IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Ieperfest 2K10 13/14/15 august Vorige pagina | Volgende pagina
Northward
Usericon van Northward
Posted 29-04-2011 13:20 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Wordt van de nieuwe namen ook niet echt wild. Hopen op nog wat prima laatste namen.

Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 29-04-2011 19:10 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

Ik hoop nog op suicidal tendencies.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-04-2011 17:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jammer dat Harm's Way heeft afgezegd. Wel erg goed dat Dropdead officieel bevestigd is.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Buried
Usericon van Buried
Posted 30-04-2011 18:08 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Als Meshuggah, Exhumed, Decapitated en Exodus toevallig op eenzelfde dag geplaatst worden aanwezig

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2011 19:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 01-05-2011 12:42 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 30 april 2011 17:11 schreef BenKnuckles het volgende:
Jammer dat Harm's Way heeft afgezegd.

Gelukkig maar, wat een oersaaie monotone band is dat zeg. Zowel live als op plaat niet te doen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-05-2011 12:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oersaai en monotoon, maar hard. Hard!

Even serieus: ik weet de eigenzinnige sfeer die ze neerzetten wel te waarderen. Al is die zanger een opgeblazen pompoen op steroïden.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 01-05-2011 12:56]

Northward
Usericon van Northward
Posted 10-08-2011 19:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Morgen vertrek, zin in...

Line-up is wel een stuk minder dan vorig jaar, maar er staan toch nog aardig wat toffe dingen (Tombs, And So I Watch You From Afar, Oathbreaker, Kvelertak, Victims, Blood For Blood, Ghostlimb, e.d.). En goede afterparty's.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 10-08-2011 20:47 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Yes vertrek ook morgen, Hessian op de preparty, siked.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-08-2011 20:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Normaal gezien ga ik vrijdag, heel misschien ben ik zaterdag ook aanwezig. Zal afhangen van het schoolwerk.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2011 17:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben best wel benieuwd naar Black Kites eigenlijk, als de beschrijving op de Ieperfest-site wat juist is. Invloeden van Disembodied en Deadguy, woop woop!

Speedmetalpunk
Posted 11-08-2011 22:04 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

Ik ga morgen eens een dagje kijken. Ik heb dit jaar wel het idee dat ze een lineup van 2 dagen hebben verspreid over 3.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-08-2011 13:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jammer dat ik nog op vakantie ben, want voor Black Kites, Touche Amore, La Dispute, Six Ft. Ditch, HORSE The Band (fuck yes), Strife, ASIWYFA, Sheer Terror, Comeback Kid, Golden Bullet, AYS, The Carrier, Oathbreaker, Stick To Your Guns, First Blood, Exodus, Drop Dead, Meshuggah, Betrayal, Death Before Dishonor, The Secret, Bury Your Dead, Blood For Blood, Exhumed, Ignite, Decapitated en The Dillinger Escape Plan was ik zeker op komen dagen.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-08-2011 14:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ben, heb jij enig idee of de dagtickets uitverkocht zijn? Via de site of Free Record Shop zijn er momenteel geen kaarten beschikbaar. Op de website staat verder nog niets vermeld.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 12-08-2011 15:23]

Speedmetalpunk
Posted 13-08-2011 1:38 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

Sheer Terror en Strife waren gaaf. Onbegrijpelijk dat Strife geen clubshow speelde hier in de buurt.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2011 1:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2011 14:50 schreef 6sic6 het volgende:
Ben, heb jij enig idee of de dagtickets uitverkocht zijn? Via de site of Free Record Shop zijn er momenteel geen kaarten beschikbaar. Op de website staat verder nog niets vermeld.

Nope, dagtickets zijn niet uitverkocht en dat zal volgens mij ook niet uitverkopen (heeft Ieperfest nog nooit gedaan). De voorverkoop op de site is afgesloten sinds woensdagmiddag, maar volgens mij kun je nog kaarten in Fnac vinden (als dat in Nederland te vinden is )

Ben net terug thuis trouwens, was weer erg vet! Erg verrast door Crawlspace, CDC was kut, Sheer Terror nog kutter, Six Ft Ditch erg goed en Strife was gewoon legendarisch. Wat een held, die zanger.

Verder nog wel wat bands gezien, maar ben nu te tam om er wat over te schrijven.

Jammer dat ik morgen en overmorgen niet kan gaan...

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-08-2011 1:45]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 11:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-08-2011 11:07 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Exodus niet meer welkom op Ieperfest

De Amerikaanse trashmetalband Exodus stond zaterdagavond voor het eerst en laatst op Ieperfest. Het vijftal heeft zich zodanig misdragen op het podium en backstage dat ze niet meer welkom zijn in de toekomst, dat werd bekend in een persconferentie.

'Het waren enorme klootzakken', laat de organisator weten. 'We hadden ze geboekt omdat veel mensen het een leuke groep vinden en we ze konden krijgen, maar we hebben ze duidelijk gemaakt dat ze niet meer welkom zijn.' De 43-jarige zanger Rob Dukes had een duidelijke mening over de (vegan)bezoekers en liet het op het podium blijken.

Ieperfest biedt als enige festival in België enkel plantaardige voeding aan. Verder willen de organisatoren de festivalgangers engageren om ecologisch het festival te beleven. In verschillende vuilnisbakken kunnen mensen hun vuil snel en gemakkelijk recycleren.

5 Euro's? Op je muil!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 11:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

maar als Heavenshallburn op het podium staat moet alle vlees weg , net als bij Morrisey.

vage veganfasco's

signature

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-08-2011 11:15 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik vind het raar dat er alleen maar vegan voedsel wordt verkocht, waarom niet gewoon een paar biologisch verantwoorde vlees en vistentjes erbij, zodat er voor ieder wat wils is?

5 Euro's? Op je muil!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 11:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat mag niet want dan is de wereld om zeep

signature

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-08-2011 11:24 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Haha is de vagan society zo kortzichtig dan, dat zijn doorgaans toch verstandige mensen?

5 Euro's? Op je muil!!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-08-2011 11:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zo lang het maar biologische zeep is, is het goed.

Maar ik snap wel dat Ieperfest die beslissing neemt (al heb ik Exodus niet gezien). Ieperfest is trots op zijn reputatie als festival dat ook rekening houdt met veganisme.

En uiteindelijk hoort een band als Exodus toch niet thuis op Ieperfest

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 11:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voilà! Ieper moet niet doen alsof ze een breed publiek hebben
gewoon plantaardige bands aantrekken en zich houden aan de wensen van het magere publiek. Genoeg bands die prima punk en hardcore maken

metal is gewoon niet zo aan dat ijzertekort-dieet

signature

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-08-2011 11:32 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nou ik zal er iig nooit heen gaan, want op festivals moet je gewoon old school kunnen bbq'en

5 Euro's? Op je muil!!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com