|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
laatste stuk lyric van dead again is trouwens 'all hail and farewell to me' ook weer lekker ironisch nu Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Joah, best wel idd. T is een beetje zn epitaph zo lijkt het. [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 24-04-2010 1:09] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Richards was in de jaren 70 een echte heroine-junk, maar gebruikt al jaren niet meer. Charlie Watts heeft halverwege de jaren tachtig kortstondig wat drugsproblemen gehad. Mick Jagger heeft nooit wat met harddrugs gehad. Ron Wood is een alcoholist, dat dan weer wel. Het gaat dan ook niet zo goed met hem. Bareuh... |
|
Vandaag is het 3 jaar geleden dat Peter stierf. Now playing: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zeer spijtige zaak. In het najaar verschijnt er een boek over hem. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Die zal ik ook maar weer eens opzetten. En nog een keer van die geweldige hoes 'genieten'. Vooral ook die kinderachtige portretfoto's met drollen er overheen in de inlay. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-04-2013 18:32] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Deze foto doet me denken aan wipen met vochtige kamille doekjes en dan niet navegen met gewoon wc-papier. Eigenlijk helemaal geen fijne herinnering. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Welke gek veegt nou zijn hol met vochtige kamille-doekjes? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Tom is niet gek, hij is bijzonder! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nou... Maar ik mag dan ook 5-10 keer per dag, dus ik heb een excuus... Black seeds of bunny! |
|
Kamille-doekjes zijn de shit. Iedereen weet dat. |
|
quote: Sorry alvast! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Net nog gedaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maar jij hebt homo, jouw aars heeft al meer dan genoeg te verduren. |
|
Wederom voorspelbaar, je moet je act toch echt eens updaten. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wel opvallend dat zowel jij als Mr. N, die beiden spelen in bands die extreem voorspelbare muziek maken, anderen betichten van voorspelbaarheid. |
|
Wij weten tenminste dat we voorspelbaar zijn en schamen ons er niet voor. Jij zit blijkbaar nog in de ontkenningsfase. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Voor een strontvlieg zal ook alles naar stront ruiken. Niet zo vreemd dat jij als voorspelbaarheidsexpert overal voorspelbaarheid meent te zien. Ga nu maar weer je tijd verdoen met dat inwisselbare muzak van je. |
|
Nu moet je niet overdrijven met je overal, ik had het enkel en alleen over jou. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Haha, alleen bij Grindbashers. En verder moet je gewoon niet ingaan op iemand die er zelf niet vooruit durft te komen in welke vermeende band hij speelt. Boeiender |
|
WMP speelt in een band? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"spelen" is niet echt van toepassing. Roeleren en de rest verbitterd en verzuurd achterlaten signature |
|
quote: Bij de Wannabe Most Predictables zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Bedankt voor het compliment! Hij zal het wel niet durven zeggen, omdat zijn band nog voorspelbaarder dan voorspelbaar is. Maar om ff ontopic te blijven, Peter Steele was zo lelijk dat het mooi was, althans dat zei een vriendin van me altijd. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |