IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Everyone Draw Mohammed Day Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 30-08-2010 21:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

aaargh, moet Hypnos nou in elk topic tieten en kutten posten? ga rukken!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 21:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:19 schreef spectre het volgende:
aaargh, moet Hypnos nou in elk topic tieten en kutten posten? ga rukken!

spectre = Slechtheid ?

of

spectre = nuclearwarfare ?



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2010 21:22]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jihadinho
Usericon van Jihadinho
Posted 30-08-2010 21:23 by Jihadinho Wijzig reactieProfiel van JihadinhoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 20:54 schreef Mottighaerd het volgende:
Yo, Jihad, en wat vind je hier van dan?


Ik wilde wat posten maar het ging mis hier...




[Dit bericht is gewijzigd door Jihadinho op 30-08-2010 21:24]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-08-2010 21:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:23 schreef Jihadinho het volgende:
Niemand zegt dat Allah zicht niet heeft beschreven in de Koran...Integendeel, in de Koran leren we Zijn namen en Zijn eigenschappen kennen...






En zijn voorkeur voor kleine meiskes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-08-2010 21:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:21 schreef ZelThoR het volgende:
spectre = Slechtheid ?

of

spectre = nuclearwarfare ?


Is toch minder leuk nu


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jihadinho
Usericon van Jihadinho
Posted 30-08-2010 21:25 by Jihadinho Wijzig reactieProfiel van JihadinhoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:24 schreef Onweerwolf het volgende:
En zijn voorkeur voor kleine meiskes.
Katholieken hebben een voorkeur voor jonge jongetjes....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-08-2010 21:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:23 schreef Jihadinho het volgende:
Ik wilde wat posten maar het ging mis hier...





Gelukkig heb ik het op tijd voor je kunnen quoten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2010 21:26 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 augustus 2010 21:25 schreef Jihadinho het volgende:
Katholieken hebben een voorkeur voor jonge jongetjes....


Keuren we hier ook niet goed



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 21:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:25 schreef spectre het volgende:
Is toch minder leuk nu

Mwah, ik vind het de hele tijd al even leuk hoor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-08-2010 21:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:25 schreef Jihadinho het volgende:
Katholieken hebben een voorkeur voor jonge jongetjes....


Oh da's waar, nou dan geeft het niet. Als iedereen het doet...


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-08-2010 21:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik quote maar even mijzelf. Djhadje:

quote:
Op 30 augustus 2010 20:34 schreef kwelgeest het volgende:
Man Zafirtum bihimin rijaal al-yahuud, fa-qtuluuh.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2010 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:25 schreef Jihadinho het volgende:
Katholieken hebben een voorkeur voor jonge jongetjes....
Moslims maakt het idd niet uit wie ze opblazen ..


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-08-2010 21:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oftewel ,tis allemaal niets.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jihadinho
Usericon van Jihadinho
Posted 30-08-2010 21:30 by Jihadinho Wijzig reactieProfiel van JihadinhoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:27 schreef kwelgeest het volgende:
Ik quote maar even mijzelf. Djhadje:


Sorry, ik ben op mijn 4de naar Nederland gekomen en heb mijn moedertaal nooit geleerd....


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-08-2010 21:33 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 20:58 schreef kwelgeest het volgende:
Er is in islamitische teksten, ik geloof gewoon de koran, maar dat weet ik niet zeker meer, iets te vinden dat heel goed als 'knapen' vertaalbaar is in het hiernamaals.


Heb ik ook over gelezen, de betreffende passage niet, maar ik kan het wel even opzoeken als je wilt. Het idee is een beetje dat homoseksualiteit in het echte leven niet mag omdat je dan kindjes moet maken, maar in het hiernamaals maakt dat geen kloot meer uit.

O, en Mohammed was een vuile moordenaar, als hij in Nederland had gewoond had hij zeker 240 uur taakstraf gekregen.

Edit: gaat o.a om een passage uit Soera 76:

De soera bestaat vooral uit een voorstelling van de hemel, Soera 76:19 spreekt van:

"And round about them shall go youths never altering in age; when you see them you will think them to be scattered pearls. "

Youths refereert hier naar jonge jongetjes.

Ook Soera 54:24 (vergelijkbare context):

"Round about them will serve, (devoted) to them, young male servants (handsome) as Pearls well-guarded."

Verderop in de Koran wordt bij de vrouwelijke maagden ook een vergelijking met parels gemaakt, bepaal zelf maar of seks met jongetjes ook nog zo verboden is in het hiernamaals.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 30-08-2010 21:43]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jihadinho
Usericon van Jihadinho
Posted 30-08-2010 21:34 by Jihadinho Wijzig reactieProfiel van JihadinhoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:33 schreef GrindMaster het volgende:
Heb ik ook over gelezen, de betreffende passage niet, maar ik kan het wel even opzoeken als je wilt. Het idee is een beetje dat homoseksualiteit in het echte leven niet mag omdat je dan kindjes moet maken, maar in het hiernamaals maakt dat geen kloot meer uit.

O, en Mohammed was een vuile moordenaar, als hij in Nederland had gewoond had hij zeker 240 uur taakstraf gekregen.

Alsof Christenen nooit hebben gemoord om dat infantiele geloof van hun?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2010 21:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:30 schreef Jihadinho het volgende:
Sorry, ik ben op mijn 4de naar Nederland gekomen en heb mijn moedertaal nooit geleerd....


Je moedertaal? Je kwam toch uit Bosnie? Spreken ze daar nu ook al Arabisch?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ain_Soph
Usericon van Ain_Soph
Posted 30-08-2010 21:35 by Ain_Soph Wijzig reactieProfiel van Ain_SophQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:30 schreef Jihadinho het volgende:
Sorry, ik ben op mijn 4de naar Nederland gekomen en heb mijn moedertaal nooit geleerd....

Zelfs geen Arabische Koran lessen? Dat is toch traditie?


A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-08-2010 21:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:34 schreef Jihadinho het volgende:
Alsof Christenen nooit hebben gemoord om dat infantiele geloof van hun?


Dat bestrijdt niemand hier.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2010 21:36 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 augustus 2010 21:34 schreef Mark het volgende:
Je moedertaal? Je kwam toch uit Bosnie? Spreken ze daar nu ook al Arabisch?


^



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-08-2010 21:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:30 schreef Jihadinho het volgende:
Sorry, ik ben op mijn 4de naar Nederland gekomen en heb mijn moedertaal nooit geleerd....
Je kwam uit Bosnië, toch? 'kWist niet dat Arabisch daar de/een moedertaal was. Maar je hebt de koran dus nooit gelezen?
Als 'actief moslim' moet je toch weten dat slechts een (oud)Arabische koran een koran is en alle vertalingen gedrochten gecreeerd door boze tongen.

En net postte je nog iets over de koran. Hoe kun je dat nou weten zonder ooit de koran gelezen te hebben?

Ik denk dat het grapje niet lukt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2010 21:41 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Oh een aangezien je je blijkens het welkomsttopic zo verdiept hebt in de Koran en tegelijkertijd ook nog ene interesse hebt in metal;

http://www.islamonline.net/servlet/Satellite?pagename=IslamOnline-English-Ask_Scholar/FatwaE/FatwaE&cid=1119503545728

quote:
What Does Islam Say on Music?

Wa`alykum As-Salaamu Warahmatullahi Wabarakaatuh.

In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.

All praise and thanks are due to Allah, and peace and blessings be upon His Messenger.

Dear questioner, thanks for your question, which reflects the great confidence you place in us. We implore Allah Almighty to help us serve His cause and render our work for His Sake.

In his response to the question you posed, Sheikh Ahmad Kutty, a senior lecturer and an Islamic scholar at the Islamic Institute of Toronto, Ontario, Canada, states:

“Music is an issue that has been hotly debated by scholars of the past and the present. While many of them have been generally inclined to condemn all forms of music, with the singular exception of ad-duff (tambourine) in weddings, quite a few of them have taken a more positive approach of considering only music containing sensual, pagan, or unethical themes or subliminal messages as being categorically forbidden.

The latter view seems to be more consistent with the general nature of Islam, which is undoubtedly a complete way of life that caters to all of the genuine human instincts and needs within permissible limits. Thus, to say that all music is forbidden in Islam does not seem to agree with the balanced approach of Islam to issues of human life and experience.

Traditions often cited by the first group scholars to justify condemnation of all musical instruments and music, according to some scholars, are considered as either spurious, or phrased in such way solely because of their associations with drinking, dancing, and sensuality.

While everyone agrees that all forms of music that contain pagan, sensual themes, or subliminal messages are clearly forbidden, the latter group of scholars considers all forms of music free of such themes and messages as permissible.

As a matter of fact, we know from the authentic traditions that the Prophet, peace and blessings be upon him, not only allowed music in the weddings but also listened to girls singing: While listening to girls singing on such an occasion, he interrupted them only once when they sang the following verse, “In our midst is a prophet who knows what will happen tomorrow”; whence, the Prophet, peace be upon him, told them, “Cut this sentence out, and continue singing what you have been singing earlier.” There is nothing in the sources to indicate that the above permission is limited to the occasion of wedding, as some people tend to think.

In light of these, according to the last mentioned group of scholars, music that is deemed to be free of un-Islamic and unethical themes and messages, the same is true of musical instruments so long as they are not used for the above, have been considered as permissible.

But we have to stress that Islam clearly prohibits mixed dancing of males and females.”



Metal lijkt me dus behoorlijk haram

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 30-08-2010 21:41]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-08-2010 21:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Op de dag des oordeels zal gesmolten lood gegoten worden in de oren van zij die muziek beluisterd hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 30-08-2010 21:42]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2010 21:43 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Och, ben al genoeg metaal in m'n oren gewend



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-08-2010 21:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, judgement day, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen