|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat zou ook nog best eens kunnen, ja. Er is in ieder geval iets wat me totaal niet zint, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gaga is gaaf, ze heeft overigens kwa clips wel iets weg van Marilyn Manson. Ze schijnt roots in de metal te hebben las ik ergens TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Ze is helemaal a-typisch, hoe ze danste op de show ook. Maar dat vind ik net heel erg sexy Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: JUIST! |
|
quote:Met veel wel. En mijn collega's lijken er geen last van te horen. Toch zijn er ook wel nummers die wel vaak langs mogen komen zonder dat ze vervelen. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-05-2010 22:53] |
|
De komst van Lady Gaga zegt gewoon dat 'de tijd van gaan' gekomen is voor types als Madonna. Oud vlees maakt plaats voor vers vlees. Verder niet echt mijn muziek, maar ze is zeker goed in wat ze doet. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Ze heeft soms (in clips) zo vies veel make-up op. |
|
Dat ze knap is kan ik me totaal niet in vinden, zowel haar lichaam als haar hoofd staan me totaal niet aan. Dat gezegd hebbende kan ik wel beamen dat het een rasartieste is, en ongelooflijk goed is in wat ze doet. Haar liedjes hebben de (in dit geval wat mij betreft) nare eigenschap in je kop te blijven hangen. Zelfs als ik de topictitel zie begint Bad Romance weer te draaien in mijn hoofd. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ach weetje, ik krijg hem er, als het echt moet, wel spits op. |
|
All we hear is... Lady Gaga Lady Googoo Lady Gaga All we hear is... Here kitty kitty kitty! |
|
Nee, dit is niet echt aan mij besteed. Ik kan het wel luisteren als het moet, maar als ik de keus krijg zet ik liever 100en andere dingen op. Ik vind Telephone trouwens misschien nog wel het slechtste van haar. Door de lengte van de clip en alle 'lege' stukken krijg je het nummer totaal niet mee in zijn geheel, en toen ik laatste de radio versie hoorde, kwam ik er ook achter dat het nummer totaal onsamenhangend is. |
|
Ik vind lady GaahlGaahl helemaal niet zo slecht |
|
quote: +2 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fantastisch hoe het geheel in elkaar geknutseld is, maar ik hoef het niet te horen. Blijft zeer goed hangen, maar biedt geen echte diepte. Wel geweldig: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Haha, MM, ja! Zelfde soort make-up en androgynie als hij rond Mechanical Animals deed. quote: Geloof er niks van, verder ook behoorlijk irrelevant. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Alles van Lady Gaga is irrelevant... Dus wat is je .? Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Tsja, als we zo gaan doen. Jouw mening is irrelevant... Dus wat is je .? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mijn punt is dit: Here kitty kitty kitty! |
|
Wat nou "geloof er niks van".. Ze hebben het nog samen met Metallica gedaan Overigens wel goed in elkaar geflanst. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 19-05-2010 15:19] |
|
quote: Ja dat gebeurde ook bij Gene Vincent and the Blue Caps in de jaren '50. Be-Bob-A-Lula..... En maar lachen. Maar het was godverdomme wel het eerste nummer met twee gitaarsolo's Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: Haha! Best vet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Supergaaf! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Leuke muziek, de rest er omheen boeit me niet zo, al zit het allemaal verdomd knap in elkaar. Ik vind die electro-nummers van Kylie Minogue ook gaaf, en Madonna tot aan American Life ongeveer. Alledrie lelijke wijven, maar wel vakvrouwen. Ze kunnen wel songs schrijven namelijk (of goede songschrijvers uitzoeken), iets waaraan het de meeste hedendaagse artiesten ontbreekt. In deze tijd zijn goede songschrijvers zeer welkom, vooral omdat de meeste "hits" van nu gewoon als hoofdlijn een geherkauwd sampletje uit de jaren zeventig, tachtig of negentig bevatten. Ja, zo kan ik het ook. Is trouwens ook waarom ik op Madonna ben afgeknapt, samples jatten van Abba, hoe geniaal ook, dat is heiligschennis. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-05-2010 14:06] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |