|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
alles van poison en winger |
|
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat raafzwart erg belachelijk gaat worden No meat is sweater |
|
Gorefest - Eindhoven roar van "The Eindhoven Insanity", echt heeel triest Zenial |
|
Myrkskog - syndrome 9 remix [#9] |
|
Vondur - love me tender |
|
the silent man - dream theater |
|
quote: Wat is daar triest aan? Daar hebben ze toch voor gewerkt? Of wordt er juist niet hard genoeg geschreeuwd? my input: Sacred Reich - 31 flavors The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mijn uitvoering van highway to hell, die is echt om te huilen |
|
quote: Oh eigen uitvoeringen tellen ook mee? Alle nummers die ik met mijn 'band' Androktasia ooit maakte op onze 'Raw cuts' rehearsel tape. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: LOL!! |
|
Belachelijke covers van bands (zoals bv. 'When the Lady Smiles' van Callenish Circle/Golden Earring.... flauw ). Het intro van Malevolent Creation's heerschende plaat 'Retribution'. Echt zoooo lullig! Het outro van Heidenreich's 'Trance of an Unholy Union'.... ook al zoiets vreselijk lulligs, een of ander zoet vioolmelodietje, bwaah. |
|
quote: Komaan! Uuuunskinny bopbopbopbop Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ozzy osbourne - cover van staying alive... He man nice shot! |
|
Een zgn. Necro Metal (het klinkt als Grindcore) band genaamd Tree Of Despair met het nummer Death Bazooka. Vreselijk Dat kan gewoon niemand leuk vinden. Dat nummer is zo ongelooflijk hard opgenomen Hakkuh |
|
quote: die's juist wel leuk (die cover ik ook op me demo "sneeuw en spar") alles van beherith is belachelijk |
|
quote: Gaet henen mensch! Dit nummer heerscht den pan uit! Niks tegen Vondur! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: En Waarom dan wel? Of moest je gewoon weer ERGENS op ingaan.... |
|
quote: soms moet je gewoon een lijn trekken en zeggen: 'tot hier en niet verder'. die lijn ligt nij mij bij poisosn en winger [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-09-2002 16:55] |
|
quote:Asshole!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
[quote]Op 6 september 2002 0:44 schreef Dwaallicht het volgende: Belachelijke covers van bands (zoals bv. 'When the Lady Smiles' van Callenish Circle/Golden Earring.... flauw ). quote] Die vind ik juist wel leuk! (niet dat flauwe grapje, maar de cover) |
|
quote:das waar, bijna alle remixen zuigen |
|
Als je over belachelijke nummers spreekt, hier zijn er nog een paar: The Banana song, wat een belachelijk dansje De pizzahut, wat een belachelijke tekst, slaat echt nergens op, en dat heeft dan enorm veel succes Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
HAHAHAHA ? - The Ketchup Song!!!!!!! |
|
'good friends and a bottle of pills' van pantera, echt zonde, want voor de rest is het wel een goede cd. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Beherit heerscht de pan uit!!! Tis helemaal niet zo belachelijk... Alles van Onkel Tom Angelripper is belachelijk Ich trink auf Dein Wohl, Marie Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |