|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk er nu al naar uit. Dat wordt weer een lekker weekendje. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik denk dat ik ook voor de zaterdag ga. Vette lineup dan! |
|
Mooi spreiding over beide dagen waardoor er zowel de zaterdag als zondag voor iedereen wel wat te genieten valt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: +1 En de volgende dag dan gewoon uitbrakken, fijns. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 27-07-2010 10:18] |
|
Iron Hearse is vervangen door Jack Frost |
|
Net kaartje gekocht voor de zaterdag! Erg handig trouwens dat ik niet voor twee verschillende concerten tegelijk kaartjes kon kopen op de Baroeg-site of lag dat aan mij? |
|
Edit: verkeerd gelezen. Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-09-2010 0:40] |
|
quote: Dat is mij ook nog nooit gelukt. Dus zal wel aan de site liggen. Of we zijn beiden dom :p Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nice! Jack Frost is een waardige vervanger! Nog een paar weken! Zin in! Upon the wooden stake... |
|
Een paar weken? Duurt nog wel iets langer hoor |
|
7 weken ofzo, valt wel mee Upon the wooden stake... |
|
quote: Precies. En voor je het weet is het voorbij en verlangen we naar de 2011 versie Het is trouwens over ACHT weken Maar eerst over vier weken UtrechtDOOM. Lekker halverwege vanaf tijdstip nu. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ach, details Utrecht over een paar weken ook nog ja, het Doom seizoen is geopend! Upon the wooden stake... |
|
quote: Fijn dat het weer ook mee werkt! |
|
quote: Tijdens DDD hoop ik altijd op één dag guur herfstweer en één dag lekker zonnig. Het gure weer op de zondag het liefst want dat gaat dan mooi samen met mijn kater. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hele gave namen weer. Ik hoop er zaterdag te zijn. |
|
ik zou nog effe wachten als ik jou was |
|
Hoezo? |
|
Je moeder. |
|
|
|
Ah, DE zaterdag dan. |
|
Je moeder. |
|
Lees net op Facebook dat Jack Frost is vervangen door The Wounded Kings. Vind ik geen slecht plan, wil laatstgenoemde graag eens live zien. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |