|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan wordt het vooral link als je Hypnos tegenkomt. |
|
Grapjas. Doen ze op Ieperfest moeilijk als ik met een dikke pûde wiet aan kom zetten of wordt dat niet zo gewaardeerd? |
|
Gaan we er ééntje paffen daar Bokaj? Amsterdamse pollem it is Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Daar maken ze geen probleem van hoor. Er lopen inderdaad veel straight edge-dudes en dudettes rond, maar er wordt ook naar hartelust gezopen en gerookt. Niemand zal je wat aandoen als je op je gemak een pint drinkt of een snaak rookt |
|
Beter dan. Op Wacken waren ze er niet zo'n fan van, daar kon ik de boel inleveren. quote:Lijkt mij wel een plan dan. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dé tering. The Dillinger Escape Plan is headliner op de zondag. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En JEZUS And So I Watch You From Afar staat op de bill. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Leuk. Die soiwatchyoufromafar ken ik niet, maar de naam doet vermoeden dat het emo is, klopt dat? |
|
Dan zit je er godverredomme strak naast. Fucking intense onvervalste post-rock die live ZO vet is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Dan sloeg ik de spijker op de kop. Postrock is de nieuwe emo. Ik ben het al net zo schijtziek aan het raken. Hype! |
|
Bokaj , ASIWYFA is ultiem vet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Weer aanwezig, cool festival. Line-up vorig jaar was veel toffer, maar hopelijk komen er nog wat goede namen bij. |
|
Betrayal en Bury Your Dead er nog eens bij. Ik denk dat ik net klaargekomen ben :') |
|
Komt er bij jou al wat uit dan? |
|
Bij mij in ieder geval meer dan enkel azijn, jawel. |
|
Kindertjes worden groot xD |
|
Mijn lul ook als hij de namen op de affiche van Ieperfest ziet |
|
www.ieperfest.com BRAND NEW UPDATE: - 3 new bands announced - Ieperfest forum announced: www.ieperfest.com/forum - Early bird tickets for sale until this Saturday! Zou trouwens reuze zijn mocht hier een apart topic voor aangemaakt kunnen worden! [Dit bericht is gewijzigd door IEPERFEST op 28-04-2011 22:43] |
|
quote:Waarover precies? Alle drie? Ge kunt het altijd proberen. Ignite, Drop Dead en Horse the Band niet de minste namen. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-04-2011 22:52] |
|
w00t w00t, zeker niet. HORSE the band is vet hard en de andere twee ook niet! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Neen, over Ieperfest 2011, ipv te blijven verder posten in de 2010 topic |
|
We kunnen ook aan de mods vragen of ze de titel aanpassen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Dat zou geen probleem moeten zijn en scheelt ook verwarring. Ga ervoor. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |