![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Na 13 pagina's is het wel genoeg geweest met lady bla bla!!! [Dit bericht is gewijzigd door metaaltje op 08-12-2011 9:33] ![]() |
|
Persoonlijk vind ik Pink beter. [Dit bericht is gewijzigd door metaaltje op 08-12-2011 9:33] ![]() |
|
Een aantal nummers wel ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Zou je dat even willen onderbouwen? ![]() |
|
Lal Schaep, hoe oud is die wel niet? :') quote:Meesterlijk nummer inderdaad, ik word er bijna gay van! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Metaaltje? Mentaal zou ik hem op een jaar of zes schatten, maar waarschijnlijk is het een kwijlende josti van dertig. ![]() |
|
quote:Nee die zin *onderbouw dat eens*. ![]() Lange tijd niet meer gehoord. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Check! Die kerst-EP van Lady Gaga is vrij saai. ![]() |
|
quote: Sorryman. ![]() |
|
![]() |
|
Dat is toch wel minimaal acht minuten teveel videoclip. Die dingen worden bij haar steeds langdradiger. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Oke voor jou een gifje dan. ![]() ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Maaktnietuitman, het werd wel gewaardeerd, maar het was gewoon wat lafjes, niet echt van die lekkere knallers weet je wel. ![]() |
|
quote: Zingen kan ze wel.Maar om hier nu zoveel aandacht aan te besteden is volgens mij best overdreven. [Dit bericht is gewijzigd door metaaltje op 08-12-2011 9:40] ![]() |
|
quote: Zou je dit willen onderbouwen? ![]() |
|
quote:Zou je dat even kunnen onderbouwen? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Waarom benadrukt ze zo vaak dat ze een artiest is? Ik volg haar niet maar áls ik wat van haar zie, zegt ze toch minimaal één keer dat ze een artiest is. Of zie ik dan toevallig alleen die stukken? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-12-2011 11:55] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ze is een artiest dus wat is dan het probleem? ![]() |
|
Ik beweer ook niet iets anders, maar dat was ook de vraag niet. Heb er ook geen probleem mee. Vroeg het me af waarom ze dat steeds moet zeggen. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Waarschijnlijk omdat ze een artiest is. quote: Godverdomme ![]() ![]() |
|
Wat een artiest. ![]() |
|
Wat een neus ook. ![]() |
|
![]() Goed lijf wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |