IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lady Gaga Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-08-2010 21:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juli 2010 11:31 schreef Slechtheid het volgende:
Anders vergelijk je haar ff met Madonna. Die laatste staat toch echt [nog] een trede hoger.


Die is dan ook al 30 jaar langer bezig, hè. Zover ik weet heeft lady googoo nog maar 1 cd uit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-08-2010 21:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 20:43 schreef VodeVilicious het volgende:









Tering. Volgens mij heb ik alleen Courtney Love dat ook zien doen.

Dapper voor een vrouw, en fucking rock & roll!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-08-2010 21:39 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ze is gek. En dat allemaal volhouden terwijl ze lupus heeft. Voor zover ik weet nog niet gevorderd maar toch .


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 21:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind haar niet mooi. Maar die bruutheid en geilheid van haar maken wel een hoop goed. Ik zou haar wel doen, droog in de poepert. Lijkt me wel iemand die dat kan lijden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2010 21:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2010 12:03 schreef Ralph het volgende:



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2010 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 21:40 schreef bastianus het volgende:
Ik vind haar niet mooi. Maar die bruutheid en geilheid van haar maken wel een hoop goed. Ik zou haar wel doen, droog in de poepert. Lijkt me wel iemand die dat kan lijden.


yuo make me nostalgic


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-08-2010 21:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 augustus 2010 21:40 schreef bastianus het volgende:
Ik vind haar niet mooi. Maar die bruutheid en geilheid van haar maken wel een hoop goed. Ik zou haar wel doen, droog in de poepert. Lijkt me wel iemand die dat kan lijden.


Misschien is dat ook de enige keus...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 21:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 21:41 schreef ElitE het volgende:
Misschien is dat ook de enige keus...
Ze is echt wel een vrouw denk ik. Een grote neus maakt je niet meteen een trans natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-08-2010 21:43 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik vind d'r wel wat hebben







[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-08-2010 21:45]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-08-2010 21:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat is waar, maar zo'n vorm van seksualiteit vind je dan wel weer vrij snel bij een trans.

Ik zou toch even een XX-XY testje doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2010 21:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 21:42 schreef bastianus het volgende:
Ze is echt wel een vrouw denk ik. Een grote neus maakt je niet meteen een trans natuurlijk.
Of: Van een Jood maak je ook niet meteen een Moslim... Christen!


signature


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 09-08-2010 21:47 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Beetje een buurtkroeg slet type.


Evil Dick


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-08-2010 21:49 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 21:42 schreef bastianus het volgende:
Ze is echt wel een vrouw denk ik. Een grote neus maakt je niet meteen een trans natuurlijk.


Geboren als stefani germanotte, nuff said





[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-08-2010 21:50]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-08-2010 21:50 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Blijft een lillek ding.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 21:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 21:47 schreef Crypt_666 het volgende:
Beetje een buurtkroeg slet type.
Daar zitten hele leuke bij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-08-2010 21:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 augustus 2010 21:49 schreef VodeVilicious het volgende:
Geboren als stefani germanotte, nuff said



Hoe betrouwbaar dat is is nog maar de vraag, en dan heb je bij deze naam de kans om 1 letter te veranderen voor een jongens naam.

Veel kinderen worden met ambivalent geslacht geboren. Sommigen krijgen gelijk een operatie. Sommigen mogen die keuze later in het leven maken.


Maar die foto's laten wel een erg vrouwelijk lichaam zien, kan misschien met hormonen maar daar is ze toch iets te goed gelukt voor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-08-2010 21:59 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht



Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-08-2010 22:01 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Het lijkt wel een jongetje.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-08-2010 22:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hihihihi....


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-08-2010 22:02 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ohja:

quote:
"We all know that one of the biggest talking points of the year was that I have a dick, so why not give them what they want?" she told the magazine. "I want to wear a dick strapped to my vagina."




Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 22:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 22:01 schreef bokaj het volgende:
Het lijkt wel een jongetje.
Die jongensachtige meisjes waren op de basisschool vaak wel de leukste.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 22:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind haar beter dan Madonna overigens, volgens de filmpjes op youtube bezit ze wel zangtalent. De uitstraling is ongeveer hetzelfde. Maar Madonna live is altijd een aanfluiting. En ik heb heel veel van Madonna live gekeken en ben best wel fan van Madonna. Maar live is ze niet om te doen, wat een nare schreeuwstem zeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-08-2010 22:16 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Gaga is ook steengoed live. Je kan d'r muziek kut vinden maar zingen kan ze wel.



Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-08-2010 22:20 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ze kan echt niet zingen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 22:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 22:16 schreef VodeVilicious het volgende:
Gaga is ook steengoed live. Je kan d'r muziek kut vinden maar zingen kan ze wel.


Dat filmpje bedoelde ik. En de nummers zijn ook goed, in tegenstelling tot de meeste top 40-meuk blijven ze wel hangen. En Madonna heeft ook gave nummers, met name op Ray of light wat een geniaal album is, maar zingen kan ze echt niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen