|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
De Madeliefjes : alles |
|
Die %!!£µ clowns van Nickleback op Pukkelpop met hun absolute schijtsingle 'How you remind me'-gvd de kotszakken waren niet meer aan te slepen-de horror!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Lol.. zo zie je maar hoe smaken verschillen. Ik vind Nickjelback live dus wel erg goed.. Al is die single wel uitgemolken tot in 't zoveelste kwadraat. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
K3 HAAAAAAAAAT IK Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: Nou jah, ze zoude bij mij wel een x langs mogen komen.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: en wat zou er dan verder gebeuren (onnozel-modus) |
|
Balls on the walls ofzoiets... |
|
Alles van Napalm Death is belachelijk.. Alles uit de top 40 is belachelijk.. Alles was zich "gothic" noemt is belachelijk.. |
|
de meeste vlaamstalige nrs(K3,m-kids,buzzclub,dynamite...) geven me het gevoel van:"hu?zijn wij mensen nu echt zo dom dat we dit goed vinden?" grotendeels de hele top of the pops dingen,tenzij er Within Temptation in opduikt ook eminem ergert me meer dan goed is voor me heeft mijn 11jarige nichtje net dat singletje van withou me gekocht Oh,de ketcup song is ook al zoiets...jeee,het kan niet debieler??? de verkrachtte versie van I love rock 'n roll,mag ook niet ontbreken... ik kan nog eindeloos doorgaan,maar daar heb ik geen zin in;het zou me uren kosten. O,ja,een laatste:elvis presley cd's die heruitgebracht worden omdat de vent 25j dood is... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hmm een of ander jengelnummer wat nu op de radio is, een of andere muts die zingt van de hip, de hup dehibbedibbedubbe naja... iig super irritant Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: alles van napalm death vind je belachelijk No meat is sweater |
|
quote:Da's dus de "Ketchup-song" die in de post voor die van jou genoemd werd. Hoe verzinnen ze het! En dan dat gedrocht dat een dansje moet voorstellen!! Touché, pussycat! |
|
quote:Balls To Th Wall? heeeeeeh? meenjeniet! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:En jij vindt Burzum zo goed? Snap je die muziek wel dude? Zelfde geldt voor Darkthrone. |
|
ik ben een grote pantera fan en vindt cowboys from hell een goed nummer afgezien van de zang |
|
alles van def rimes, ik wordt misselijk van die kerel. |
|
hij woont niet ver van mij vandaan |
|
quote: ja idd die mening deel ik quote: Whaaat woont hij in Krimpen ?..... waar ? [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 17-09-2002 14:36] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: haha, kicken!! |
|
quote: nee |
|
Dat nummer van die twee russische meiden met die clip dat ze achter een hek staan in de regen. Tatu, ofzo... Verschrikkelijk, net zo erg als de ketchup song. Waar ik trouwens zeker van ben dat we dat tot in de winter nog zullen aanhoren...die meiden zien er trouwens ook uit als een stelletje tippelaarsters.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Ze bedoelt letterlijk. |
|
quote: Dat is een schitterend nummer!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Enslaved - Resound of Gjallarhornn Immortal Pride |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |