet.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 21:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik hoop zelf dat ik de volle drie dagen aanwezig kan zijn. Herexamens zijn altijd een potentieel gevaar.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 21:11 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Herexamens worden afgelast dit jaar ivm Crowd War

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 21:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Want We Hate herexamens

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com