IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Peter Steele (weer) de pijp uit? Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-04-2010 17:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 april 2010 17:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee. Type O Negative was in 2007.



Oooooooowwwwwww. Op die manier. TON had zeker een paar goede platen, maar die halen het toch niet bij de carnivore platen en zeker niet vwb de eerste plaat van carnivore. Wat een unieke plaat is en blijft dat toch!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 17:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het was kwalitatief niet hoogstaand nee, maar desondanks wel gaaf om weer eens te zien destijds. Ben blij dat ik het meegemaakt heb in ieder geval. Lekker aan het eind van de middag/begin van de avond met een biertje erbij genieten van de oude hits.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-04-2010 17:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 april 2010 17:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Het was kwalitatief niet hoogstaand nee, maar desondanks wel gaaf om weer eens te zien destijds. Ben blij dat ik het meegemaakt heb in ieder geval. Lekker aan het eind van de middag/begin van de avond met een biertje erbij genieten van de oude hits.


Juistem.

Vwb wacken kan ik niet objectief zijn, omdat ik wel zo verschrikkelijk uit m'n plaat ging bij het horen van die geweldige ouwe shit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-04-2010 17:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 april 2010 17:28 schreef De Tegenpartij het volgende:
Oooooooowwwwwww. Op die manier. TON had zeker een paar goede platen, maar die halen het toch niet bij de carnivore platen en zeker niet vwb de eerste plaat van carnivore. Wat een unieke plaat is en blijft dat toch!


Hehe, had het inderdaad over ToN. En dat was echt heel erg bedroevend om te zien.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 17:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Juistem.

Vwb wacken kan ik niet objectief zijn, omdat ik wel zo verschrikkelijk uit m'n plaat ging bij het horen van die geweldige ouwe shit.


Ik had het wel over Typo. Carnivore ook gezien en dat vond ik ook goed te pruimen maar daar ben ik vroeger nooit fan van geweest dus daar kan ik verder niet zoveel over zeggen qua kwaliteit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-04-2010 17:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 april 2010 17:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik had het wel over Typo. Carnivore ook gezien en dat vond ik ook goed te pruimen maar daar ben ik vroeger nooit fan van geweest dus daar kan ik verder niet zoveel over zeggen qua kwaliteit.


Damn, gaat lekker langs elkaar heen hiero, hehehe.

Van typo vind ik alleen bloody kisses echt goed, vooral door die zgn beatles invloeden. De rest heeft me nooit zo weten te bekoren. Heb ze in het verleden (tijd terug) wel een paar keer live gezien en dat was wel redelijk.

Van de eerste carnivore ben ik echt een fanboy. In de jaren tachtig die lp werkelijk helemaal grijs gedraaid.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2010 17:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:12 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
denk jij nu werkelijk dat wij, de koningen van de publiciteit, als een stel paupers mailtjes sturen naar Blabbermouth


Eerlijk? Het zou me niet verbazen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 15-04-2010 17:46 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ik vond die video van Love me to Death fantastisch. Roadrunner heeft denk ik gevraagd om een gothic achtige video. Nou, die hebben ze gekregen. geweldig!



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 17:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Damn, gaat lekker langs elkaar heen hiero, hehehe.

Van typo vind ik alleen bloody kisses echt goed, vooral door die zgn beatles invloeden. De rest heeft me nooit zo weten te bekoren. Heb ze in het verleden (tijd terug) wel een paar keer live gezien en dat was wel redelijk.

Van de eerste carnivore ben ik echt een fanboy. In de jaren tachtig die lp werkelijk helemaal grijs gedraaid.


Ik vind ook met name Bloody Kisses een geweldige plaat. Slow Deep & Hard trek ik ook erg goed en alle platen die later komen hebben allemaal wel hun momenten maar vind ik over de gehele linie niet super, met name omdat het gewoon niet helemaal 100% mijn smaak is.

Carnivore was echt voor mijn tijd. Inmiddels kan ik het goed waarderen maar ik zal er nooit nostalgische gevoelens bij hebben.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 15-04-2010 17:55 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Eeuwig zonde, blij dat ik ToN en Carnivore iig nog live heb mogen zien.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-04-2010 18:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Kan iemand de titel van dit topic veranderen?

Ik vind "weer de pijp uit" zo gevoelloos overkomen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-04-2010 18:38 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Zeg, het is hier wel een metalforum he, niet zo miepen.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-04-2010 18:59 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

See you in hell cocksucker


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-04-2010 18:59 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

KUT, had het graag eens live willen zien, erg genoten van de laatste paar albums en bloody kisses, de rest ligt me niet zo... de keer dat ik ze live had kunnen zien lag ik brak/verrot in m'n tent op Waldrock, STOM!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-04-2010 19:03 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Er was ook nog belangrijk nieuws vandaag:

"IRON MAIDEN Guitarist JANICK GERS Supports Campaign For Sale Of Handcarved Stone Penis - Apr. 15, 2010

Andy Walker of The Northern Echo reports that IRON MAIDEN guitarist Janick Gers is backing a campaign to free a four-foot handcarved stone penis from captivity.

Gers yesterday visited the Simply Dutch furniture shop, in Leeming Bar, near Bedale, North Yorkshire, which is at the center of the campaign.

The store and its owner, Jason Hadlow, have been in the public eye since police confiscated the sandstone statue following complaints from members of the public."



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-04-2010 19:06 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-04-2010 2:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat zou Mortis rex er tegen kunnen hebben?

quote:
Op 15 april 2010 17:10 schreef MR. N het volgende:
...
Hmm, betekent dat Wacken 2007 dus de laatste keer is dat ik hem zag, en de tering, wat was dat een aanfluiting, ben ik bij weggelopen.
...


Muzikaal wel, maar toch vaak genoeg gezien. Wel een zeer hoog entertainmentgehalte! Wij hebben staan genieten en lachten ons suf om zijn zatte fratsen. Om die reden de Dead again digi gekocht met de dvd van die show, alleen jammer dat ze de leuke stukjes eruit geknipt hebben, zo lijkt het weer een gewone show.

Carnivore in 013 was wel een aanfluiting: ultralang Efteling intro en Steele die zong vanaf een blaadje. Hij leek ook telkens bijna om te vallen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


watery black
Usericon van watery black
Posted 16-04-2010 2:35 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

is het nu waar of niet?

edit:

dit staat op de site:

Posted: April 15, 2010, 05:13:26 AM by admin in .

The forums have been re-opened. Please play nice and expect statements from the band and family later today.

Thank you for your understanding and support.

daaruit maak ik op dat het dus waar is...?

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 16-04-2010 2:36]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-04-2010 2:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 11:41 schreef Mutilator het volgende:
B





Wat zijn julie 2 toch ontzettend sneue figuren.


nou, zal je even helpen;

maak daar maar gewoon een stelletje K-kneuzen 1ste klas van, die bruut kapotgeschopt mogen worden.

tot over een paar weken maar weer

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2010 3:08]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


watery black
Usericon van watery black
Posted 16-04-2010 2:59 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 2:44 schreef invictis het volgende:

tot over een paar weken maar weer


*zwaait naar egeltje*


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-04-2010 3:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:12 schreef Count Usher het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=138532

Ik zeg lijkenpikkerij... maar wie ben ik.

Ga je de artiesten die bekender zijn dan TMDC ook beschuldigen van lijkenpikkerij of blijft het hierbij?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-04-2010 3:07]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-04-2010 7:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 3:07 schreef ZelThoR het volgende:
Ga je de artiesten die bekender zijn dan TMDC ook beschuldigen van lijkenpikkerij of blijft het hierbij?


Het blijft hierbij. Zou toch kunnen... koningen van de marketing zijnde.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 16-04-2010 7:46 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ik wil hierbij mijn waardering uitspreken over Slow, Deep And Hard. meesterwerkje. he knows you're fucking someone else!! en na dat nummer het grafharde bass intro met van die industrieele geluiden, perfectie, veel knipogen nog naar carnivore, aggresieve drums, teksten waar je niet omheen kan. maar het meeste lof uit ik over deze stuk tekst die oerhard wordt meegezongen en koude rillingen bezorgd, van top tot teen 'Waste of life, You're a waste of life' en het beste refrein ooit staat natuurlijk ook op deze plaat, op Gravitational constant, het tempo, zijn stem, de volgorde...hard.

Bloody kisses is ook super ruig en dit zijn dan de enige twee platen die ik ken van Type O Negative....Het Carnivore werk is natuurlijk ook machtig...

Rip Peter Steele....HELD.


Evil Dick


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2010 8:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je zegt niets over zijn meterslange leuter die je meerdere malen afgezogen hebt en enkele malen in je poeperd heb mogen steken?




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-04-2010 8:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 april 2010 2:21 schreef Mutilator het volgende:

Muzikaal wel, maar toch vaak genoeg gezien. Wel een zeer hoog entertainmentgehalte! Wij hebben staan genieten en lachten ons suf om zijn zatte fratsen. Om die reden de Dead again digi gekocht met de dvd van die show, alleen jammer dat ze de leuke stukjes eruit geknipt hebben, zo lijkt het weer een gewone show.



Hmm, ik had last van plaatsvervangende schaamte, en kon er niet van genieten en om lachen, ik vond het een triest gebeuren, en ben dus weggelopen omdat ik zoiets niet aan kan zien. Kijk nog liever naar een stervend hertje in de berm van de weg dan naar een artiest die zichzelf zo voor schut zet, na ook geniale dingen te hebben gedaan.


Boeiender


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen