IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lady Gaga Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-05-2010 22:44 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 18 mei 2010 22:34 schreef karnivoor het volgende:
Wat me in die clip het meeste stoort is dat ze totaal niet bij die Gaga pakjes past. Misschien is dat het voor jou ook?


Dat zou ook nog best eens kunnen, ja. Er is in ieder geval iets wat me totaal niet zint, hehe.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-05-2010 22:45 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 18 mei 2010 22:40 schreef FlappieDeClown het volgende:
Ik heb altijd wel de hots voor atypische neuzen. Zou bijna denken dat Gaga voor mij geschapen is. HAHA.

Niet zo zeiken op futiliteiten. De muziek is extreem aanstekelijk en effectief. En over futiliteiten gesproken: we hebben het ook niet over jouw piemeltje hier, wel?




meneer de ik hap graag wilt u MISSCHIEN EEN TASJE ER OMHEEN???


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 18-05-2010 22:45 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Gaga is gaaf, ze heeft overigens kwa clips wel iets weg van Marilyn Manson. Ze schijnt roots in de metal te hebben las ik ergens



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-05-2010 22:48 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 22:40 schreef FlappieDeClown het volgende:
Ik heb altijd wel de hots voor atypische neuzen. Zou bijna denken dat Gaga voor mij geschapen is. HAHA.

Niet zo zeiken op futiliteiten. De muziek is extreem aanstekelijk en effectief. En over futiliteiten gesproken: we hebben het ook niet over jouw piemeltje hier, wel?




Ze is helemaal a-typisch, hoe ze danste op de show ook. Maar dat vind ik net heel erg sexy


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 18-05-2010 22:50 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 22:48 schreef VodeVilicious het volgende:
Ze is helemaal a-typisch, hoe ze danste op de show ook. Maar dat vind ik net heel erg sexy

JUIST!


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-05-2010 22:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 22:33 schreef KHPLF het volgende:
Is dat niet met alle popmuziek zo ?

Vind het zelf ook niet zo tof, de muziek en act, beetje te geforceerd plastisch hip ook.
Met veel wel. En mijn collega's lijken er geen last van te horen. Toch zijn er ook wel nummers die wel vaak langs mogen komen zonder dat ze vervelen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-05-2010 22:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-05-2010 22:53]


 


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 19-05-2010 6:28 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

De komst van Lady Gaga zegt gewoon dat 'de tijd van gaan' gekomen is voor types als Madonna. Oud vlees maakt plaats voor vers vlees.

Verder niet echt mijn muziek, maar ze is zeker goed in wat ze doet.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-05-2010 7:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ze heeft soms (in clips) zo vies veel make-up op.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 19-05-2010 7:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat ze knap is kan ik me totaal niet in vinden, zowel haar lichaam als haar hoofd staan me totaal niet aan. Dat gezegd hebbende kan ik wel beamen dat het een rasartieste is, en ongelooflijk goed is in wat ze doet. Haar liedjes hebben de (in dit geval wat mij betreft) nare eigenschap in je kop te blijven hangen. Zelfs als ik de topictitel zie begint Bad Romance weer te draaien in mijn hoofd.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-05-2010 8:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ach weetje, ik krijg hem er, als het echt moet, wel spits op.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 19-05-2010 8:53 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

All we hear is...
Lady Gaga
Lady Googoo
Lady Gaga

All we hear is...


Here kitty kitty kitty!


valfar
Usericon van valfar
Posted 19-05-2010 9:09 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nee, dit is niet echt aan mij besteed. Ik kan het wel luisteren als het moet, maar als ik de keus krijg zet ik liever 100en andere dingen op.
Ik vind Telephone trouwens misschien nog wel het slechtste van haar. Door de lengte van de clip en alle 'lege' stukken krijg je het nummer totaal niet mee in zijn geheel, en toen ik laatste de radio versie hoorde, kwam ik er ook achter dat het nummer totaal onsamenhangend is.



Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 19-05-2010 9:28 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Ik vind lady GaahlGaahl helemaal niet zo slecht



spectre
Usericon van spectre
Posted 19-05-2010 9:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 22:24 schreef M. het volgende:
Haha, leg het maar uit ja. Op een dag snap je gewoon dat je iets mooi vindt of niet, de rest boeit niet.

Onmeunige kutmuziek trouwens.

+2



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2010 12:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Fantastisch hoe het geheel in elkaar geknutseld is, maar ik hoef het niet te horen. Blijft zeer goed hangen, maar biedt geen echte diepte.

Wel geweldig:



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2010 12:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 22:45 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Gaga is gaaf, ze heeft overigens kwa clips wel iets weg van Marilyn Manson.

Haha, MM, ja! Zelfde soort make-up en androgynie als hij rond Mechanical Animals deed.
quote:
Ze schijnt roots in de metal te hebben las ik ergens

Geloof er niks van, verder ook behoorlijk irrelevant.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 19-05-2010 13:30 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2010 12:32 schreef ZelThoR het volgende:
Haha, MM, ja! Zelfde soort make-up en androgynie als hij rond Mechanical Animals deed.

Geloof er niks van, verder ook behoorlijk irrelevant.


Alles van Lady Gaga is irrelevant... Dus wat is je .?


Here kitty kitty kitty!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2010 13:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2010 13:30 schreef zijschroeier het volgende:
Alles van Lady Gaga is irrelevant... Dus wat is je .?

Tsja, als we zo gaan doen.

Jouw mening is irrelevant... Dus wat is je .?



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 19-05-2010 13:35 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Mijn punt is dit:


Here kitty kitty kitty!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-05-2010 15:19 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Wat nou "geloof er niks van"..
Ze hebben het nog samen met Metallica gedaan



Overigens wel goed in elkaar geflanst.

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 19-05-2010 15:19]


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 19-05-2010 15:22 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 19 mei 2010 12:31 schreef ZelThoR het volgende:
Fantastisch hoe het geheel in elkaar geknutseld is, maar ik hoef het niet te horen. Blijft zeer goed hangen, maar biedt geen echte diepte.

Wel geweldig:




Ja dat gebeurde ook bij Gene Vincent and the Blue Caps in de jaren '50. Be-Bob-A-Lula..... En maar lachen. Maar het was godverdomme wel het eerste nummer met twee gitaarsolo's


Only sick music makes money today - Nietsche.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2010 15:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2010 15:19 schreef BerserkerWoman het volgende:
Wat nou "geloof er niks van"..
Ze hebben het nog samen met Metallica gedaan



Overigens wel goed in elkaar geflanst.

Haha! Best vet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 19-05-2010 15:50 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Supergaaf!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-05-2010 14:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Leuke muziek, de rest er omheen boeit me niet zo, al zit het allemaal verdomd knap in elkaar. Ik vind die electro-nummers van Kylie Minogue ook gaaf, en Madonna tot aan American Life ongeveer. Alledrie lelijke wijven, maar wel vakvrouwen. Ze kunnen wel songs schrijven namelijk (of goede songschrijvers uitzoeken), iets waaraan het de meeste hedendaagse artiesten ontbreekt.
In deze tijd zijn goede songschrijvers zeer welkom, vooral omdat de meeste "hits" van nu gewoon als hoofdlijn een geherkauwd sampletje uit de jaren zeventig, tachtig of negentig bevatten. Ja, zo kan ik het ook. Is trouwens ook waarom ik op Madonna ben afgeknapt, samples jatten van Abba, hoe geniaal ook, dat is heiligschennis.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-05-2010 14:06]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen