![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was kwalitatief niet hoogstaand nee, maar desondanks wel gaaf om weer eens te zien destijds. Ben blij dat ik het meegemaakt heb in ieder geval. Lekker aan het eind van de middag/begin van de avond met een biertje erbij genieten van de oude hits. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Juistem. Vwb wacken kan ik niet objectief zijn, omdat ik wel zo verschrikkelijk uit m'n plaat ging bij het horen van die geweldige ouwe shit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Hehe, had het inderdaad over ToN. En dat was echt heel erg bedroevend om te zien. Boeiender ![]() |
|
quote: Ik had het wel over Typo. Carnivore ook gezien en dat vond ik ook goed te pruimen maar daar ben ik vroeger nooit fan van geweest dus daar kan ik verder niet zoveel over zeggen qua kwaliteit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Damn, gaat lekker langs elkaar heen hiero, hehehe. Van typo vind ik alleen bloody kisses echt goed, vooral door die zgn beatles invloeden. De rest heeft me nooit zo weten te bekoren. Heb ze in het verleden (tijd terug) wel een paar keer live gezien en dat was wel redelijk. Van de eerste carnivore ben ik echt een fanboy. In de jaren tachtig die lp werkelijk helemaal grijs gedraaid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Eerlijk? Het zou me niet verbazen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik vond die video van Love me to Death fantastisch. Roadrunner heeft denk ik gevraagd om een gothic achtige video. Nou, die hebben ze gekregen. geweldig! TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com ![]() |
|
quote: Ik vind ook met name Bloody Kisses een geweldige plaat. Slow Deep & Hard trek ik ook erg goed en alle platen die later komen hebben allemaal wel hun momenten maar vind ik over de gehele linie niet super, met name omdat het gewoon niet helemaal 100% mijn smaak is. Carnivore was echt voor mijn tijd. Inmiddels kan ik het goed waarderen maar ik zal er nooit nostalgische gevoelens bij hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Eeuwig zonde, blij dat ik ToN en Carnivore iig nog live heb mogen zien. ![]() |
|
Kan iemand de titel van dit topic veranderen? Ik vind "weer de pijp uit" zo gevoelloos overkomen. ![]() |
|
Zeg, het is hier wel een metalforum he, niet zo miepen. ![]() |
|
See you in hell cocksucker ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
KUT, had het graag eens live willen zien, erg genoten van de laatste paar albums en bloody kisses, de rest ligt me niet zo... de keer dat ik ze live had kunnen zien lag ik brak/verrot in m'n tent op Waldrock, STOM! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Er was ook nog belangrijk nieuws vandaag: "IRON MAIDEN Guitarist JANICK GERS Supports Campaign For Sale Of Handcarved Stone Penis - Apr. 15, 2010 Andy Walker of The Northern Echo reports that IRON MAIDEN guitarist Janick Gers is backing a campaign to free a four-foot handcarved stone penis from captivity. Gers yesterday visited the Simply Dutch furniture shop, in Leeming Bar, near Bedale, North Yorkshire, which is at the center of the campaign. The store and its owner, Jason Hadlow, have been in the public eye since police confiscated the sandstone statue following complaints from members of the public." Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Wat zou Mortis rex er tegen kunnen hebben? ![]() quote: Muzikaal wel, maar toch vaak genoeg gezien. Wel een zeer hoog entertainmentgehalte! Wij hebben staan genieten en lachten ons suf om zijn zatte fratsen. Om die reden de Dead again digi gekocht met de dvd van die show, alleen jammer dat ze de leuke stukjes eruit geknipt hebben, zo lijkt het weer een gewone show. ![]() Carnivore in 013 was wel een aanfluiting: ultralang Efteling intro en Steele die zong vanaf een blaadje. Hij leek ook telkens bijna om te vallen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
is het nu waar of niet? ![]() edit: dit staat op de site: Posted: April 15, 2010, 05:13:26 AM by admin in . The forums have been re-opened. Please play nice and expect statements from the band and family later today. Thank you for your understanding and support. daaruit maak ik op dat het dus waar is...? [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 16-04-2010 2:36] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: nou, zal je even helpen; maak daar maar gewoon een stelletje K-kneuzen 1ste klas van, die bruut kapotgeschopt mogen worden. tot over een paar weken maar weer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2010 3:08] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: *zwaait naar egeltje* ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ga je de artiesten die bekender zijn dan TMDC ook beschuldigen van lijkenpikkerij of blijft het hierbij? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-04-2010 3:07] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Het blijft hierbij. Zou toch kunnen... koningen van de marketing zijnde. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik wil hierbij mijn waardering uitspreken over Slow, Deep And Hard. meesterwerkje. he knows you're fucking someone else!! en na dat nummer het grafharde bass intro met van die industrieele geluiden, perfectie, veel knipogen nog naar carnivore, aggresieve drums, teksten waar je niet omheen kan. maar het meeste lof uit ik over deze stuk tekst die oerhard wordt meegezongen en koude rillingen bezorgd, van top tot teen 'Waste of life, You're a waste of life' en het beste refrein ooit staat natuurlijk ook op deze plaat, op Gravitational constant, het tempo, zijn stem, de volgorde...hard. Bloody kisses is ook super ruig en dit zijn dan de enige twee platen die ik ken van Type O Negative....Het Carnivore werk is natuurlijk ook machtig... Rip Peter Steele....HELD. Evil Dick ![]() |
|
Je zegt niets over zijn meterslange leuter die je meerdere malen afgezogen hebt en enkele malen in je poeperd heb mogen steken? ![]() |
|
quote: Hmm, ik had last van plaatsvervangende schaamte, en kon er niet van genieten en om lachen, ik vond het een triest gebeuren, en ben dus weggelopen omdat ik zoiets niet aan kan zien. Kijk nog liever naar een stervend hertje in de berm van de weg dan naar een artiest die zichzelf zo voor schut zet, na ook geniale dingen te hebben gedaan. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |