|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tering. Volgens mij heb ik alleen Courtney Love dat ook zien doen. Dapper voor een vrouw, en fucking rock & roll! |
|
Ze is gek. En dat allemaal volhouden terwijl ze lupus heeft. Voor zover ik weet nog niet gevorderd maar toch . Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik vind haar niet mooi. Maar die bruutheid en geilheid van haar maken wel een hoop goed. Ik zou haar wel doen, droog in de poepert. Lijkt me wel iemand die dat kan lijden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: signature |
|
quote: yuo make me nostalgic signature |
|
quote: Misschien is dat ook de enige keus... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ze is echt wel een vrouw denk ik. Een grote neus maakt je niet meteen een trans natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vind d'r wel wat hebben [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-08-2010 21:45] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Dat is waar, maar zo'n vorm van seksualiteit vind je dan wel weer vrij snel bij een trans. Ik zou toch even een XX-XY testje doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Of: Van een Jood maak je ook niet meteen een Moslim... Christen! signature |
|
Beetje een buurtkroeg slet type. Evil Dick |
|
quote: Geboren als stefani germanotte, nuff said [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-08-2010 21:50] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Blijft een lillek ding. Boeiender |
|
quote:Daar zitten hele leuke bij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hoe betrouwbaar dat is is nog maar de vraag, en dan heb je bij deze naam de kans om 1 letter te veranderen voor een jongens naam. Veel kinderen worden met ambivalent geslacht geboren. Sommigen krijgen gelijk een operatie. Sommigen mogen die keuze later in het leven maken. Maar die foto's laten wel een erg vrouwelijk lichaam zien, kan misschien met hormonen maar daar is ze toch iets te goed gelukt voor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Het lijkt wel een jongetje. |
|
Hihihihi.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ohja: quote: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Die jongensachtige meisjes waren op de basisschool vaak wel de leukste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vind haar beter dan Madonna overigens, volgens de filmpjes op youtube bezit ze wel zangtalent. De uitstraling is ongeveer hetzelfde. Maar Madonna live is altijd een aanfluiting. En ik heb heel veel van Madonna live gekeken en ben best wel fan van Madonna. Maar live is ze niet om te doen, wat een nare schreeuwstem zeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gaga is ook steengoed live. Je kan d'r muziek kut vinden maar zingen kan ze wel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ze kan echt niet zingen. |
|
quote:Dat filmpje bedoelde ik. En de nummers zijn ook goed, in tegenstelling tot de meeste top 40-meuk blijven ze wel hangen. En Madonna heeft ook gave nummers, met name op Ray of light wat een geniaal album is, maar zingen kan ze echt niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |