|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
gothic vind ik idd ook belachelijke herrie en top40 ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: haha onheil is belachelijk (sorry Peet) wel toffe mensen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
I love rock and roll van Britney Spears is een rechtstreekse klap in het gezicht van wat ooit als rock and roll gold Een van de weinige keren dat ik echt mensen pijn wilde doen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
een gemiddeld nummer van Excrementory Grindfuckers |
|
Die eindelose covers van my way vind ik belachelijk, het is inmiddels een nr geworden waarbij elke artiest zijn zelfmoord aankondigt egt geen lol meer an Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Thunderdomeshit: boenkeboenkeboenkeetc.Vandaag zat er op de trein zo'n gast met z'n discman keihard,iedereen mocht meegenieten.Binnenkort is-ie zo doof als een kwartel,als-ie zo doorgaat- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Wat zeg je ? |
|
quote:en vervolgens zet hij hem nog harder omdat ie hem niet meer kan horen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mijn gehoor gaat er ook weer op vooruit sinds mijn discman kapot is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nou ja... hij doet maar... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ben ik ook kotsbeu gehoord-de eerste die die cd nog opzet waar ik bijsta,mag hem tot de laatste kruimel opvreten-een platgestreken stuk stront is het! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: "TRrrrrr, thsik!thsik!thsik!thsik!thsik!thsik!thsik!trrrrr" klint dat dan, ik had dat ook altijd op de trein, ik probeerde de mijn eook es heel hard te zetten: de oortje sff afzette,volume open, da's gewoon keihard vervormt (en n Kenwood is toch geen prul dacht ik) , ik snap die gastjes echt niet...dat ze er naar luisteren:Bwo, vooruit, maar met zo'n volume?! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hij zal al wel genoemd zijn,maar ik wordt echt schijtziek van De Pizzahut! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
De pizzahut, de pizzahut, kentucky fried chicken en de pizzahut. , En er zijn dus gewoon mensen die die cd's kopen Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
je vergeet het mcdonalds refreintje :p Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
De meest gruwelijke artiest vind ik toch wel gigi agostino of hoe je dat ook schrijft, wat heeft die gozer bagger nummers en het zijn nog allemaal nummer 1 hits ook Waar gaat het heen met de wereld Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Sorry, maar ik draai em nou niet echt dagelijks. Ga volgende week weer es in Tilburg bij een goede vriend op bezoek die z'n halve harde schijf vol heb staan met deze ongein. Moet ik weer de "nieuwste" grappige zooi aanhoren. Ach ja ik heb hem ook wat Slayer laten downen, dus krijgt ie nog een beetje opvoeding. Drink met matuh............., nooit alleen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |