|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
on-topic, dude's. Dit soort gein doe je maar in het slowchat topic. |
|
Hahaha, die Infaustus, wat een zielige kleuter, ruzie uitlokken via internet.... |
|
Neuk schaap in aarsie??? Wie is hier de kleuter? Trieste gast |
|
on-topic! en niet flamen! |
|
[ge-flame] lees es, flamen doe je maar over msn of e-mail. [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 07-09-2002 20:13] |
|
Dat nummer van Metallica met Ja Rule vind ik toch wel behoorlijk belachelijk |
|
quote: Gave user icon... |
|
On topic dude, en ik ken jou niet, althans, niet dat ik weet. |
|
quote: ok on topic: Haatstrijd vind ik ronduit lachwekkend. 11.45: restate my assumptions |
|
oke, een echt belachelijk nummer: die priest cover op slayer's "south of heaven". wat een schijtnummer tussen al die briljante thrashnummers. |
|
Een nummer dat ik dwaas vind? Look at your orb...van Monstermagnet.Goeie muziek,maar het enige dat Wyndorf doet,is woordenloos en in alle toonaarden schreeuwen en brullen,alsof hij met z'n bloot gat in een nest bosmieren gevallen is. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Doe maar - ??????? werd net in een metalcafe gedraaid, metalcafe? naja meer altocafe! het is dat ik aardig wat biertjes op had, anders was ik weg! |
|
quote:Dat zal ze leren . |
|
Hahaha, die pits zijn daar echt ZO grappig, ik en Heosphoros, stonden bruut te bangen op doe maar, en er kwam zelfs een slipknot nummer voorbij, gingen de alto's een pitje bouwen, wij erin, wij iedreen rammen en duwen, Dat was echt te gek |
|
quote: ik heb weer eens wat gemist. Oud Vuil. |
|
nummers van black metal,nu-metal en happy metal bandjes....sorry dit is gewoon mijn mening en is niet persoonlijk bedoeld op de mensen die dit wel juist te gek vinden... |
|
quote: ja nou tsss.. nou heb je me kwaad hoor!!! |
|
quote: weg ermee hahahahha |
|
quote: Volgens mij was dat als grap bedoeld,jong,nie door nee????? Noppe |
|
iid elmar, die pits waren echt om van te janken. Ze gaven elkaar echt van die homo klapjes Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: maar jullie zijn natuurlijk ook wel erg bruut! |
|
Kijk hij begrijpt het nou. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hahaha, volgens mij was dat sarcastisch.... |
|
Ontopic! the only pleasure is pain |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |