IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Belachelijke nummers Vorige pagina | Volgende pagina
Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 17-09-2002 20:25 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 11:19 schreef Filthgrinderr het volgende:
Alles van Napalm Death is belachelijk..
Alles uit de top 40 is belachelijk..
Alles was zich "gothic" noemt is belachelijk..

Ok, muzikale smaken verschillen, maar wat is er dan belachelijk aan Napalm Death???

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 17-09-2002 21:01 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 21:13 schreef Markam het volgende:
beherith is wel belachelijk. dat weet je zelf ook, met je eigen gemaakte semi beherith text.

en anders, dan......

dan......

Ik neem aan dat je Beherit bedoelt. Ik zie werkelijk niet wat daar belachelijk aan is, tenzij je cult acts als Sarcofago, Blasphemy, etc. ook als belachelijk wilt bestempelen. In dat geval; beroep ik me op Schopenhauer: met iemand die je uitgangspunten verwerpt valt niet te discussieren..

Nix
Usericon van Nix
Posted 17-09-2002 21:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Mucky pup - U stink

"U stink, but I love you"

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 17-09-2002 21:28 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

cradle of filth met de belachelijke cover hell awaits van slayer

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-09-2002 0:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 september 2002 21:05 schreef Nix het volgende:
Mucky pup - U stink

"U stink, but I love you"

Hahahaha die is cooooooool!!! Vooral die intro. Prachtig!

Zenial

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-09-2002 0:54 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Als ik alles moet opnoemen wat ik belachelijk vind begin ik met dit belachelijke topic.
ER ZIJN ZOVEEL BELACHELIJKE NUMMERS!

overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 18-09-2002 13:35 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Vykromond - S.A.T.A.N.
" - The Troll

Je hebt geweldige crapy black metal maar dit is toch net even over de grens.

Black Metal ist krieg :-)

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 20:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Marduk paint it black (rolling stone nummer)

nou vind ik marduk wel goed, maar dit nummer slaat werkelijk helemaal nergens op. de originele versie is miljard keer beter.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-09-2002 10:03 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 11:45 schreef FireFox het volgende:
hmm een of ander jengelnummer wat nu op de radio is, een of andere muts die zingt van de hip, de hup dehibbedibbedubbe naja... iig super irritant

FireFox ontdekt The ketchup song.Ocharme!!!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-09-2002 10:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Alles van Napalm Death is belachelijk..
...

Gij durft wel,eh,zo'n uitspraken op een site die over metal gaat...
Zeker het "gothic" is me in het verkeerde keelgat geschoten...omdat ik er zelf eentje ben.
Filthgrinderr...wat doe je hier eugenlijk dan nog??? Ga je helmut lotti cd opzetten en hou je bek!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-09-2002 10:15 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 10:03 schreef IceQueen het volgende:
FireFox ontdekt The ketchup song.Ocharme!!!!!

het is wel 3 keer op de radio geweest die dag (op dat soort momenten weet ik weer waarom ik normaliter geen radio luister)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-09-2002 10:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 10:15 schreef FireFox het volgende:
het is wel 3 keer op de radio geweest die dag (op dat soort momenten weet ik weer waarom ik normaliter geen radio luister)

het staat op nr 1 in de hitparade... Wat je een hit noemt

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-09-2002 10:31 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 september 2002 10:26 schreef IceQueen het volgende:
het staat op nr 1 in de hitparade... Wat je een hit noemt

Alles is beter dan 'de pizzahut'... Laatst voor het eerst gehoord.. damn.. Arm Vlaanderen denk ik dan...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-09-2002 10:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 10:31 schreef Sharteel het volgende:
Alles is beter dan 'de pizzahut'... Laatst voor het eerst gehoord.. damn.. Arm Vlaanderen denk ik dan...

mijn lijstje hier boven ergens gelezen? staat d'er ook bij,dat pizzahut-gedoe.Te bedenken dat de zus en een neef van gunman dat singletje gekocht hebben

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-09-2002 14:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 september 2002 10:31 schreef Sharteel het volgende:
Alles is beter dan 'de pizzahut'...

Ouch jah, die had ik laatst op tv gezien.
Ik kreeg er echt een apocalyptisch toekomstvisioen van waarin alle muziek zodanig gesponsord werden door multinationals dat de tekst bestond uit het opnoemen van merknamen

Zenial

Merlin
Usericon van Merlin
Posted 19-09-2002 14:22 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

De hele cd Vorak - thriumph of the will

Slechter hoor je het niet vaak.

Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 19-09-2002 15:29 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

Nummer One van Metallica is best belachelijk...NOT!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-09-2002 15:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 19 september 2002 10:07 schreef IceQueen het volgende:
Zeker het "gothic" is me in het verkeerde keelgat geschoten...omdat ik er zelf eentje ben
In Al Bundy stem: oh NOhh!

hillegom_Vullis
RAGE inside THE WOMB
Usericon van hillegom_Vullis
Posted 19-09-2002 15:42 by hillegom_Vullis Wijzig reactieProfiel van hillegom_VullisQuote dit bericht

dat soort metal waarin je de hele tijd een wijf hoort schreeuwen tijdens een verkrachting....

klinkt soms wel
maar het moet niet te lang duren

Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-09-2002 15:29 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 14:15 schreef Zenial het volgende:
Ouch jah, die had ik laatst op tv gezien.
Ik kreeg er echt een apocalyptisch toekomstvisioen van waarin alle muziek zodanig gesponsord werden door multinationals dat de tekst bestond uit het opnoemen van merknamen

Aaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhh what a nightmare!!!!

Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 24-09-2002 22:55 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Bah net op snake metal radio kwam er een cover langs van Kneel to the cross van Sol invictus door Allagorn (ofzoeits). Erg verschrikkelijk hoe erg kun je een sfeer die bij dat nummer hoort verbrijzelen met je lompe ideeen.

You will never have, what i never had.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-09-2002 23:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 september 2002 15:42 schreef hillegom_Vullis het volgende:
dat soort metal waarin je de hele tijd een wijf hoort schreeuwen tijdens een verkrachting....

klinkt soms wel
maar het moet niet te lang duren

ja, das waar, als ze maar ff schreeuwt tijdens een verkrachting, dat is beter.

Oud Vuil.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2002 23:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 23:09 schreef webblaster wim het volgende:
ja, das waar, als ze maar ff schreeuwt tijdens een verkrachting, dat is beter.

LOL

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 14-11-2002 14:23 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 6 september 2002 1:59 schreef RdP het volgende:
Een zgn. Necro Metal (het klinkt als Grindcore) band genaamd Tree Of Despair met het nummer Death Bazooka. Vreselijk Dat kan gewoon niemand leuk vinden. Dat nummer is zo ongelooflijk hard opgenomen

Tree Of Despair heerscht! Aphastûldænor and Domïnisticœs zijn helden! :D Ze zijn ook heel evil, kijk maar: http://tod.fateback.com/09.jpg

Maar goed, spul dat ik echt belachelijk gaat, uhm, ik zal mij beperken tot metal en "metal", de band "Therogothon" weet bij mij wel redelijke "waar gaat dit over?!" gevoelens los te weken, maar ja, dan zijn er altijd nog mensen die er wel van houden... moeten zij weten

Valt me trouwens nog mee dat ik zo weinig power metal nummers zie in dit topic

NP: Beyond Reality - Wolves Of Winter

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-11-2002 14:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:

Vroeger was je ook belachelijk
want toen noemde jezelf een gothic

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com