![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: O nee, begint dat Zelf-gebeuren nu ook al buiten de Christenen? ![]() quote: Onmeuning. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2010 22:46] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: JA! Heidenshartig mannetje! Ik ga je even helpen Nyghslave te negeren trouwens. ![]() ![]() |
|
Onmeuning. Is dat zoiets als geen mening in het Twents o.i.d.? Of is het Demtah-taal? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Heidenhart? Wat? Ik snap het niet ![]() quote: Wat, waarom? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: We zijn heel trots op je Zellie, dat je ons het plezier hebt gegund van het debiele/demente moslim spelen voor een dag Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Ik bedoelde onmeunig. Of onmundig, afhankelijk van de precieze manier waarop je ingeslikte letters wil weergeven. quote: Pardon? Hoe weet je dat ik dat niet überhaupt ben? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2010 22:49] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Je had het over Christenen en ik denk momenteel niet al te ver na, dus vandaar. Omdat het anders zo zielig is voor je. Maar je hebt geen hulpt nodig natuurlijk. ![]() Ook geen knuffel? ![]() |
|
quote: Sorry, dat weet ik natuurlijk ook niet, je hebt gelijk. Dus, wijd nog eens wa uit over de Koran ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Hmm, ja, het is meer dat ik niet weet waarom de christenen me zelfthor noemen; ik hoopte dat jij het dan wel wist ![]() quote: Ik heb altijd hulp en knuffels nodig, niemand begrijpt me en ik hen ook niet ![]() quote: Ja, hallo, dat ben ik dus vergeten --> debiel en dement. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2010 22:52] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Je hebt gelijk ook. Maar ach, twas leuk zolang je helder was ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Volgens mij hebben we een knuffeltopic nodig. ![]() ![]() |
|
quote: Wanneer was dat dan? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Alweer? pffft. ![]() |
|
quote: Goeie vraag. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-08-2010 22:55] ![]() |
|
quote: Nog effe metalspel volmaken dan, die is het dichtste bij ![]() ![]() |
|
quote:Fag! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
^Someone needs a hug! ![]() |
|
Inderdaad, wel weer typisch metalgedrag hier hoor. ![]() ![]() |
|
Christenen en Metal is trouwens nog voller. ![]() |
|
quote: Psychiatrie is nog voller én toepasselijker. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Holy crap, inderdaad. Maar da's een eng topic. ![]() ![]() |
|
Ah, dacht dat knuffeltopics alleen op Onzin voor kwamen. ![]() |
|
Dus? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Inderdaad, hier doet zich een kans voor grensverleggend (letterlijk) te zijn! ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |