|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook dat en mooi even een bodempie leggen van te voren. |
|
Die tijden kloppen niet, de eerste band begint om 15.00 uur. Als het tijdschema definitief is, dan zal dat gewoon in witte letters op de site verschijnen [Dit bericht is gewijzigd door Leon op 23-10-2010 10:44] |
|
Thanx voor de opheldering Leon. |
|
De tijden zijn inmiddels aangepast! |
|
Ik had even niks te doen... Zaterdag: 22:30 - 23:45 Relevation 21:00 - 22:00 Hooded Menace 19:40 - 20:30 Funeral 18.30 - 19.10 Bottle Doom Lazy Band 17.20 - 18.00 Akelei 16.10 - 16.50 My Silent Wake 15.00 - 15.40 Evadne Zondag: 21.00 - 22.00 Place Of Skulls 19.45 - 20.30 Eternal Elysium 18.30 - 19.15 Mourning Beloveth 17.30 - 18.10 Ocean Chief 16.30 - 17.10 Hooded Priest 15.30 - 16.10 Grimpen Mire 14.30 - 15.10 Nephthys |
|
Thanks |
|
Verdomme, geen hooded menace voor ons, we kunnen niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ga hier uit van de expertise van het ZM forum. Zou het leuk zijn om op de zaterdag hier even heen te gaan zonder ooit naar doom geluisterd te hebben (naast my dying bride)? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Absoluut! Ik ben ook geen enorme doom-fan, maar als ik niet in Apeldoorn zou zitten komend weekend dan zou ik er zeker bij zijn! En ik ken alleen Akelei en My Silent Wake van de zaterdag-line-up. |
|
ik ken geen van beiden, maar rotterdam is zo dichtbij en wel geinig om een keertje wat doom live te zien! zondag heb ik al never say die! tour. hm... die zaterdag heb ik ook een hockeywedstrijd, eens even kijken hoe het allemaal uit gaat komen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben er denk wel bij op de zaterdag |
|
Aanstaand weekend al!! Dutch Doom Days shirts: |
|
quote: Ok dan! Wat gaan die shirts kosten eigenlijk? |
|
quote: als niet doomfan/aanhanger kan je gerust eens binnenwandelen op zaterdag hoor! Akelei, Evadne, en Funeral lijken me wel zaken die je zouden kunnen bevallen |
|
|
|
Pracht nummer, pracht album. |
|
quote:Hooded Menace ook wel Gewoon gaan Ik ben er dit jaar alleen de zaterdag. |
|
Gaaf die shirts! Nog een paar dagen, ik heb er in ieder geval behoorlijk zin in, en het is weer veel te lang geleden dat we met Akelei op het podium gestaan hebben. Upon the wooden stake... |
|
quote: wat? jou kennende zal je wel ontzettend balen. ben jij op vrijdag bij Hail Of Bullets in Amersfoort? dan doen we daar wel een afgezwakt Hooded Menace biertje. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Helaas kan ik er niet bij zijn omdat ik dan in Londen ben. Heb in Madrid ontdekt dat je prima feestjes kunt bouwen op doommetal-festivals, haha! |
|
Gave shirts idd, en benieuwd naar Funeral! |
|
quote: Zeker balen. Dat biertje doen we idd vrijdag dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zag er even naar uit dat ik dit ging missen maar ben gelukkig toch aanwezig zaterdag |
|
@ Burzum, gaan we bieren dus Met Tijn natuurlijk Het doet maar even pijn! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |