|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
aaargh, moet Hypnos nou in elk topic tieten en kutten posten? ga rukken! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik wilde wat posten maar het ging mis hier... [Dit bericht is gewijzigd door Jihadinho op 30-08-2010 21:24] |
|
quote: En zijn voorkeur voor kleine meiskes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Is toch minder leuk nu Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Katholieken hebben een voorkeur voor jonge jongetjes.... |
|
quote: Gelukkig heb ik het op tijd voor je kunnen quoten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Keuren we hier ook niet goed |
|
quote: Mwah, ik vind het de hele tijd al even leuk hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oh da's waar, nou dan geeft het niet. Als iedereen het doet... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik quote maar even mijzelf. Djhadje: quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Moslims maakt het idd niet uit wie ze opblazen .. |
|
Oftewel ,tis allemaal niets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Sorry, ik ben op mijn 4de naar Nederland gekomen en heb mijn moedertaal nooit geleerd.... |
|
quote: Heb ik ook over gelezen, de betreffende passage niet, maar ik kan het wel even opzoeken als je wilt. Het idee is een beetje dat homoseksualiteit in het echte leven niet mag omdat je dan kindjes moet maken, maar in het hiernamaals maakt dat geen kloot meer uit. O, en Mohammed was een vuile moordenaar, als hij in Nederland had gewoond had hij zeker 240 uur taakstraf gekregen. Edit: gaat o.a om een passage uit Soera 76: De soera bestaat vooral uit een voorstelling van de hemel, Soera 76:19 spreekt van: "And round about them shall go youths never altering in age; when you see them you will think them to be scattered pearls. " Youths refereert hier naar jonge jongetjes. Ook Soera 54:24 (vergelijkbare context): "Round about them will serve, (devoted) to them, young male servants (handsome) as Pearls well-guarded." Verderop in de Koran wordt bij de vrouwelijke maagden ook een vergelijking met parels gemaakt, bepaal zelf maar of seks met jongetjes ook nog zo verboden is in het hiernamaals. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 30-08-2010 21:43] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Alsof Christenen nooit hebben gemoord om dat infantiele geloof van hun? |
|
quote: Je moedertaal? Je kwam toch uit Bosnie? Spreken ze daar nu ook al Arabisch? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zelfs geen Arabische Koran lessen? Dat is toch traditie? A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. |
|
quote: Dat bestrijdt niemand hier. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ^ |
|
quote:Je kwam uit Bosnië, toch? 'kWist niet dat Arabisch daar de/een moedertaal was. Maar je hebt de koran dus nooit gelezen? Als 'actief moslim' moet je toch weten dat slechts een (oud)Arabische koran een koran is en alle vertalingen gedrochten gecreeerd door boze tongen. En net postte je nog iets over de koran. Hoe kun je dat nou weten zonder ooit de koran gelezen te hebben? Ik denk dat het grapje niet lukt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Oh een aangezien je je blijkens het welkomsttopic zo verdiept hebt in de Koran en tegelijkertijd ook nog ene interesse hebt in metal; http://www.islamonline.net/servlet/Satellite?pagename=IslamOnline-English-Ask_Scholar/FatwaE/FatwaE&cid=1119503545728 quote: Metal lijkt me dus behoorlijk haram [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 30-08-2010 21:41] |
|
Op de dag des oordeels zal gesmolten lood gegoten worden in de oren van zij die muziek beluisterd hebben. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 30-08-2010 21:42] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Och, ben al genoeg metaal in m'n oren gewend |
|
Ah, judgement day, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |