|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: O, maar zeer zeker, echter, jihad-gerelateerde aanslagen kosten wekelijks zo'n 250 mensen het leven, dat kun je van Christenen niet zeggen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
(op Mark dus) [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 30-08-2010 21:46] |
|
quote: (andere post al in de massa verdwenen tijdens de edit) Gaat o.a om een passage uit Soera 76: De soera bestaat vooral uit een voorstelling van de hemel, Soera 76:19 spreekt van: "And round about them shall go youths never altering in age; when you see them you will think them to be scattered pearls. " Youths refereert hier naar jonge jongetjes. Ook Soera 54:24 (vergelijkbare context): "Round about them will serve, (devoted) to them, young male servants (handsome) as Pearls well-guarded." Verderop in de Koran wordt bij de vrouwelijke maagden ook een vergelijking met parels gemaakt, bepaal zelf maar of seks met jongetjes ook nog zo verboden is in het hiernamaals. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dit forum is belachelijk...Ik wilde gewoon wat over muziek praten en jullie lopen alleen maar een beetje moeilijk te doen en maken mijn religie belachelijk.Ik ben weg hier, bekijk het maar! |
|
quote::' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je religie maakt zichzelf belachelijk, ik citeer slechts. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik zeg een ban voor Zelthor voor het zo maar weg lopen |
|
quote: Zo maar? Hallo, het was echt niet leuk meer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tis helaas een ander IP |
|
Deze is wel heel snel weer weg... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Leugens! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:'Moslim', heh. Snel op hun pikkie getrapt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zegt ook niet alles. Iets met proxy enzo |
|
quote: Dank u wel, medeplichtige Burzum Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Zelthor is te lui om steeds zo snel te wisselen .. |
|
quote: Heeft Mental toch weer een leuke avond gehad. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Twee PC's Verder; is dat eigenlijk geen goede check op dubbelaccounts, de in- en uitlogtijden? Of is dat teveel zooi om op te gaan slaan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Met twee Pcs hoef je toch niet in en uit te loggen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ik kan hier met twee account tegelijk ingelogd staan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Amateur! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heb je dan niet op allebei hetzelfde IP? |
|
quote:Vast wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Sherlokc... quote: En dan onder twee verschillende IP's posten. Ik hoop het niet, anders heeft Burzum mij verkeerd ingelicht en heb ik die tweede PC voor niks gekocht Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je had beter moeten luisteren, ouwe zaadtor van me |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |