IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dutch Doom Days 9 @ Baroeg, 6 & 7 nov. Vorige pagina | Volgende pagina
mooniske
Usericon van mooniske
Posted 04-11-2010 11:20 by mooniske Wijzig reactieProfiel van mooniskeQuote dit bericht

vervoer gezocht vanaf arnheim... wie heeft er plaatsje over??

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-11-2010 19:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De NS

mooniske
Usericon van mooniske
Posted 04-11-2010 20:34 by mooniske Wijzig reactieProfiel van mooniskeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2010 19:08 schreef MetalJan het volgende:
De NS

Uhu maar duurt zo lang.. en meerijden is gezelliger dan aleen in de trein

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-11-2010 20:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Alleen in de trein? Was het maar zo'n feest, dan ging ik wel vaker met de trein.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-11-2010 20:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

En het is herfst, dus je mag er gelijk een paar uur extra voor uittrekken.

miikja
Usericon van miikja
Posted 04-11-2010 22:19 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Idd, herfst. Ben al helemaal in de stemming. Nog 2 nachtjes slapen.

lifeblind
Usericon van lifeblind
Posted 05-11-2010 11:02 by lifeblind Wijzig reactieProfiel van lifeblindQuote dit berichthttp://www.myspace.com/faaldoom

Morgen alweer!

Vanavond nog een laatste keer met Akelei repeteren, en dan morgen vol gas (naja, gematigd, we blijven doom he), spelen!

Upon the wooden stake...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2010 14:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zin an

Akelei, Funeral (wat hoop ik dat de zang live nog goed is), Hooded Menace

lifeblind
Usericon van lifeblind
Posted 05-11-2010 14:49 by lifeblind Wijzig reactieProfiel van lifeblindQuote dit berichthttp://www.myspace.com/faaldoom

Laatste keer dat ik Funeral zag (is volgens mij toch al weer zo'n 2 a 3 jaar geleden denk ik?) was 't niet al te best van wat ik me kan herinneren.. dus ik ben benieuwd voor dit weekend eigenlijk.

Ik heb dit jaar eens een keer niet zoveel dingen die ik per se wil zien, maar ja, de afgelopen paar jaren ben ik al ontzettend verwend met bands als Worship, Skepticism en Esoteric

Upon the wooden stake...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-11-2010 17:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Knoop doorgehakt; morgen ook aanwezig!

Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 06-11-2010 8:09 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Nog een paar uurtjes!

Funeral heeft trouwens een nieuwe line-up, inclusief nieuwe zanger...

[Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 06-11-2010 8:09]

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-11-2010 9:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zin in!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2010 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ziek

mascha
Usericon van mascha
Posted 06-11-2010 10:59 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2010 10:48 schreef Jenje het volgende:
Ziek

Kom op man gewoon even doorbijten, ik heb helaas oorontsteking maar ga toch. Kennnen we altijd nog samen ziek in het hoekje gaan zitten.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-11-2010 15:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Godver, wil ik net de trein pakken om dit alsnog in een impuls te gaan bezoeken, kan ik niet weg
Had me al een beetje verheugd op hooded menace...

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-11-2010 16:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 november 2010 15:20 schreef iPim het volgende:

Had me al een beetje verheugd op hooded menace...

Hou er maar over op...

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Silence
Usericon van Silence
Posted 07-11-2010 3:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nou, hoe was Funeral? En de rest van de bands?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-11-2010 3:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Funeral had ik van tevoren niet al te hoge verwachtingen van maar ik vond ze sterk spelen. Drie nummers van From These Wounds dus dat was al erg lekker. Verder speelden ze nog een nieuw nummer (alvast waarschuwing: de zang word een tikkeltje anders op de nieuwe plaat )

Akelei: Erg goed.
Zelfde geld voor Hooded Menace.

De rest heb ik weinig van gezien, wel nog even moeten lachen om die Bottle Doom Lazy Band...Dat is blijkbaar alleen gaaf als je een baard van 3 meter heb heb en zin heb om de hele tijd HEUY HEUY HEUY te roepen. Wat een types vooraan bij die band :')

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-11-2010 12:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wederom een geslaagd dagje gisteren al heb ik geen toppers gezien.

Evadne maakt 13 in een dozijn doom/death metal en dat doen ze best goed. Maar ik ben persoonlijk een klein beetje uitgekeken op dat soort bands.

My Silent Wake was ook best goed, maar wederom niet helemaal mijn ding.

Akelei was muzikaal gezien sterk, alleen vind ik de zang live niet helemaal uit de verf komen. Het is allemaal te timide vind ik. Maar ik vond het wel beter dan vorig jaar in Delft. Wat meer optredens zou volgens mij geen kwaad kunnen.

Voor de Bottle Doom Lazy Band was ik denk ik nog te nuchter. Flink wat theater en muzikaal niet bijzonder.

Funeral speelde in ieder geval beter dan het vorige optreden in de Baroeg. Ze hadden immers deze keer wel een zanger meegenomen. Maar deze kerel trad volgens mij voor het eerst op, hij oogde erg nerveus en zo klonk hij in het begin ook. Ook hier zouden wat meer optredens geen kwaad kunnen. Wel gelachen om die bassist trouwens, hij wilde wel erg op de voorgrond treden.

Hooded Menace had ik na een half uur wel gezien. In de vocalen zitten live totaal geen variatie en dat gaat me op den duur vervelen/irriteren.

Revelation helaas moeten missen. Het liep allemaal wat uit en we waren bekaf, nu nog steeds eigenlijk...

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-11-2010 12:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Waren er viele leute?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-11-2010 13:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2010 12:57 schreef iPim het volgende:
Waren er viele leute?

Nope, maar het is weleens nog rustiger geweest.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-11-2010 20:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gisteren dus geweest en ik heb me wel vermaakt.

Kwam rond een uur of drie binnen en had verwacht dat Evadne al bezig was. Helaas was men nog aan het soundchecken en pas om half 4 begon men met hun set. De band speelde lekkere doom/death en beviel me wel. Ook het geluid was goed te doen. Lekkere opener.

My Silent Wake speelde daarna. De nummers op hun myspace vond ik nog wel lekker klinken, maar live beviel het me wat minder. Ook de zanger die bijna constant met z'n rug naar het publiek toestond, begon mij te irriteren. Het was het allemaal net niet, naar mijn mening.

Akelei maakte veel goed. Hun prachtige, slepende nummers stonden als een huis. Vorig jaar in Delft vond ik het maar zozo, maar nu klonk het veel beter, met name de zang. Heerlijk optreden!

Na deze band wat gaan eten. Toen we terugkwamen hebben we nog een stukje Bottle Doom Lazy Band gekeken. Was niet echt mijn ding.

Bij Funeral stond het geluid wat te hard en dat vond ik een beetje storend. Toch gaf men een aardig optreden weg.

Hooded Menace begon goed, maar na verloop van tijd begon het optreden mij wat te vervelen en dat kwam met name door de monotone grunt. Muzikaal was het wel oke.

Bij Revelation was het publiek al behoorlijk uitgedund, maar de heren deden hun ding. Heb zo'n 3 nummers gekeken en toen heb ik m'n jas opgehaald en naar huis gegaan. Had het wel weer gezien eigenlijk.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-11-2010 20:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2010 20:14 schreef MetalJan het volgende:
My Silent Wake speelde daarna. De nummers op hun myspace vond ik nog wel lekker klinken, maar live beviel het me wat minder. Ook de zanger die bijna constant met z'n rug naar het publiek toestond, begon mij te irriteren. Het was het allemaal net niet, naar mijn mening.

Vreemde vent inderdaad. Best een prima gast volgens mij, maar op het podium is het geen porem.

mascha
Usericon van mascha
Posted 08-11-2010 21:17 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

Akelei was erg goed, samen met Hooded Menace het beste van de zaterdag.
Ook zondag genoten van Grimpen Mire, Ocean Chief (zeer aparte geluidjes en klinken nog beter live) en Eternal Elysium, waren dit voor mij de bands van de zondag. Ook Nephthys was leuk om te horen, veel blijven spelen en oefenen!
Ben nu alweer nieuwsgierig wat de 10e editie te bieden heeft.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-11-2010 3:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

absolute band van het weekend Place Of Skulls
daarna Revelation, en kort daarop Akelei.
Hooded Menace ook zeer goed net als Mourning Beloveth al waren die soms best wel slordig. Maar ja, als je dan met het niet geplande The Weeping Song van Nick Cave eindigt, kan je bij al niet meer stuk.
eigenlijk alleen maar goede optredens gezien, behalve dan Funeral. Alhoewel beter dan twee jaar geleden wederom weer niet veel soeps. Maar ja dan vind de muziek van ze dan ook op z'n best zeer middelmatig. en nee het is nog steeds geen funeral doom. hahahaha

al met al wederom een prima weekend.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com