|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan wordt het vooral link als je Hypnos tegenkomt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Grapjas. Doen ze op Ieperfest moeilijk als ik met een dikke pûde wiet aan kom zetten of wordt dat niet zo gewaardeerd? |
|
Gaan we er ééntje paffen daar Bokaj? Amsterdamse pollem it is Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Daar maken ze geen probleem van hoor. Er lopen inderdaad veel straight edge-dudes en dudettes rond, maar er wordt ook naar hartelust gezopen en gerookt. Niemand zal je wat aandoen als je op je gemak een pint drinkt of een snaak rookt I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Beter dan. Op Wacken waren ze er niet zo'n fan van, daar kon ik de boel inleveren. quote:Lijkt mij wel een plan dan. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dé tering. The Dillinger Escape Plan is headliner op de zondag. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En JEZUS And So I Watch You From Afar staat op de bill. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Leuk. Die soiwatchyoufromafar ken ik niet, maar de naam doet vermoeden dat het emo is, klopt dat? |
|
Dan zit je er godverredomme strak naast. Fucking intense onvervalste post-rock die live ZO vet is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Dan sloeg ik de spijker op de kop. Postrock is de nieuwe emo. Ik ben het al net zo schijtziek aan het raken. Hype! |
|
Bokaj , ASIWYFA is ultiem vet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Weer aanwezig, cool festival. Line-up vorig jaar was veel toffer, maar hopelijk komen er nog wat goede namen bij. |
|
Betrayal en Bury Your Dead er nog eens bij. Ik denk dat ik net klaargekomen ben :') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Komt er bij jou al wat uit dan? |
|
Bij mij in ieder geval meer dan enkel azijn, jawel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kindertjes worden groot xD |
|
Mijn lul ook als hij de namen op de affiche van Ieperfest ziet I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
www.ieperfest.com BRAND NEW UPDATE: - 3 new bands announced - Ieperfest forum announced: www.ieperfest.com/forum - Early bird tickets for sale until this Saturday! Zou trouwens reuze zijn mocht hier een apart topic voor aangemaakt kunnen worden! [Dit bericht is gewijzigd door IEPERFEST op 28-04-2011 22:43] |
|
quote:Waarover precies? Alle drie? Ge kunt het altijd proberen. Ignite, Drop Dead en Horse the Band niet de minste namen. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-04-2011 22:52] |
|
w00t w00t, zeker niet. HORSE the band is vet hard en de andere twee ook niet! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Neen, over Ieperfest 2011, ipv te blijven verder posten in de 2010 topic |
|
We kunnen ook aan de mods vragen of ze de titel aanpassen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Dat zou geen probleem moeten zijn en scheelt ook verwarring. Ga ervoor. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |