|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik neem aan dat je Beherit bedoelt. Ik zie werkelijk niet wat daar belachelijk aan is, tenzij je cult acts als Sarcofago, Blasphemy, etc. ook als belachelijk wilt bestempelen. In dat geval; beroep ik me op Schopenhauer: met iemand die je uitgangspunten verwerpt valt niet te discussieren.. |
|
Mucky pup - U stink "U stink, but I love you" I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
cradle of filth met de belachelijke cover hell awaits van slayer |
|
quote: Hahahaha die is cooooooool!!! Vooral die intro. Prachtig! Zenial |
|
Als ik alles moet opnoemen wat ik belachelijk vind begin ik met dit belachelijke topic. ER ZIJN ZOVEEL BELACHELIJKE NUMMERS! |
|
Vykromond - S.A.T.A.N. " - The Troll Je hebt geweldige crapy black metal maar dit is toch net even over de grens. Black Metal ist krieg :-) |
|
Marduk paint it black (rolling stone nummer) nou vind ik marduk wel goed, maar dit nummer slaat werkelijk helemaal nergens op. de originele versie is miljard keer beter. |
|
quote: FireFox ontdekt The ketchup song.Ocharme!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Gij durft wel,eh,zo'n uitspraken op een site die over metal gaat... Zeker het "gothic" is me in het verkeerde keelgat geschoten...omdat ik er zelf eentje ben. Filthgrinderr...wat doe je hier eugenlijk dan nog??? Ga je helmut lotti cd opzetten en hou je bek!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: het is wel 3 keer op de radio geweest die dag (op dat soort momenten weet ik weer waarom ik normaliter geen radio luister) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: het staat op nr 1 in de hitparade... Wat je een hit noemt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Alles is beter dan 'de pizzahut'... Laatst voor het eerst gehoord.. damn.. Arm Vlaanderen denk ik dan... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: mijn lijstje hier boven ergens gelezen? staat d'er ook bij,dat pizzahut-gedoe.Te bedenken dat de zus en een neef van gunman dat singletje gekocht hebben Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ouch jah, die had ik laatst op tv gezien. Ik kreeg er echt een apocalyptisch toekomstvisioen van waarin alle muziek zodanig gesponsord werden door multinationals dat de tekst bestond uit het opnoemen van merknamen Zenial |
|
De hele cd Vorak - thriumph of the will Slechter hoor je het niet vaak. |
|
Nummer One van Metallica is best belachelijk...NOT! |
|
quote:In Al Bundy stem: oh NOhh! |
|
dat soort metal waarin je de hele tijd een wijf hoort schreeuwen tijdens een verkrachting.... klinkt soms wel maar het moet niet te lang duren Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Aaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhh what a nightmare!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Bah net op snake metal radio kwam er een cover langs van Kneel to the cross van Sol invictus door Allagorn (ofzoeits). Erg verschrikkelijk hoe erg kun je een sfeer die bij dat nummer hoort verbrijzelen met je lompe ideeen. You will never have, what i never had. |
|
quote: ja, das waar, als ze maar ff schreeuwt tijdens een verkrachting, dat is beter. Oud Vuil. |
|
quote: LOL |
|
quote: Tree Of Despair heerscht! Aphastûldænor and Domïnisticœs zijn helden! :D Ze zijn ook heel evil, kijk maar: http://tod.fateback.com/09.jpg Maar goed, spul dat ik echt belachelijk gaat, uhm, ik zal mij beperken tot metal en "metal", de band "Therogothon" weet bij mij wel redelijke "waar gaat dit over?!" gevoelens los te weken, maar ja, dan zijn er altijd nog mensen die er wel van houden... moeten zij weten Valt me trouwens nog mee dat ik zo weinig power metal nummers zie in dit topic NP: Beyond Reality - Wolves Of Winter For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Vroeger was je ook belachelijk want toen noemde jezelf een gothic |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |