|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed dat de The Wounded Kings komen, wil ze graag ook eens live aanschouwen. Worden zo te zien vast weer twee mooie dagen. |
|
Niet gezien op Roadburn, mooie tweede kans dan. |
|
Ook aangepaste flyer nu: |
|
Helaas weer wat afzeggingen: Fall of the Idols heeft moeten cancellen evenals The Wounded Kings en Desire. We hebben Hooded Priest en Mourning Beloveth als vervangers gevonden! |
|
Pff, het is wat dit jaar met al die afzeggingen... Upon the wooden stake... |
|
Inderdaad... lastig! Maar er staat nog steeds een heavy line-up... Flyer wordt momenteel aangepast! |
|
Mourning Beloveth De afgezegde bands zijn me niet bekend. MB is al een reden om te gaan! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Hooded Priest is inderdaad wel een prettige vervanger, maar Mourning Beloveth? Bah! Maar ik heb gewoon helemaal niks met de muziek die ze maken. Upon the wooden stake... |
|
Damn, jammer dat MB op een zondag komt. |
|
quote: Klopt, zij spelen op dezelfde plek waar eerst Desire stond, op de zondag inderdaad! |
|
Huh? Maar wat komt er dan op zaterdag in de plaats? |
|
quote: Geen vervanging. Ruimere ombouwtijden en meer speeltijd voor de laatste bands. Ook niet slecht. Ik vind het vooral jammer van The Wounded Kings op zondag. |
|
Precies wat Misha hier post! |
|
Aha. Had liever Mourning Beloveth op zaterdag gehad, maarja. |
|
Is er al een timetable? |
|
Die zijn we in elkaar aan het puzzelen... met al die vervangingen was het nogal een klus. De website wordt momenteel ook geupdate! |
|
quote: Sjaak afhaak.. |
|
quote: |
|
Kaartje voor den zaterdag is binnen. |
|
|
|
Cool dat er shirts te koop zullen zijn! |
|
Zekers cool. Ben benieuwd naar hoe die er uit ziet. Nog even een vraagje trouwens. De speeltijden van de zaterdag kloppen? Zaal open 14:00, eerste band om 16:30 pas? |
|
quote: Hoe kom je bij die tijd van de eerste band? Dat staat nergens. Overal staat alleen zaal open 14:00 dus ik neem aan eerste band om 15:00 Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat staat er wel degelijk. Selecteer met je muis maar eens de lijst van de bands. Ze zijn gewoon vergeten die tekst wit te maken. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |