IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Ieperfest 2K10 13/14/15 august Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-08-2011 11:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Uiteindelijk is dat de charme van Ieperfest: drie dagen lang hardcoregerelateerde bands voor een publiek van maximum 2000 man (ik zeg maar wat). Niet dat bands als Meshuggah en dergelijke er niet bij mogen, maar ik zou het zonde vinden als het helemaal de metalkant opgaat.

Openminded zijn is iets voor Pukkelpop.

@Sgeiterdt: hehe, dat kun je buiten het festivalterrein ook.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-08-2011 11:35]

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-08-2011 11:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 18 augustus 2011 11:34 schreef BenKnuckles het volgende:

@Sgeiterdt: hehe, dat kun je buiten het festivalterrein ook.

Mag je dan als verrader wel weer terug het festival terrein op, met de draadjes van het vlees nog tussen je tanden?

5 Euro's? Op je muil!!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-08-2011 11:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Alleen onder het genot van een pintje en een sigaret.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 11:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voila, goed meurend naar de vleesworst gesprekken aanknopen met veganisten die vervolgens ter plekke diarree krijgen

signature

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-08-2011 11:54 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 18 augustus 2011 11:52 schreef Hypnos het volgende:
voila, goed meurend naar de vleesworst gesprekken aanknopen met veganisten die vervolgens ter plekke diarree krijgen

Ja en dan bier drinken uit een onafbreekbare plastic beker en zware shag rokend het terrein onveilig maken

5 Euro's? Op je muil!!

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 18-08-2011 14:29 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 11:25 schreef BenKnuckles het volgende:
Zo lang het maar biologische zeep is, is het goed.

Maar ik snap wel dat Ieperfest die beslissing neemt (al heb ik Exodus niet gezien). Ieperfest is trots op zijn reputatie als festival dat ook rekening houdt met veganisme.

En uiteindelijk hoort een band als Exodus toch niet thuis op Ieperfest

Ik heb Exodus wel gezien en vond het eigenlijk wel meevallen met het commentaar. Ik vond het juist ergens wel droog dat hij vroeg of de veganisten hun handen op wilden steken en hij er maar tien kon tellen ofzo. Vervolgens vraagt hij wie er graag vlees eet waarop een groot deel van het publiek begon te schreeuwen en hun handen opstaken...tsja.
Boeiend ook verder. Zoals op bijna elk festival was het eten niet denderend en zijn we even naar het dorp gegaan.

Verder wel een leuk dagje gehad. First Blood en Exodus vond ik het gaafst. Angel Crew had te kampen met slecht geluid. Ik weet niet wat die geluidsman allemaal aan het doen was, maar het klonk echt nergens naar. Jammer, want ik keek heel erg naar die band uit.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2011 14:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 augustus 2011 11:25 schreef BenKnuckles het volgende:

Ieperfest is trots op zijn reputatie als festival dat ook rekening houdt met veganisme.

Ook rekening houden met is natuurlijk wel wat anders dan helemaal geen hamburger kunnen halen

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-08-2011 15:01 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Lijkt me zwaar waardeloos dat je naar een avond bier kantelen je bek moet afvegen met een één of andere half-gare tofu burger.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 18-08-2011 15:06]

Against God and Government

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-08-2011 18:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 14:32 schreef Burzum het volgende:
Ook rekening houden met is natuurlijk wel wat anders dan helemaal geen hamburger kunnen halen

Beter leren kijken, je kon wel ergens een hamburger halen

Maar waren er nog mensen van deze site aanwezig? Heb er de vrijdag niemand gespot

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 19-08-2011 19:50 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ja, top weekend as usual. En wederom goede afterparties

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 0:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 18:38 schreef BenKnuckles het volgende:
Beter leren kijken, je kon wel ergens een hamburger halen

Maar waren er nog mensen van deze site aanwezig? Heb er de vrijdag niemand gespot
Nee, weer niet geweest.

Volgend jaar weer een kans.

Een festival zonder ranzige vleeswalmen vind ik wel een fijn idee.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-08-2011 0:49]

Northward
Usericon van Northward
Posted 25-08-2011 18:35 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 18:38 schreef BenKnuckles het volgende:

Hele weekend, was moker...

EF, wat een band is dat live

Northward
Usericon van Northward
Posted 04-02-2012 22:25 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Eerste namen voor 2012:

Agnostic Front
Balance and Composure
The Black Dahlia Murder
Bolt Thrower
Cattle Decapitation
The Chariot
Coke Bust
Converge
Death by Stereo
D.O.A.
Incantation
Knuckledust
Midnight Souls
The Mongoloids
Mucky Pup
MXPX
Naysayer
Omega Massif
Pianos Become The Teeth
Pig Destroyer
Rise and Fall
Still X Strong
Terror
Toxic Holocaust
Trapped Under Ice
Unearth

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-02-2012 22:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-02-2012 0:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Omega Massif, Incantation, Bolt Thrower... daar gaan we heen.

Faustian Spirit of the Earth

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-02-2012 0:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Alleen al voor converge en pig destroyer. Allejezus, dat ik dit voor het derde jaar op een rij ga missen.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Northward
Usericon van Northward
Posted 02-03-2012 13:07 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nieuwe namen sinds vorige post:

A Strength Within
Congress
Cruel Hand
Darkest Hour
Dean Dirg
Deez Nuts
Deformity
For The Glory
Grand Magus
Hellbastard
Sick of It All
Sydney Ducks
The Death of Anna Karina
This Is Hell
Withdrawal

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 02-03-2012 13:36 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Vond de eerste namen het tofste maar ik ben er sowieso wel weer bij dit jaar!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-03-2012 23:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

+ ABORTED, CORNERED, CROWBAR, FUNERAL FOR A FRIEND, REIGN SUPREME, SHAI HULUD, SKARHEAD, VACCINE

Godver, wat een update! Crowbar

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-03-2012 23:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Kun je toch eens Cornered zien, BenKnuckles!

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-03-2012 23:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Crowbar en Aborted, nice!

Faustian Spirit of the Earth

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2012 23:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ziet er tof uit.

Jammer van al die hardcore wel.

signature

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-03-2012 23:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

, ik wil gaan

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-03-2012 0:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 23:37 schreef bokkie666 het volgende:
Kun je toch eens Cornered zien, BenKnuckles!

Ik hoop op het beste

quote:
Op 20 maart 2012 23:38 schreef Hypnos het volgende:

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 21-03-2012 0:31 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 20 maart 2012 23:38 schreef Hypnos het volgende:

Ik weet niet hoeveel punten ik je voor deze opmerking kan geven....

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com