|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
antifa=anti fascistische actiegroep |
|
de grootste groep in europa |
|
ze doen er alles aan om alles wat maar naar extreem rechts neigt, uit te bannen. vooral concerten etc. |
|
ze doen dus allerlei adties tegen rechtsen. gewoon je leven moeilijk maken, door middel van treiteren je naam bij de politie aangeven en verder overal verspreiden met je adres er bij. |
|
Het komt erop neer dat ze actie voeren tegen éénieder waar ze hun eigen extreem-rechtse stroman in kunnen zien. Ik heb zelden zo'n stel fascisten bij elkaar gezien, moet ik zeggen. Antifa |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 04-12-2009 18:43] |
|
Is het niet: Antifa |
|
quote: joa, zo kan je het ook wel doen ja. |
|
Anti doen is wel makkelijk...Pim Fortyun was in het begin overal tegen..wachtlijsten, schoolsystemen, etc...maar..waar ben je dan voor Pim? - Erm...nog niet echt over nagedacht, maar ik kom toch al een heel eind he? - Inmiddels over nagedacht, Pim? - Eh ja! De zorg moet beter, het onderwijs moet beter, de WAO moet beter en het vluchtelingenbeleid moet beter!! Zo daar heb je niet van terug he? Nu nog uitvinden hoe ik dat ga doen.... Hmm..waarom doe ik dit eigenlijk? Dwaal een beetje af he? Ik heb Dwaalicht nodig..DWAALLICHT, geef mij je licht naar de essentie van het topic even! (kopspijkers begint) Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Nee man dat is al lang bezig. |
|
Zo! Wat stond die Briget met een stel punten bij de hammertable! (sorry) Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
http://www.antifa.net/ voor de liefhebbers... |
|
Wat is dan eigenlijk het verschil tussen antifa en kafka? |
|
http://www.youtube.com/watch?v=d5OTNp773rw Net gemaakt met behulp van grootmeester B. en Adobe. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-06-2006 17:56] |
|
YEah right... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Lang leve panda |
|
en zo hoort het Je moeder. |
|
quote: Wat een mongolen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Juist, dat Antifa moet maar eens werk zoeken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, grappig, daar had ik het natuurlijk niet over, zak hooi Met z'n 3-en 1 gast die (op dat moment) NIETS verkeerd doet in elkaar schoppen? Wat een zwakzinnige idioten Kan me niet rotten of het de grootste Antifa-mongolen ooit zijn die het slachtoffer worden, dit is gewoon ZWAK. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou ben ik niet gecharmeerd van clubjes als Antifa, maar van dit soort excessief geweld kan ik nou niet vrolijk worden. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Die antifa debielen zijn nog grotere lafbekken anders. spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat zal wel, maar zoals ik al zei: quote: Ik ben zelf ook absoluut niet gecharmeerd van de (praktijken van) Antifa. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Deze smiley ---> en dan dat ie een liedje fluit zeg maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik kan me voorstellen dat die kaalkopjes, nadat ze tig keer door groepen van antifa's in elkaar zijn geslagen het eens met die lui hebben gehad en ze op dezelfde manier terugpakken. Als ik zo hoor wat de Antifa allemaal met geweld lastig valt, omdat ze het als 'extreem rechts' beschouwen (ze vallen ook mensen lastig die nog niet eens bijna extreem rechts zijn), dan mogen ze van mij ook eens goed in elkaar getimmerd worden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |