|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan mag je nog van geluk spreken. 50 minuten is best lang op Ieperfest. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Morgen! Faustian Spirit of the Earth |
|
leuk vettig gortig festivalletje. |
|
WAS WEER VET! Mooie afterparties en hangouts. Hoogtepunten: Eyehategod, Kylesa, Mucky Pup, Rise and Fall, Dukatalon, Toxic Holocaust. |
|
Heel leuk festival idd! Top: Bolt Thrower, Crowbar, Rise and Fall Goed: Toxic Holocaust, Incantation (ondanks slecht geluid en invallersdrummer, die er toch redelijk vaak naast zat naar mijn gevoel) Tegenvaller: Converge Niet m'n ding: Cattle Decapitation Faustian Spirit of the Earth |
|
Hoe was de sfeer? Geen vervelende hardcore-metal clashes in het publiek? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Niets van gemerkt in ieder geval! Derde keer voor mij en altijd goede sfeer. Enkel die moshwarriors met hun ingestudeerde moves zijn wat vermoeiend zo nu en dan. Alles om maar gezien te worden, "fashion before passion" om een cliche te gebruiken. Maargoed, dat is op vrijwel elke hardcore show tegenwoordig [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 13-08-2012 21:10] |
|
Viel heel goed mee idd, ik vond het erg gezellig. Bij Bolt Thrower stond er wel een enthousiaste hardcore-dancer iets te enthousiast los te gaan, maar al bij al geen redenen om te klagen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Uiteraard niet, want bij Ieperfest klagen over hardcore moshpits... Maar goed om te horen dat het gezellig was. Heel erg bummer dat ik er niet bij kon zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |