|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk niet dat die muzelmannen het kunnen waarderen als je hun vrouw gaat knuffelen. |
|
quote:Liefdie is haram. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Bij mij op het werk loopt een Turkse rond die ik graag een keer zou knuffelen. Maar ja, die is wel heel erg verwesterd en moet ook niet zo veel van muzelmannen hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat valt best mee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wel om vol te spammen. Denk niet dat Het Gezag dat leuk gaat vinden. |
|
quote: Dat denk ik inderdaad ook niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Mietjes, maar 16 posts en de helft van het actieve gezag is op vakantie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat is uitlokken. Zometeen hebben we een mooi nieuw knuffeltopic en twee gebannede goedaards. En de moslimhond gaat met het bot heen... |
|
quote: Als je snel genoeg bent en dus geen waarschuwing vangt wordt je ook niet geband! *fluit onschuldig* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jij Wilders jij! |
|
quote: Ben geen indo Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee maar wel een Zelfto! |
|
hehehe Zo krijgen we deze wel vol voor het psieg-topic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Doet het niet meer man. quote: Blijft goed. edit: maar ik heb het weer gemist dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 19-09-2012 14:56] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |