![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die laatste cd wel vet eigenlijk. ![]() |
|
Ik ook. Dat hard falen is behoorlijk overdreven. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Inderdaad. ![]() ![]() |
|
blabbermond TYPE O NEGATIVE keyboardist Josh Silver has confirmed to BLABBERMOUTH.NET that the band's frontman, Peter Steele, passed away yesterday (Wednesday, April 14) at the age of 48. No official cause of death has yet been released, but it is believed that Steele died of heart failure. erg jammer..... ![]() |
|
Toch wel dus. ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Mooi klote weer een geniaal frontman van een metal-band dood... ![]() |
|
Zo, en nu genieten van de wanhoopsuitingen van de Blabbermouth-mongolen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Nou, dan zal het toch echt zo zijn. Erg jammer, ik vond TON nog (/weer) gaaf en die waren nog lekker aan het ontwikkelen. Daar had ik heel graag meer van gehoord de komende jaren... Zonde! Verder is het altijd bizar als zo'n relatief jonge vent er opeens aan gaat. Dat hij mag rusten in vrede. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: thanks ![]() |
|
quote: no prob Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het is dit keer echt: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=138519 Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Persoonlijk vind ik de Carnivore-platen erg goed, en Origin of the Faeces en Slow, deep and hard ook. Daarna haakte ik af, het begon me teveel op een soort mislukte metal-Sisters of Mercy-band te lijken. Ook vond ik het niet stoer meer dat er ineens allerlei tienersletjes vooraan stonden te geilen bij concerten, het ruige was er wel af. Weemoedig dacht ik dan terug aan de tijd dat ik in de aula van mijn SPH-opleiding op de vuist ging met een die-hard kraker omdat ik had verteld naar Type o Negative live te gaan kijken en muziek ervan te hebben. Toen ze salonfähig werden, en soortgelijke muziek gingen maken, had ik het er wel mee gehad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
@Bastianus: die laatste gehoord? Zaten toch weer aardig wat invloeden van het oudere werk in. Maar als je met mix van oud en Bloody Kisses niks kunt, zal ook de laatste je niet kunnen bekoren. ![]() ![]() |
|
Op de officiële twitter van RR staat "Good morning Pete. We'll miss you." (3 minuten geleden gepost) [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-04-2010 14:57] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote:Ik vond Bloody Kisses al niks. Te gladjes. Juist het rauwe van Carnivore en oude TON kon mij nogal bekoren. Ik ben b.v. ook helemaal leip van Autopsy en Warpath. Edit: Wel jammer van Steele overigens, ook zijn teloorgang de laatste jaren. Vond het wel altijd een gave gast, ook in interviews en in betere tijden op het podium. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-04-2010 15:04] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Erg jammer ja dat hij is overleden, een bijzondere frontman. Muziek laatste jaren niet gevolgd, slow deep and hard en bloody kisses zijn toch wel mijn favorieten. ![]() |
|
quote: TON? ![]() (Jaja, niet grappig, niet gepast, etc.) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Nee, da's Trots ![]() quote: Iemand die zijn muziek echt gaaf vindt zou hier geen probleem van mogen maken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dit is niet leuk ![]() Uit Nijmegen terug naar Zeeland rijden... 2,5 uur meekraaien met Bloody Kisses en Life is Killing Me.. en dan dit nieuws... ![]() ![]() |
|
quote: Die zanger klinkt als 2 druppels..gave band ook. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-04-2010 16:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Die laatste titel was knap toepasselijk anders. Dead again sowieso. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Toch wel een van de Groten dit. Heftig man, 48 jaar. Ik vond niet alles wat hij heeft gemaakt goed, maar Type O was toch wel een redelijk unieke band met een aantal legendarische releases. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=138532 Ik zeg lijkenpikkerij... maar wie ben ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Jij bent Giovanni Bentein uit Houthulst Belgie, en 28 jaar oud. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |