IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Ieperfest 2K10 13/14/15 august Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-03-2011 21:39 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 20:45 schreef BenKnuckles het volgende:
Maar je kunt ze daar nogal gemakkelijk aan het lijntje houden. Doe een Meshuggah-shirt aan en je mag direct binnen
Ik heb alleen maar Mastodonshirtjes.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 21:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dan wordt het vooral link als je Hypnos tegenkomt.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-03-2011 22:02 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Grapjas.

Doen ze op Ieperfest moeilijk als ik met een dikke pûde wiet aan kom zetten of wordt dat niet zo gewaardeerd?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 22:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Gaan we er ééntje paffen daar Bokaj?
Amsterdamse pollem it is

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 22:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Daar maken ze geen probleem van hoor. Er lopen inderdaad veel straight edge-dudes en dudettes rond, maar er wordt ook naar hartelust gezopen en gerookt. Niemand zal je wat aandoen als je op je gemak een pint drinkt of een snaak rookt

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-03-2011 22:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Beter dan. Op Wacken waren ze er niet zo'n fan van, daar kon ik de boel inleveren.

quote:
Op 27 maart 2011 22:04 schreef Count Steel het volgende:
Gaan we er ééntje paffen daar Bokaj?
Amsterdamse pollem it is
Lijkt mij wel een plan dan.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 22:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Lijkt mij wel een plan dan.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-04-2011 21:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dé tering. The Dillinger Escape Plan is headliner op de zondag.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

iPim
Usericon van iPim
Posted 20-04-2011 21:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

En JEZUS And So I Watch You From Afar staat op de bill.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-04-2011 21:12 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2011 21:08 schreef iPim het volgende:
Dé tering. The Dillinger Escape Plan is headliner op de zondag.
Leuk.

Die soiwatchyoufromafar ken ik niet, maar de naam doet vermoeden dat het emo is, klopt dat?

iPim
Usericon van iPim
Posted 20-04-2011 21:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dan zit je er godverredomme strak naast. Fucking intense onvervalste post-rock die live ZO vet is.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-04-2011 21:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2011 21:15 schreef iPim het volgende:
Dan zit je er godverredomme strak naast. Fucking intense onvervalste post-rock die live ZO vet is.
Dan sloeg ik de spijker op de kop. Postrock is de nieuwe emo. Ik ben het al net zo schijtziek aan het raken. Hype!

iPim
Usericon van iPim
Posted 20-04-2011 21:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bokaj , ASIWYFA is ultiem vet.

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-04-2011 21:18 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Weer aanwezig, cool festival. Line-up vorig jaar was veel toffer, maar hopelijk komen er nog wat goede namen bij.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-04-2011 22:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Betrayal en Bury Your Dead er nog eens bij. Ik denk dat ik net klaargekomen ben :')

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 20-04-2011 22:59 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Komt er bij jou al wat uit dan?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-04-2011 23:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Bij mij in ieder geval meer dan enkel azijn, jawel.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 20-04-2011 23:04 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Kindertjes worden groot xD

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-04-2011 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Mijn lul ook als hij de namen op de affiche van Ieperfest ziet

IEPERFEST
Usericon van IEPERFEST
Posted 28-04-2011 22:42 by IEPERFEST Wijzig reactieProfiel van IEPERFESTQuote dit berichthttp://www.ieperfest.com

www.ieperfest.com

BRAND NEW UPDATE:

- 3 new bands announced
- Ieperfest forum announced: www.ieperfest.com/forum
- Early bird tickets for sale until this Saturday!

Zou trouwens reuze zijn mocht hier een apart topic voor aangemaakt kunnen worden!

[Dit bericht is gewijzigd door IEPERFEST op 28-04-2011 22:43]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-04-2011 22:52 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 22:42 schreef IEPERFEST het volgende:Zou trouwens reuze zijn mocht hier een apart topic voor aangemaakt kunnen worden!
Waarover precies? Alle drie? Ge kunt het altijd proberen.

Ignite, Drop Dead en Horse the Band niet de minste namen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-04-2011 22:52]

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-04-2011 22:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

w00t w00t, zeker niet. HORSE the band is vet hard en de andere twee ook niet!

IEPERFEST
Usericon van IEPERFEST
Posted 28-04-2011 23:01 by IEPERFEST Wijzig reactieProfiel van IEPERFESTQuote dit berichthttp://www.ieperfest.com

Neen, over Ieperfest 2011, ipv te blijven verder posten in de 2010 topic

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-04-2011 23:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

We kunnen ook aan de mods vragen of ze de titel aanpassen

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-04-2011 23:04 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 23:01 schreef IEPERFEST het volgende:
Neen, over Ieperfest 2011, ipv te blijven verder posten in de 2010 topic
Dat zou geen probleem moeten zijn en scheelt ook verwarring. Ga ervoor.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com