IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lady Gaga Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-05-2011 18:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 18:13 schreef Schaep het volgende:
Haha, geniaal, even je eerste post in het Lady Gaga-topic plaatsen na al vier jaar geregistreerd te zijn.

Ja, zo metal is Ad van Beek wel

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-05-2011 18:24]

I wish I was a butterfly

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2011 18:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 18:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, zo metal is Ad van Beek wel
Ad van de Berg, die zat toch vast?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-05-2011 18:34 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik dacht dat dit een metalforum was

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-05-2011 18:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 18:13 schreef Schaep het volgende:
Haha, geniaal, even je eerste post in het Lady Gaga-topic plaatsen na al vier jaar geregistreerd te zijn.

En je naam ontlenen van een Beastie Boys nummer.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-05-2011 18:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-05-2011 21:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

LADY GAGA: 'IRON MAIDEN Changed My Life' - May 25, 2011
A new Rolling Stone magazine audio interview with pop superstar Lady Gaga in which she describes the experience of attending IRON MAIDEN's April 17, 2011 concert in Tampa, Florida can be streamed below.

"I went to see IRON MAIDEN the other night, and I actually watched the show from a box," Lady Gaga can be heard saying in the clip. "And we were laughing as we walked — it was me and my two best friends… as we were walking into the box, we had a bunch of drinks, we were all going, 'This is so not metal, to be in a box.' [laughs] So we watched most of the show from the box and then we were gonna go meet the band. And we went down during 'The Number Of The Beast'. And when we got there, I grabbed Lady Starlight and I said, 'Let's go,' and we just booked it into the center of the crowd. And we were dancing and singing and everyone was just so into it. And it was one of the first times I've been able to just be at a rock concert in a long time . . . People did recognize me, but it was so kind and warm and awesome. I mean, IRON MAIDEN is all about, 'We don't care who our fans are. We love everybody.' . . . I guess what I'm trying to say is the devotion of the fans moving in unison, pumping their fists, watching the show, when I see that, I see the paradigm for my future and the relationship I want to have with my fans. IRON MAIDEN's never had a hit song, and they tour stadiums around the world, and their fans live, breathe and die for MAIDEN, and that is my dream. That is my dream. And not only that, but when we got into the crowd, there was no pretension… I'm a pop singer — I didn't know what it would be like in a crowd of a MAIDEN [fans]; everybody was hugging me, high-fiving, fistpumps in the air… 'Oh, it's so cool you're at MAIDEN.' Jumping and dancing… I mean, it was like absolute no judgment, no prejudice, freedom and love for music. It doesn't matter who you are; you don't need to know anything about music to love it. And it was just so… It was just awesome… MAIDEN changed my life."

A photo of Lady Gaga hanging out with IRON MAIDEN drummer Nicko McBrain backstage at the Tampa concert can be seen below. She posted the picture on her Twitter profile with a caption that simply said "Sexy Beast. 666."

Lady Gaga is recently appeared in photos with ANTHRAX drummer Charlie Benante and this year's Rock And Roll Hall Of Fame inductee Alice Cooper.

For her 666th tweet, Lady Gaga wrote the following message on April 10:

"The Number of the Beast. Having' beers listening to Maiden w the New York Boys. Happy 666 Twitterland."

During Gaga's February 5, 2010 appearance on Ryan Seacrest's radio show, Seacrest played the singer an excerpt from an interview he conducted with Ozzy Osbourne in which the BLACK SABBATH frontman said of Gaga, "She's very clever, very interesting. She's wacky and I like the zaniness of that woman."

According to MTV.com, this news pleased Gaga to no end. "Are you kidding? I'm the biggest BLACK SABBATH fan on Earth!" She even told Seacrest a story about how when she was a go-go dancer, one of her show-stopping numbers was to the SABBATH tune "Black Sabbath".

Van blabbermouth.

Maarre, geen hit song? Zelfs waysted years of can I play with madness niet? Geen nummer 1, maar zijn het dan ook geen hitsongs? Ik vraag maar, hoor.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 25-05-2011 21:38 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Schijnbaar was zij ook bij Kiss in de gelredome aanwezig.
Zou ze ooitnog eens een metal song doen lijkt me wel gaaf

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-05-2011 21:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Heavy Metal Lover toch!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-05-2011 21:41 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 21:38 schreef nark het volgende:
Schijnbaar was zij ook bij Kiss in de gelredome aanwezig.
Zou ze ooitnog eens een metal song doen lijkt me wel gaaf

Heb ik haar niet eens gezien.

Subtiel kamerolifantje

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 26-05-2011 0:10 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2011 18:00 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Amerikaanse popster Lady Gaga kopieert punkband de Heideroosjes.
Dat meldt de groep op haar website. De intro van het nieuwe Lady Gaga nummer “Electric Chapel” , zou opvallend overeenkomen met de intro van het Heideroosjes nummer “We all share the same sun” uit 2004.

“Niet alleen de gitaarriff en het geluidseffect erop, ook de toegevoegde strijkers en Oosterse sound klinken als een exacte kopie” aldus de punkrockers.

“Wij snappen dat Lady Gaga haar inspiratie ook érgens vandaan moet halen. Maar ze had dat wel eerst netjes mogen vragen. We zullen haar uitnodigen als special guest voor onze komende tournee. Ze vindt onze muziek immers tof, dat blijkt”.
De Heideroosjes

Link naar combi van beide songs op facebookpagina: http://www.facebook.com/pages/Heideroosjes/40215458333

Subtiel kamerolifantje

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2011 18:06 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik hoor deez er in. (niet de intro, de rest)

Hoort iemand anders dit ook?

Subtiel kamerolifantje

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-06-2011 18:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Heb jij de Heideroosjes geliked, Stigma?

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2011 18:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2011 18:10 schreef Schaep het volgende:
Heb jij de Heideroosjes geliked, Stigma?

Nee, ik heb m gesteeld van iemand anders op feestbroek.

Subtiel kamerolifantje

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-06-2011 18:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ohhh, oké!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2011 18:26 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Maar wolbol, hoor jij ook Voyage Voyage in die liedje?

Subtiel kamerolifantje

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-06-2011 18:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als ik een beetje scheef luister wel!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2011 18:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2011 18:06 schreef stigma het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik hoor deez er in. (niet de intro, de rest)

Hoort iemand anders dit ook?

Niet echt, maar Voyage Voyage is wel een van de mooiste nummers uit de geschiedenis van de popmuziek.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2011 18:44 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2011 18:32 schreef Schaep het volgende:
Als ik een beetje scheef luister wel!

Ohja, dat had ik er even bij moeten zeggen.

Subtiel kamerolifantje

De Tegenpartij
Posted 21-06-2011 21:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Sorry, maar zelfs fans willen dit toch wel zien?

http://www.flabber.nl/linkdump/video/weird-al-doet-lady-gaga-8524

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-06-2011 22:01 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gheghe.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

De Tegenpartij
Posted 03-12-2011 21:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nieuwe liedje. Komt me toch weer bekend voor.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2011 21:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iets met kotsen en naakt?

signature

De Tegenpartij
Posted 03-12-2011 21:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe.

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-12-2011 9:48 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Grappig de youtube

werd behandeld in een klas over Music Information Retrieval in de MSc Information Sciences in de VU Amsterdam dit jaar

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 04-12-2011 9:49]

When your people matter, menstrual health matters

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com