|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mag je dan als verrader wel weer terug het festival terrein op, met de draadjes van het vlees nog tussen je tanden? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Alleen onder het genot van een pintje en een sigaret. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
voila, goed meurend naar de vleesworst gesprekken aanknopen met veganisten die vervolgens ter plekke diarree krijgen signature |
|
quote: Ja en dan bier drinken uit een onafbreekbare plastic beker en zware shag rokend het terrein onveilig maken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik heb Exodus wel gezien en vond het eigenlijk wel meevallen met het commentaar. Ik vond het juist ergens wel droog dat hij vroeg of de veganisten hun handen op wilden steken en hij er maar tien kon tellen ofzo. Vervolgens vraagt hij wie er graag vlees eet waarop een groot deel van het publiek begon te schreeuwen en hun handen opstaken...tsja. Boeiend ook verder. Zoals op bijna elk festival was het eten niet denderend en zijn we even naar het dorp gegaan. Verder wel een leuk dagje gehad. First Blood en Exodus vond ik het gaafst. Angel Crew had te kampen met slecht geluid. Ik weet niet wat die geluidsman allemaal aan het doen was, maar het klonk echt nergens naar. Jammer, want ik keek heel erg naar die band uit. |
|
quote: Ook rekening houden met is natuurlijk wel wat anders dan helemaal geen hamburger kunnen halen |
|
Lijkt me zwaar waardeloos dat je naar een avond bier kantelen je bek moet afvegen met een één of andere half-gare tofu burger. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 18-08-2011 15:06] Against God and Government |
|
quote: Beter leren kijken, je kon wel ergens een hamburger halen Maar waren er nog mensen van deze site aanwezig? Heb er de vrijdag niemand gespot I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja, top weekend as usual. En wederom goede afterparties |
|
quote:Nee, weer niet geweest. Volgend jaar weer een kans. Een festival zonder ranzige vleeswalmen vind ik wel een fijn idee. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-08-2011 0:49] |
|
quote: Hele weekend, was moker... EF, wat een band is dat live |
|
Eerste namen voor 2012: Agnostic Front Balance and Composure The Black Dahlia Murder Bolt Thrower Cattle Decapitation The Chariot Coke Bust Converge Death by Stereo D.O.A. Incantation Knuckledust Midnight Souls The Mongoloids Mucky Pup MXPX Naysayer Omega Massif Pianos Become The Teeth Pig Destroyer Rise and Fall Still X Strong Terror Toxic Holocaust Trapped Under Ice Unearth |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Omega Massif, Incantation, Bolt Thrower... daar gaan we heen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Alleen al voor converge en pig destroyer. Allejezus, dat ik dit voor het derde jaar op een rij ga missen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuwe namen sinds vorige post: A Strength Within Congress Cruel Hand Darkest Hour Dean Dirg Deez Nuts Deformity For The Glory Grand Magus Hellbastard Sick of It All Sydney Ducks The Death of Anna Karina This Is Hell Withdrawal |
|
Vond de eerste namen het tofste maar ik ben er sowieso wel weer bij dit jaar! |
|
+ ABORTED, CORNERED, CROWBAR, FUNERAL FOR A FRIEND, REIGN SUPREME, SHAI HULUD, SKARHEAD, VACCINE Godver, wat een update! Crowbar I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kun je toch eens Cornered zien, BenKnuckles! |
|
Crowbar en Aborted, nice! Faustian Spirit of the Earth |
|
ziet er tof uit. Jammer van al die hardcore wel. signature |
|
, ik wil gaan Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik hoop op het beste quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik weet niet hoeveel punten ik je voor deze opmerking kan geven.... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |