![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1 dag maar ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ja, en wat vind je van mij dan, Mutilator? Niet erg professioneel om als moderator een mening te hebben over gebruikers. ![]() |
|
Nou hopen dat hij dood is, dan kan dit topic ook weer dicht. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Moderator is dan ook geen vak Schaepje ![]() ![]() |
|
quote: Ik laat een traan. ![]() |
|
quote: Wij zijn lief. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Die grap is mij ontgaan. Net als de grote Argus-soap. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Helaas bestaat het topic niet meer ![]() |
|
quote: Zo is dat. Wel complimenteus om een vrijwilliger professsioneel te achten ![]() *Zet Dead again maar eens op* The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Jaaa, altijd weer de vraag wat die malle Robin nu weer gaat doen he. ![]() |
|
quote:Wat een onzin! Tuurlijk mogen mods meningen hebben en ze zowaar ook uiten. In hun moderator-acties moeten ze echter strikt zijn en niet bepaalde lui benadelen omdat ze die niet mogen. Wel jammer, want de laatste Type O vond ik toch behoorlijk goed. Mix van nieuwe en oude Type O ![]() ![]() |
|
Vrij geniaal, R. poste een emotioneel topic om zijn vertrek aan te kondigen, komt na een week weer beetje posten met depressieve ondertitels in zijn username om vervolgens gewoon weer fulltime te posten. Topic is helaas verwijderd omdat het natuurlijk te grappig werd ![]() EDIT: zie dat het topic er nog is! [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-04-2010 12:00] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: held! ![]() |
|
quote::') Volgens mij wordt er al een paar jaar stukken minder metal beluiserd door het ZM-volk. En gezellig, achja, je kan ook bij je schoonmoeder op de bank gaan zitten.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Sorry dat ik je op je pikkie heb getrapt, mister Fanboy. Echt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Hihi, maar ze zijn wel lief. ![]() |
|
quote: SMAAD! Nu weer fijn over Peter Steele neuzelen he ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door R. op 15-04-2010 12:02] ![]() |
|
Dit topic gaat nu over R. en zijn haat-liefde relatie met ZM. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: O.T: Met Peter Steel vergeleken hebben een boel mannen een pikkie. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Vertel. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben ook een vrijwilliger, maar dat betekent niet dat ik onprofessioneel ben. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |