IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Belachelijke nummers Vorige pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-11-2002 14:54 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

ik weet niet of het al genoemd is maar Onheil - Sterf is redelijk belachelijk

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-11-2002 15:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

gothic vind ik idd ook belachelijke herrie
en top40 ook

"This one is older than shit, heavier than time!"

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 14-11-2002 16:44 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 14 november 2002 14:54 schreef Claw het volgende:
ik weet niet of het al genoemd is maar Onheil - Sterf is redelijk belachelijk

haha onheil is belachelijk (sorry Peet)

wel toffe mensen

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-11-2002 17:14 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

I love rock and roll van Britney Spears is een rechtstreekse klap in het gezicht van wat ooit als rock and roll gold

Een van de weinige keren dat ik echt mensen pijn wilde doen

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 14-11-2002 17:57 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

een gemiddeld nummer van Excrementory Grindfuckers

Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 14-11-2002 19:57 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Die eindelose covers van my way vind ik belachelijk, het is inmiddels een nr geworden waarbij elke artiest zijn zelfmoord aankondigt egt geen lol meer an

Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-11-2002 22:30 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Thunderdomeshit: boenkeboenkeboenkeetc.Vandaag zat er op de trein zo'n gast met z'n discman keihard,iedereen mocht meegenieten.Binnenkort is-ie zo doof als een kwartel,als-ie zo doorgaat-

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2002 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat zeg je ?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-11-2002 22:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2002 22:30 schreef madeline usher het volgende:
Thunderdomeshit: boenkeboenkeboenkeetc.Vandaag zat er op de trein zo'n gast met z'n discman keihard,iedereen mocht meegenieten.Binnenkort is-ie zo doof als een kwartel,als-ie zo doorgaat-
en vervolgens zet hij hem nog harder omdat ie hem niet meer kan horen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 14-11-2002 22:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-11-2002 22:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mijn gehoor gaat er ook weer op vooruit sinds mijn discman kapot is.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 14-11-2002 22:39 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:

Nou ja... hij doet maar...

Je kan me de bout hachelen!

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 14-11-2002 22:44 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 11:45 schreef FireFox het volgende:
hmm een of ander jengelnummer wat nu op de radio is, een of andere muts die zingt van de hip, de hup dehibbedibbedubbe naja... iig super irritant

Ben ik ook kotsbeu gehoord-de eerste die die cd nog opzet waar ik bijsta,mag hem tot de laatste kruimel opvreten-een platgestreken stuk stront is het!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-11-2002 9:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:

"TRrrrrr, thsik!thsik!thsik!thsik!thsik!thsik!thsik!trrrrr" klint dat dan, ik had dat ook altijd op de trein, ik probeerde de mijn eook es heel hard te zetten: de oortje sff afzette,volume open, da's gewoon keihard vervormt (en n Kenwood is toch geen prul dacht ik) , ik snap die gastjes echt niet...dat ze er naar luisteren:Bwo, vooruit, maar met zo'n volume?!

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-11-2002 9:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hij zal al wel genoemd zijn,maar ik wordt echt schijtziek van De Pizzahut!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 15-11-2002 11:12 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

De pizzahut, de pizzahut, kentucky fried chicken en de pizzahut.
,

En er zijn dus gewoon mensen die die cd's kopen

Drink met matuh............., nooit alleen.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 15-11-2002 11:21 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

je vergeet het mcdonalds refreintje :p

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 15-11-2002 11:23 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

De meest gruwelijke artiest vind ik toch wel gigi agostino of hoe je dat ook schrijft, wat heeft die gozer bagger nummers en het zijn nog allemaal nummer 1 hits ook Waar gaat het heen met de wereld

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 15-11-2002 11:53 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 11:21 schreef Visor het volgende:
je vergeet het mcdonalds refreintje :p

Sorry, maar ik draai em nou niet echt dagelijks.

Ga volgende week weer es in Tilburg bij een goede vriend op bezoek die z'n halve harde schijf vol heb staan met deze ongein. Moet ik weer de "nieuwste" grappige zooi aanhoren.

Ach ja ik heb hem ook wat Slayer laten downen, dus krijgt ie nog een beetje opvoeding.

Drink met matuh............., nooit alleen.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com