IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Peter Steele (weer) de pijp uit? Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 15-04-2010 11:28 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Stel je eens voor, iemand die sterft.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-04-2010 11:30 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Precies.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


faceless
Usericon van faceless
Posted 15-04-2010 11:31 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

kijk er niet raar van op eerlijk gezegd, jammer maar helaas.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-04-2010 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 10:58 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Lord Petrus heeft goed aan de anabolen gezeten, dat veroorzaakt hartfalen rond het 50e levensjaar. Zijn drank en druggebruik zullen zijn hart ook niet geholpen hebben te herstellen.

mooi kut dit
Dus als je rond je 50e dood wilt meot je die troep gebruiken ..


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 15-04-2010 11:35 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Correct, of er op tijd bij zijn zoals Arnold S



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-04-2010 11:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 11:35 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Correct, of er op tijd bij zijn zoals Arnold S

Ben jij al aan het minderen dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-04-2010 11:37 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 11:28 schreef R. het volgende:
Stel je eens voor, iemand die sterft.


Topic over lui die menen het forum vaarwel te kunnen zeggen daarentegen...


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2010 11:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

@Zelthor:
Monolith leden sterfen niet!

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 15-04-2010 11:40]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 15-04-2010 11:40 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

... hmm... maar hopen dat ze in herhaling vallen met hun geintjes!, want ik zou Type o of Carnivore nog wel een x willen zien


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-04-2010 11:41 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

sterven


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-04-2010 11:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Balen. Woonde hij niet depressief in het keldertje van zijn moeder in Brooklyn? Hier gaat een zanger -die al over the hill was- met een unieke stem en -getuige de dvd's- geweldige zwarte humor.
Ik ben blij dat ik Type O Negative nog regelmatig gezien heb en Carnivore 2 keer. Vandaag maar eens wat werk opzetten. RIP.

quote:
Op 15 april 2010 11:27 schreef Metalhead22 het volgende:
Ach gosjie, weer een dooie?

Het is toch wat.


quote:
Op 15 april 2010 11:28 schreef R. het volgende:
Stel je eens voor, iemand die sterft.


Wat zijn julie 2 toch ontzettend sneue figuren.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2010 11:41 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Bij de monolith is het gewoon met een F, zij staan boven taalfouten!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-04-2010 11:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 11:41 schreef Mutilator het volgende:
Wat zijn julie 2 toch ontzettend sneue figuren.

Nou nou, rustig maar. Ze hebben wel een beetje een punt En ze gedragen zich toch netjes?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-04-2010 11:44 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 15 april 2010 11:40 schreef Stringz het volgende:
... hmm... maar hopen dat ze in herhaling vallen met hun geintjes!, want ik zou Type o of Carnivore nog wel een x willen zien


Ook al is het een grap: bespaar je de kosten en de moeite. Live is/was Steele de laatste jaren een behoorlijk sneu figuur.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2010 11:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 11:37 schreef Gemene Lepel het volgende:
Topic over lui die menen het forum vaarwel te kunnen zeggen daarentegen...




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2010 11:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

@Ralph:
+1

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 15-04-2010 11:46]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 15-04-2010 11:46 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

... maar toch.. blijft toch wel een beetje centiment heh


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2010 11:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 11:46 schreef Stringz het volgende:
... maar toch.. blijft toch wel een beetje centiment heh


Wat heeft die Engelse rock/metal band hiermee te maken?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-04-2010 11:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het was Peter Steele maar, zullen we maar denken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-04-2010 11:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 april 2010 11:43 schreef ZelThoR het volgende:
Nou nou, rustig maar. Ze hebben wel een beetje een punt En ze gedragen zich toch netjes?


Deze lui gedragen zich al maandenlang zo irritant. MH22 sinds hij ontmaagd is en R. sowieso.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-04-2010 11:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 11:50 schreef Mutilator het volgende:
Deze lui gedragen zich al maandenlang zo irritant. MH22 sinds hij ontmaagd is en R. sowieso.

Hahaha OK.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2010 11:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ze moeten hem wel diep leggen met die centimeters van hem :')


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-04-2010 11:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 11:41 schreef Mutilator het volgende:
Balen. Woonde hij niet depressief in het keldertje van zijn moeder in Brooklyn? Hier gaat een zanger -die al over the hill was- met een unieke stem en -getuige de dvd's- geweldige zwarte humor.
Ik ben blij dat ik Type O Negative nog regelmatig gezien heb en Carnivore 2 keer. Vandaag maar eens wat werk opzetten. RIP.

Wat zijn julie 2 toch ontzettend sneue figuren.
Fanboy.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-04-2010 11:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-04-2010 11:51 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Pas op, straks verlaat hij het forum hoor .

EDIT: R. dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-04-2010 11:51]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen