|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Noteren we in onze agenda's. |
|
Ik ben benieuwd naar de line up. Hoop dit jaar dan wel een keer te kunnen gaan. |
|
Ook wel weer aanwezig. |
|
Zaterdag 6 & Zondag 7 November Dutch Doom Days IX Hooded Menace (FI doom / death) Desire (PT doom / death) Fall of the Idols (FI classic / epic doom) Iron Hearse (UK classic doom) Evadne (ES melodic doom / death) Combitickets n.n.b. Dagtickets n.n.b. Openingstijden: za. 14.00 uur, zo. 14.00 uur quote: |
|
Dit jaar eindelijk maar eens heen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nice! |
|
Hooded Menace, sweet! |
|
Lekkere eerste namen al, belooft wat voor de rest. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dit jaar kom ik zeker! |
|
quote: Dat dacht ik, ja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 |
|
Dat ziet er leuk uit. Hoe snel gaat dit normaliter met de kaarten? Verkoopt het uit of hoef ik (in tegenstelling tot bij Roadburn, om maar een dwarsstraat te noemen) de wekker niet te zetten? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-05-2010 22:37] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Je wekker moet je zetten voor de dagen dat het festival is. Tot nu toe is het, zover ik weet, nog nooit uitverkocht geweest. We hebben het hier over doom, hè? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik heb zonet gehoord dat alst goed is we komen/gaan. |
|
Vorige keer hebben wij hier gewoon kaarten aan de deur gekocht. Heel langzaam. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik merk inderdaad dat er een mentaliteitsverandering bij mij nodig is. Maar goed, leuk dan! Heb erg goeie zin om Hooded Menace eens te zien. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Veel doomdeath in de huidige stand |
|
uiteraard weer aanwezig |
|
Desire! Maar eens serieus gaan nadenken of ik dit jaar deze wereld reis eens moet gaan maken dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wel, aangezien ik een weddenschap heb verloren staat er in ieder geval een extra grote pint op je te wachten...gratis en voor niets |
|
quote: Ha! Da's waar ook! Ik ga er in ieder geval serieus over nadenken want Desire zou ik wel erg graag eens live willen zien. Hopelijk komen er nog wat andere toffe bands bij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Das een ruim begrip he. Hooded Menace en Desire lijken totaal niet op elkaar. |
|
Is waar, maar stiekem hoop ik nog op wat sludge/drone acts. |
|
Ik hoop op AHAB! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |