|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Vind ik beledigend voor varkentjes. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mensen mensen, "Everyone"! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
Nou vooruit: Een Mohammedin met een special bom voor Schaep. |
|
Die kameel is leuk gedaan! Volgens mij is het "Everybody Draw Mohammed Day", maar dat maakt niet zo veel uit. |
|
Als ik meer tijd had was de kameel mooier geworden, maar het is al bijna 0.00 |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tot volgend jaar. |
|
Toch jammer dat het maar één keer per jaar is. |
|
Zo blijft het wel iets speciaals. |
|
quote:...Kwelgeest..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Shit, betrapt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
spam [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-05-2010 8:22] |
|
Hehe een klasgenoot heeft hier ook aan meegedaan en kreeg daarna een hele hoop dreigmailtjes |
|
Ja, lach er maar om. Bruce Banner |
|
>she inadvertently fired up the ol' Internet Hate Machine Oh you 4chan |
|
quote: signature |
|
quote: Wacht maar tot de ZM Mailbox volloopt met dreigmail. Moeten jullie hem niet afschermen door het topic naar onzin te verplaatsen? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-05-2010 10:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ach, een mailtje meer of minder ... signature |
|
Geniaal topic. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 22-05-2010 12:01] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
signature |
|
Ware kunstenaars hier, zie ik wel.... |
|
Tekeningen hierop gebaseerd moeten ook wel goed ontvangen zijn: quote: :') Blake's versie: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |