|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kan er best n stuk van mijzelf in kwijt |
|
Een stuk stront? Bazzio Attacks!!! |
|
Lady Gaga doet een nummer kado voor de kerst: http://soundcloud.com/stuckonfuckinyou/lady-gaga-stuck-on-fuckin-you http://www.nu.nl/muziek/2701746/lady-gaga-geeft-fans-liedje-kerst.html [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-12-2011 22:34] |
|
my kind of bitch IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Madonna denkt er anders over, geloof ik. Leul! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik zou ze beide doen, maar heb het te druk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Prioriteiten stellen, ja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inderdaad. Gewoon de keuze maken, pedo of necro. |
|
LADY GAGA Als er iemand geboren is voor het sterrendom, dan is het diva Stefani Joanne Angelina Germanotta wel. Onder een artiestennaam die is geïnspireerd door de Queen-song, "Radio Gaga", brengt ze haar eerste single Just Dance uit. Een schot in de roos waarmee de superster zichzelf internationaal direct op de kaart weet te zetten. Op 17 en 18 september zal zij haar "Born This Way Ball" ten gehore brengen in de Ziggo Dome in Amsterdam. Naar de Ziggo Dome Wim, of ben je dan op vakantie? |
|
Nee, het is niet mijn ding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
oh, ik dacht dat je Lady Gaga wel kon waarderen op een of andere manier.... |
|
quote: Daar schijnen meer mensen last van te hebben... best sneu als je als volwassen vent tussen de gillende meisjes/homo's moet gaan staan. Popmuziek is voor kinderen, zwakbegaafden, vrouwen en minderheden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Nou zeg. Oh laat maar, ik weet hoe het komt! Succes nog enzo. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 16-08-2012 20:23] |
|
Deze al voorbij gekomen? |
|
Goed shirt wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wie is die tweede? signature |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Sjon zeker? |
|
Ja klopt. |
|
signature |
|
nieuwe album totaal geflopt ondertussen wel siked naar nieuwe clip signature |
|
Vind t muzikaal echt een onorginele en nietszeggende toestand en het geschreeuw om aandacht, het dragen van bont, het overdreven flirten met extremiteiten als kotssex etc moreel verwerpelijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
+1 maar je doet het zo negatief overkomen :s signature |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |